Nová škola [1]

58 5 2
                                    

Zajtra nastupujem do novej školy. Základku som ukončila s rôznymi známkami, no naštastie som neprepadla. Moja nová škola sa zameriava na jazyky a ja som sa tento rok prihlásila na francúzštinu. Každým rokom sa budú jazyky pridávať. Nejako to už zvládnem.

Nástup pre mňa nebol náročný, pretože so mnou išli moje dve naj kamošky: Jane a Emilly. Jane sa prihlásila na franinu, ale Emilly chcela skúsiť španielčinu. Teda skoro všetky hodiny máme spolu.

Predstavovanie prešlo vporiadku, no zrazu mi zazvoní mobil na celú triedu. Všetci sa na mňa pozerajú, či už kvôli tomu, že vyrušujem, alebo mi závidia, keďže mám iPhone 7plus. Po chvílke napätia sa pozriem na displej. Otec. Otec mi NIKDY nevolá cez vyučko, dokonca ani po ňom. Nič odo mňa nepotrebuje, no teraz to bola výnimka a ja som to musela zdvihnúť. Keď už som tak išla urobiť so zatajeným dychom, triedna učka na mňa vyvalila jej veľké očiská a zvreskla.

„Olívia Samantha Pier, čo to má...." Nestihla dopovedať, Liv vybehla na chodbu počas hvizdov a podporujúcich ohlasov spolužiakov. Aké milé... pomyslela si.

Otcovi musela zavolať späť. On to na Livyne začudovanie hneď zdvihol s naliehavým hlasom.

„Liv, asi vyrušujem, ale je to veľmi, veľmi naliehavé" [on je celý naliehavý😂😎]

                                      ***

Čo vy na to? Podľa mňa zatiaľ nič moc ale rozbehne sa to. Dúfam.....

Komentíky potešia😇

*Tete*

P.s.: Chcem si urobiť reklamu, a tí, čo ešte nečítate môj ďalší príbeh "Osud" hneď sa do toho pustite!!!

OdsúdenáTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang