Dagene hadde vært såkalt "duggete". Duggete vinduer, duggete sinn, duggete hukommelse. Alt hadde vært et eneste stort kaos oppe i hodet til Jungkook. Grunnen? Endeløs, vill, sex. Han visste ikke hva de var eller hva som kom til å skje med dem, men de hadde definitivt en fysisk tiltrekking til hverandre. De hadde ikke pratet med hverandre om det. Første gangen de gjorde det var etter at Jungkook kom tilbake med mat den gangen.
-flashback-
Jungkook skulle til den japanske restauranten hvor Taehyung ville bestille fra. Han hadde blitt ganske varm og, for å være ærlig, litt opphisset av å være i leiligheten, så han var glad for at han gikk ut. Før han gikk ut tok han på seg en grå joggebukse. Han trasket ut og sørget for å få med seg hva han skulle ta med. Hodet hans var litt kaotisk etter den lange dagen og det uventede øyeblikket han hadde hatt med Taehyung.Han kom seg dit og tok med seg maten. Taehyung hadde bestilt alt for mye som vanlig. Jungkook hadde en mistanke om at han gjorde det med vilje, fordi han visste Jungkook elsket sushi til lunsj. Tanken fikk Jungkook til å smile. Han betalte og gikk igjen..
Han kom seg tilbake til leiligheten. Innenfor var det ingen. Det var mørkt i stua og ingen lyd. Bortsett fra stua så var det to soverom og et bad. Han slo på et lyst som blinket dunkelt. Han begynte å bli litt bekymret. Ingen lyd fra badet. Han gikk inn på Taehyung sitt rom hvor lettelsen slo ham. Tae var der og så på TV.
"Du skremte meg! Hvorfor slo du av alle lysene?", Jungkook pustet ut.
"Fordi det var unødvendig å ha dem på", sa Taehyung og la hodet litt på skakke.
Først nå la Jungkook merke til settingen. Taehyung lå i bare boxeren på sengen sin. Lysene var av og han hadde sexy rufsete hår. Jungkook visste hva som skjedde med han akkurat nå, og hadde en krangel med seg selv i hodet sitt om hvorfor i all verden han tok på seg joggebukse. Taehyung så definitivt hva som skjedde, for han fikk en lyserød farge i kinnene.
"Ehm- jeg... bare. Ehm-", Jungkook kunne bare tenke seg hvilken farge fjeset hans hadde. Han prøvde å dekke til skrittet med posen med mat.
"Det går fint. Har skjedd med meg mange ganger og", Taehyung fniste.
"Av meg?!", hele Jungkook så vel sikkert ut som et spørsmålstegn.
"Ja. Senest for en snau time siden", Taehyung ble rød igjen og smilte sjenert. "Du kan ikke bare liggepå gulvet med åpen skjorte uten at jeg blir påvirket", sa han og lo litt.
Jungkook halvmåpte. Han var usikker på hva han skulle gjøre. Han kjente fortsatt seg varm nedentil. Tae hintet til at Jungkook skulle sette seg med ham. På TV'en var det en barnefilm. Så klart, Taehyung.
"Den er snart ferdig. Du kan velge neste film om du vil?", sa Tae.
Jungkook satte fra seg posen og nikket. De begge lå der til filmen ble ferdig og skjermen ble svart. Jungkook kjente rødfargen komme tilbake i kinnene hans. Plutselig kjente han en hånd på hans hånd. Han snudde seg for å se på Tae. De dype brune øynene stirret tilbake på ham. Han hadde ikke den samme rødfargen. Han hadde et seriøst utrykk. Munnen hans åpnet seg forsiktig og den rosa tungen hans vætet leppen forsiktig og gjorde dem dypere rød. Jungkook greide ikke å ta øynene vekk. Han ville ta det neste spranget. Han la en hånd forsiktig på halsen til Tae og flyttet seg nærmere. Nesene deres var borti hverandre og Jungkook kunne kjenne Tae's varme pust stryke forsiktig over leppene hans. Det siste mellomrommet mellom dem ble lukket og de delte et dypt kyss. Et kyss som vokste. De bevegde seg i takt med hverandre. Tungen til Tae forsøkte seg inn og Jungkook lot ham. Grepet om nakken til Tae ble fastere og en til hånd endte opp på hoften hans. Til slutt måtte han bryte kysset for å puste. Tae dro i skjorta hans for å få den av. Jungkook satte seg opp og det samme gjorde Tae. Både t-skjorta og joggebuksa til Jungkook lå nå på gulvet. De kysset enda en gang før Tae brøt det og spurte; "Er du sikker på at du vil?" Jungkook nikket bare. Han strøk hånden mot kragebenet til Taehyung. Han lente seg inn og kysset oppover halsen og kjevebenet, opp til øret hans hvor han hvisket forsiktig; "Det er ingenting jeg heller vil."
-Flashback over-Siden var alt et rus. Jungkook følte seg så lett og så glad. Å komme hjem fra jobb var mye enklere nå som han visste at Tae ville være der og kysse ham hvis han følte seg sliten. Han ville ikke spørre Tae hva han følte, fordi han ville ikke ødelegge det de hadde. Men han ville hinte litt. Han ville ha et svar.
En kveld lå de i sengen til Jungkook og så opp i taket etter en film. Jungkook ville spørre om noe. Litt diskrét.
"Tae?"
"Ja?"
"... hvis du hadde en... kjæreste... hva ville du-"
"Hvis? Har jeg ikke en da?"
Jungkook kjente seg flytende og varm. Han snudde seg for å se på Tae.
"Er det det vi er?"
"Jeg tror da det. Med tanke på alt vi gjør sammen? Lager mat til hverandre, går på dates, kysser, dusjer sammen... Er det ikke sånn kjærester gjør det?", Tae snudde seg han også, og la en hånd på kinnet til Jungkook. Varmen var tydelig. Og Jungkook nikket bare forsiktig.
"Kjæresten min..."
~~~~~~~~~~~~~
A/N: Ok så dette kapittelet ble kort. Er usikker på hvor mange som faktisk leser dette hahah. Stem om du fortsatt leser💕
Tror det blir et eler to kapitteler til. Hvem shipper du i denne historien?
~
Eunha
YOU ARE READING
Større enn vår lille verden
FanfictionEn enkel fanfiction med diverse ships. For norske A.R.M.Y's. ~ Jungkook og Jimin skal flytte inn sammen. Alt virker hyggelig og de er stormforelsket. Etterhvert hilser de på naboene, men noe virker galt... Det viser seg at Jimin har mørke hemmelighe...