Avdekket

451 10 1
                                    

Fest. Ja hva var det egentlig å si annet enn at Jungkook var stresset og gikk rundt og fikset på alt. Jimin gadd ikke bry seg i så stor grad, men han brydde seg ganske mye om hvem som kom. Hvis Jungkook fant ut det ene og det andre om hva Jimin hadde gjort, ville han stresse enda mer enn nå.

"Kan jeg låne telefonen din, Jimin?", spurte Kookie.

Jimin fryste til is. "Hva skal du med den?", spurte han uten å snu seg for å se på kjæresten sin.

"Skal sette sammen en spilleliste med musikk til i kveld", sa han. Jimin visste ikke helt hva han skulle gjøre.

"Er det noe du skjuler?", sa Jungkook og lo litt nervøst.

"Nei, nei, så klart ikke. Bare lån den du. Jeg stoler på at du respekterer meg", sa Jimin. Han tenkte det var det beste han kunne gjøre.

Jungkook tok den litt utdaterte telefonen til Jimin, og gikk videre til soverommet og plugget den i høytalleren. Jimin hørte at Jungkook spilte musikk av bigbang, så han var trygg. Trodde han...

~~~~~~~~~~

Han la til en del sanger. Han hadde til slutt laget en spilleliste på rundt hundre sanger han likte. 'Det får holde', tenkte han.

Han gikk ut av spotify og skulle til å legge telefonen fra seg, men noe tok oppmerksomheten og han kunne ikke dy seg.

"3 nye meldinger"

Han kjente ikke igjen de fleste av navnene. 'Det må være folk fra jobben', tenkte han. Men ett navn skilte seg ut.

"Hoseok"

Jungkook stivnet til. Naboen?

"Aldri igjen, ok?", hadde Jimin skrevet for tre dager siden.

"Han får aldri vite det", hadde Hoseok svart.

"Det at vi bor ved siden av hverandre gjør ikke ting lettere. Han kommer til å finne det ut", hadde Jimin skrevet tilbake.

Finne ut hva???

"Jungkook?", kom det fra stua. "Hva trenger vi til i kveld fra butikken? Jeg drar og handler nå", ropte Jimin.

"Vi trenger bare mer å drikke! Både brus og sprit!", ropte Jungkook følelsesløst tilbake.

"Får jeg telefonen i tilfelle du kommer på mer vi trenger?"

"Joda...", sa Jungkook og reiste seg motvillig.

Finne ut hva?

~~~~~~~~~
Kort kapittel everyone, så legger ut to i dag^^ Hvem liker dere best?

Større enn vår lille verdenOnde histórias criam vida. Descubra agora