Informații mai puțin știute partea 1

575 74 0
                                    


1. În episodul 17, când Undertaker este în oală de sare, Sebastian are batista la nas. Acest lucru implică demonii au o aversiune faţă de sare, fie ca este vorba de sare de rocă sau pur și simplu de sare , în general. Acest lucru nu ar fi o astfel de afirmație scandaloasă, având în vedere că unele  spectacole, filme și cărți (ex. Supernatural) spun că sarea este bună pentru a menține demoni la o parte. (Știam)
2. Sebastian se bazează pe un inchizitor francez (nobil, ofițer execută o anumită parte a unei zone). Cum? "Sebastien" a trăit în secolul al 16 - lea , Franța, și a fost cel mai faimos pentru cărțile sale despre posesia unui demon și clasificarea lui. Cărțile sale sunt încă utilizate oarecum astăzi. (Tare) XD
3. În cel mai recent arc manga precum și alte ori în manga, Sebastian este văzut purtând  rozariul împreună cu ţinuta lui de profesor. Fie că aceasta este arogant sau nu, acest lucru arată că Sebastian nu este afectat de multe lucruri "sfinte". (ex. Metanii, apă sfințită, etc.).
4. Sf . Sebastian din Milano este sfântul soldațiloe, plăgi de moarte creștine sfinte, arcași, și sportivi. Ziua sa de sărbătoare este 20 ianuarie. (Acesta este motivul pentru care ziua lui de naştere a lui Sebatina este sărbătorită pe 20 ianuarie)
5. Actorii voce CIEL şi Sebastian, precum şi autorul / ilustrator manga, sunt de acord că cele două personaje ar trebui să se iubească unul pe altul și au nevoie pentru a fi împreună. Manga a fost chiar și trebuia să fie Yaoi hardcore între Sebastian și CIEL, dar scriitorul trebuia să o schimbe , deoarece compania a crezut că ar vinde mai bine dacă pur și simplu  ar da nişte indicii despre relația lor. De asemenea, la un moment dat, actorul de voce
Michael J. Tatum a propus acest lucru actorului
Brina Palencia vocea lui CIEL, la care Brina a spus: "Va fi încă majordom meu?" Și Michael a răspuns "Un iad al unui majordom, în mod natural." Brina a spus da.
6. Yana Toboso (scriitor și grafician manga), deși ea nu  poate face de fapt povestea lui Sebastian şi Ciel o poveste de dragoste în manga, ilustrează propriile ei dōjinshis (pentru fani, benzi desenate făcute vândute şi publicului, cele mai multe dintre ele bazate pe porno)
7. Yana Toboso a făcut , de asemenea , un shounen-ai (boyxboy puful) manga numita Rust Blaster despre vampiri și judecata de apoi. Arta ei s-a îmbunătățit de atunci.
8. În manga, nu toate scenele sunt prezentate ca în anime
9. Deși manga are multe referințe BL și Het, are de asemenea GL. Acest lucru este arătat de fiecare dată când Mai Rin și Nina Hopkins se întâlnesc, Mai Rin este trasă într-o îmbrățișare, urmărită în jurul valorii ei, și este destul de mult deranjată de Nina.
10. Sebastian și Claude au o ură profundă însămânțată unul față de altul. Cu toate acestea, chiar și înainte de ca Sebastian să cunoască motivele lui Claude el îşi dă seama de faptul că Claude l-ar
fi identificat deja pe Sebastian în primul episod. Acest lucru sugerează că relația lor a mers mai departe decât un sezon, eventual , este vorba de copilăria lor.
(dar , din moment ce demonii nu îşi arată vârsta lor reală, ei ar arată exact la fel așa cum este descris în anime adică mai tineri decât le este cazul).
11. În primul episod, ochii lui Mai Rin erau albaştri. Care de fapt trebuiau să fie roși.
12 Actorii de voce a lui  Sebastian şi Ciel  au , de asemenea , părți importante din Hetalia. Sebastian este Franța. Ciel este Chibitalia (tânără Italia). (Culmea că acţiunea se petrece în Anglia şi chiar conacul lui ars şi părinţi decedaţi non-sens)
13. Ciel ' s "gemene", Taki a jucat un rol într-un anime Yaoi hardcore numit Maiden Rose.
14. Victimele Jack Ripper au fost bazate pe întâmplări reale, victimele erau reale ale aceluiași caz care sa întâmplat în realitate. (Mişto inspiraţie)
15. Jack Spintecătorul este din viața reală, deși niciodată nu a fost identificat. De fapt, poarta două teorii pe scara largă si foarte plauzibilă. Unul dintre ei era o femeie care a rupt uterul altei femei , deoarece ea a vrut un copil , dar nu a putut avea unul. Celălalt este un om care a vrut să aibă o schimbare de sex , dar medicii nu au putut
efectua asta.
Așa că din moment ce el a vrut piese pentru femei atât de mult, el a taiat uterul uneia pentru răzbunarea lui de a nu putea fi o femeie. (Stricat la cap)
16. În arcul Houndsworth în anime, ursul momelii, este format din momelii de caine care au fost în realiatate. (Ciudat)
17. Sebastian, cu Inchizitor francez, odată au avut o înțelegere print-o biserică din Anglia,  în care mai multe dintre călugărițele erau posedate de demoni și trebuia să le exorcizeze. Cazul s-a încheiat cu Sf. Gaufridy (care a lucrat la biserică) fiind arestat pentru că el are marca demonului. Un total de 6,660 demoni s-au gândit să posede maicile și nu ar fi plecat până ce Gaufridy nu a fost ucis.
18. Cu toate că logo - ul Phantomhive pe inelul lui CIEL foloseşte ceara de etanșare este constantă pe tot parcursul manga, nu deține nici o informație cu privire la ce fel de nobil este sau care prima literă, a numelui familiei sale, asta este din cauza design foarte simplu. (*_*)
19. Tanaka este singurul tratat cu privire la Sebastian. Ar putea fi , deoarece Tanaka a fost acolo înainte de Sebastian și majordomul are un respect pentru bătrâni straniu, chiar înainte de a avea scolarizare de la Ciel.
20. Tanaka poate părea ca un om bătrân slab, dar el este informat în mai multe tehnici de autoapărare și are de fapt niște mușchi.
21. În partea din Wonderland  Ciel când se transformă în   adult, el nu are peticul lui. Ce inseamna asta? S-ar putea ca Ciel să rămână mereu prins într-un corp de copil dacă devine demon. ( şi în unul din sezoane chiar a devenit, dar nu cred că îi va afecta creşterea şi apoi Ciel in Wonderland este un ova).
22. "Tetragrammaton", după cum se specifică în marca dintre Sebastian și CIEL, literalmente înseamnă într - un sens latin este "format din patru litere." Aceste scrisori sunt YHWH sau JHVH, însemnând "Domnul" sau "Iehova", ambele nume pentru Dumnezeu. "Iehova", cu toate acestea, este numele interzis rostit de Lilith în grădina Edenului. Domnul înseamnă pur și simplu "Eu sunt cine sunt."
 
________________________________
Voi continua să scriu continuarea în celălalt capitol Atenţie aceste informaţii sunt detaliile de pe net aduse în plus de către autor.      
   

 Kuroshitsuji (Black Butler) FactsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum