Undertaker

379 56 5
                                    

Caracteristici şi
specie
Grim Reaper

Statut profesional
Afiliere anterioară
Phantomhive

Ocupația anterioară
Directorul Funeral
Informant
Aristocrat al răului

Baza de operațiuni
Servicii funerare (fosta) Campania ( pe scurt) Weston College ( pe scurt) Londra
statut personal
stare
În viaţă

Prima apariție
Manga Debut
Volumul 2 , Capitolul 6

Anime Debut
episodul 4

Undertaker, Andāteikā Grim Reaper . El este , de asemenea , un fost Aristocrat al răului și informator la Phantomhive casa, deoarece Vincent Phantomhive timpul lui. [3] El a folosit pentru a lucra ca un director de înmormântare pentru societate normală. [1]

Aspect

Close-up vedere.
Undertaker este un om slab, cu părul gri lung și o singură panglica de pe partea dreaptă. Ca și alți Reapers , el are  ochi fosforescenți, şi o tăietura pe faţă. (Înafară de asta chiar e drăguţ😍😍😍😍)

Undertaker are unghiile negre extinse și o cicatrice vizibilă pe față, gât, și degetul mic din stânga. Roba lui este predominantã în negru; În plus, ţinuta lui include o pălărie incredibil de lungă de sus, și o eșarfă gri legată peste piept și înnodată la șolduri. El poartă un inel cu smarald pe degetul arătător; el poartă o bandă de mătănii în jurul gâtului său, iar el a purtat anterior un lanț cu șase medalioane de doliu în jurul valorii de șold. Tinu a fost  tipic pentru chestiile funerare în Anglia victoriană.
Personalitate
Undertaker are legături mari și semnificative cu societățile lumii interlope , deoarece victimele din lumea interlopa  sunt adesea livrate la locul său de afaceri el are cunoștințe voluminose , în aceste cazuri , macabre care îi permite să fie un informator. Cu toate acestea, el nu face schimb de serviciile sale pentru „banii Reginei,“ în timp ce îi displace regina Victoria .  În schimb, el se așteaptă ca cei care doresc informații de la el să-l amuze în vreun fel în schimb.
Comoara cea mai de preţ a lui fiind un medalion gravat 13 Iulie 1866(nu s-a descoperit încă ce era) Medalionul i-l înmânează lui Ciel să aibă grijă de el. (Cam ciudat, de ce i l-ar înmâna lui dacă era "comoara" lui?ehh anime)
Trecut
După o lungă perioadă de timp în care a fost Reaper el şi-a deschis un magazin de pompe funebr.e Ceva mai târziu, Undertaker a stabilit său salon de înmormântare și a făcut cunoștință cu Vincent Phantomhive . Relațiile sale de afaceri intermitente cu Contele l-au făcut să spună că el a câștigat statutul ca fiind unul dintre „ aristocrați răului".

 Relațiile sale de afaceri intermitente cu Contele l-au făcut să spună că el a câștigat statutul ca fiind unul dintre „ aristocrați răului"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
 Kuroshitsuji (Black Butler) FactsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum