Poate nu știați dar așa i se mai spune fratelui geamăn a lui Ciel pe lângă "Ciel Phantomhive" (frați gemeni cu același nume). Fratele geamăn a lui Ciel este mort de la tragedia din aceea zi când Ciel și Sebastian s-au întâlnit. Fratele geamăn făcea parte din proiectul "Aurora" (apare în Book of The Atlantic proiectul, dar probabil l-ați văzut) specia lui fiind bizare Doll nu este uman.
Ziua lui de naștere este pe 14 Decembrie 1875 are 152 cm și este născut cu câteva minute înaintea lui Ciel originalul.
Stare:Înviat
Manga deput: Volumul 26 Capitolul 129
[Notă: Atunci când pun "Ciel" între ghilimele vorbesc despre fratele geamăn]
"Ciel" este de fapt adevăratul cap Phantomhive și logodnicul lui Lizzy cu care se juca adesea când erau mici, "Ciel" are o fire încrezută chiar și când greșește, și zâmbește foarte des."Ciel" pare identic cu fratele său și ei au fost declarați a fi gemeni oglindă, dar spre deosebire de Ciel, el nu poartă o marcă de contract faustian la ochiul drept. O altă diferență notabilă este că, în timp ce bretonul lui Ciel se învârte spre dreapta, bretonul "lui Ciel" se învârte spre stânga.
Deși nu arată nimic în anime în manga arată că înainte de tragedie se înțelegeau foarte bine frații gemeni.
15 Noiembrie 1889 se întâlnesc în conac Phantomhive Manor, "Ciel" le aude vocile și coboară amândoi sunt uimiți unul de altul dar totuși "Ciel" îi promite că nu-l va mai părăsi niciodată. Ciel îl acuză că este un impostor deși știa că ar fi avut un frate geamăn, acesta râde și afirmă că el este adevăratul cap Phantomhive.Ciel și Sebastian sunt încă încurcați în legătură cu apariția lui Ciel, deoarece, după cunoștința lor, "Ciel" a murit într-adevăr cu aproape patru ani în urmă. Apoi, Undertaker sosește și dezvăluie că a salvat trupul lui Ciel de foc în noaptea aceea, pentru că nu ar fi putut să-l restabilească dacă ar fi ars în cenușă. Când Sebastian pune la îndoială motivele lui, Undertaker admite că nu poate suporta să-și piardă un alt Fantom.
Undertaker explică faptul că "Ciel" este o papusa bizară "perfecționată" .Arc: Blue Cult Arc
Volum 26
Capitol 129
Data eliberări: 17 Iunie 2017 Manga
CITEȘTI
Kuroshitsuji (Black Butler) Facts
RandomAici aveți date si lucruri principale care vă vor șoca, despre personajele anime și informaţii suplimentare pe care pun pariu că nu le ştiaţi. ȚIN SĂ MENȚIONEZ CĂ ACEASTA ESTE PRIMA CARTE FACTS DATE Kurotshisuji BLACK BUTLER ȘI NU ALTELE... AM ÎNCEP...