Seçmeler iki gün sonra başlayacak. İnşAllah kazanırım. Çünkü gerçekten bunu o kadar çok istiyorum ki. Ama en ufak bir korku yok içimde 12 erkek ile aynı yurtta kalacağım ama bundan korkmuyorum bence mükemmel bir his bu.
Salak mısın kızım sen onca kişi başvuracak sen mi seçileceksin? Komik.
Neyse daha fazla kendimle konuşmadan suga'yı arasam iyi olacak.
Suga'yı arar
Ha ri:Alo suga naber?
Suga:iyi ha ri senden?
Ha ri:iyi de şey diyecektim gezmeye çıksak mı?
Suga: olur nerde buluşalım?
Ha ri: hani şu büyük mağazadaki hamburgerci var ya orada buluşsak?
Suga: olur ha ri zaten acıkmıştım.
Ha ri:tamam o zaman görüşürüz.
Suga:görüşürüz.
Telefonu kapatırlar.
Bu çocuk cidden çok değişik. bakmayın böyle normlar konuştuğuna. Ayrıca evet suga BTS'dan Suga. Bir ünlü ile arkadaş olmak mükemmel ama biz Suga ile çocukluk arkadaşıyız ve ben onu bir ünlü olarak görmüyorum bir arkadaş olarak görüyorum ya da daha değişik birşey. Çok hoş bir çocuk bence. Yani ona bakınca değişik şeyler hissediyorum hisslerimi nasıl anlatsam bilmiyorum ama sadece çok değişik. hissettiğim Aşk mı yoksa arkadaşlık mı henüz çözemedim. Neyse yeter Bu kadar oyalanmak şimdi hazırlanmam lazım ama ne giyeceğim ki. Zaten ne giysem yakışmıyor. Giydiğim herşey bir kızda mükemmel durup bende erkek gibi durabilecek şeyler.
Aslında ben çok güzel bir kızdım. Yüzüm gerçekten çok güzeldi suga her zaman bana çok güzel olduğunu söylerdi. Ama ergenlik dönemi..
Çok güzel olan yüzüm ergenlik döneminde bir takım sorunlar yaşayarak berbat bir hale geldi yüzümde sivilceler, lekeler, çiller bb. Şeyler çıkmaya başladı bunlardan rahatsız oldum ama sadece ergenlik döneminde olduğunu düşünüp kendimi sakinleştirmeye çalıştım. Bir süre boyunca dışarı ile olan ilişkimi kestim. Kendimi suga'dan sakladım. Burnum büyümeye başladı, boyum uzamıyordu,sadece su içsem bile kilo alıyordum. Saçlarım eskisi gibi parlak ve güzel değildi. Kıvırcık birbirine karışmış bir şekilde her gün taramama rağmen bir türlü düzelemeyen saçlara sahiptim. Bir gün dışarı çıktım. insanlar benimle dalga geçmeye başladı hatta tanıyamayanlar bile oldu. Suga beni gördüğünde çok şaşırmıştı.beni bırakmak istemiyordu ama eskisi gibi davranmıyordu. Benden soğur gibiydi bu berbat bir histi. Sevdiğin çocuk senden giderek soğuyordu. Daha iğrenç ne olabilir ki şuan büyüdüm ama o çirkinliğim peşimi hâlâ bırakmadı.
Neyse şimdi depresyona girmeden evden çıkmam lazım ama şu mavi bol kotu mu giysem yoksa kırmızı bol kotu mu?
En iyisi siyah bol kutu giyiyim. Üstüne de bi tişört giyerim. Tamam oldu bu kombin şimdi giyinip çıkacağım.
10 dk sonra
Evet hazırım.
Sonunda alışveriş merkezine geldim.
30 dk sonra
Yarım saattir bekliyorum. Neden gelemedi daha?
Acaba gelmekten vazgeçmiş olabilir mi?
Olmaz ya hani gelecem dedi niye vazgeçsin. Aaah evet karşıda bir adam var yakışıklı bir adam cool bir adam uzun boylu güzel yüzlü gözlüklü bir adam var ve bütün kızların gözü üstünde ve hepsi çığlık atıyor ve yanıma yaklaşıyor kesinlikle Suga bu.
Eveeettttt oooo.
Suga:ha ri naber.
Ha ri:suga gelmişsin.
Suga:evet geldim ama biraz işim var çok kalamayacağım
Ha ri:aa şey keşke işin olduğunu söyleseydin çağırmazdım.
Suga:hayır hari önemli değil yemek yiyelim mi?
Ha ri:(içinden) mi yemek anlamadım. Hayır suga bunu söylememen lazımdı az önce yedim ne desem ki şimdi.?
Ha ri:şey suga ben diyetteyim.
Suga:lxlslsls diyette misin? Bir kereliğinden birşey olmaz hari
Ha ri:p-peki ne yiyelim o zaman.
Suga:hamburger, pizza, lahmacun, çiğ köfte, yanına içecek şeyler? Nasıl olur?
Ha ri:(he çok iyi olur dkdm) evet olur.
Suga:güzel o zaman üst kata yemek bölümüne çıkalım.
Ha ri:peki.
Üst kata çıkarlar
Suga:sen geç otur ben yemek siparişlerini verip geliyorum.
Ha ri :peki.
Suga gidip gelir.
Ha ri:Ahh çabuk geldin.
Suga:evet ünlü biri olduğum için sırayı hemen verdiler.
Ha ri:anladım bu arada ünlü demişken sana birşey söylemek istiyorum.
Suga:tabi söyle.
Ha ri:ben EXO'nun yeni asistanı olmak için seçmelere katıldım.
Suga:.. Smdododkksospdıekdlsposjdkd
Şaka mı?
Ha ri:hayır şaka değil neden ki.?
Suga:sen EXO'nun asistanı dmdxmsdldldlslskeprpforkleleğefç
Hari:suga neden gülüyorsun olamaz mı?
Suga:EXO ve sen dkdolseçfpğfşe
Ha ri:yeter suga kes sesini neden bu kadar anormal karşıladın?
Suga:çünkü sen yani bilemiyorum.
Ha ri:söyle lütfen.
Suga:ha ri kalbini kırmak istemiyorum ama ne bileyim yani sen exo ya pek uyumlu değilsin gibi.
Ha ri:uyumlu değilsin derken ne demek istiyorsun?
Suga:yani EXO çok ünlü bir grup ve senn yani ne bileyim açıkçası ben seni beğenmiyorum ha ri. Sana uzun zamandır söylemek istiyorum ama bir türlü cesaret edemiyorum çünkü kalbini kırmak istemiyorum. Ama artık eski arkadaşlığımızı bi kenara bıraksak ve ikimizde kendi yolumuza baksak iyi olur. Şimdi gitmem lazım kendine iyi bak.
Suga gittikten sonra;
İnanmıyorum cidden inanmıyorum bu çocuk az önce bana neler söyledi böyle. Kendimden iğreniyorum. Yıllardır yanında olduğum her ne olursa olsun onu bırakmadığım ve aşık olduğum çocuk bugün bana hakaretler yağdırdı. Beni beğenmediğini hissediyordum ama neden yani neden sırf çirkin olduğum için beni bıraktı ki? Ve neden şu anda kendimi bir uçurumdan atlamış gibi hissediyorum. Aslında atlamış gibi değil sanki yıllardır bir uçurumda düşmekte olan suga'yı tutmuşum da sırf benden nefret ettiği için beni uçuruma doğru çekmiş de kendisi kurtulmuş gibi hissediyorum. Artık EXO'ya asistan olarak gitmek istemiyorum. Belkide suga haklıdır. Kendimi insanlara rezil etmek için mi asistanları olacağım? Dünyanın en çirkin kızı nasıl olur insanlara göstermek için mi yapacağım bunu?
İyi değilsin shin Ha ri eve gitmen lazım.
Bu bölümde kesinlikle BTS'e veya Suga'ya antilik, nefret ve aşağlamaya çalışma yoktur sadece hikaye amacı ile yazıyorum. Suga'yıda BTS'ide çok seviyorum 💞
Ve karakterimin yüzü she was pretty dizisinden
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WOLF MAN [EXO]
FanfictionKim 12 kurt adamın bulunduğu bir grupta tek Kadın üye olmak ister ki?