Hari - Chanyeol

114 5 2
                                    

Bütün odaları ha ri ye gösterirler.
Hari:vay be burası çok güzel bir yermiş ve ben şuan çok heyecanlıyım gerçekten elim ayağım titriyor.
Kai:heyecanlanmana gerek yok hari bizde senin gibi normal insanız yani
Hari: ahh ~ evet bunu biliyorum ama bu an için çok heyecanlıydım ve sonunda olması gerçekten çok müthiş birşey. Sizin asistanınız olmak benim için dünyanın en güzel olayı.
Chanyeol içeri girer
Chanyeol:bence bu kadar sevinme.
Hari:a-anlamadım
Chanyeol:Exo'nun asistanı olman için exo'ya layık olman lazım ama sen?
Bu kılıkla anca Exo'nun hizmetçisi olabilirsin.
Hari:b-ben (gözleri dolar)
Chanyeol: ne yani inkar mı edeceksin
Gerçekten sizin gibilere şaşırıyorum böyle bir çirkinliğin olmasına rağmen nasıl buraya gelmeye cesaret ettin ki?
Chen:chanyeol yeter bu kadar.
Sehun:hari kusura bakma o öyle demek istemiyor.
Chanyeol: sehun ve Chen siz çok iyi yürekli insanlarsınız ama gerçekler acıtır.
Kai:chanyeol bunlar gerçekler değil.
Chanyeol:ahh kai sen ciddi misin.
Şu kıza bir baksana nasıl buraya gelir ki. Hadi normalde böylesin bari bugun için biraz süslenseydin.
Suho:çocuklar yeter bu kadar. Acıktım artık gidip yemek yiyelim.
Chanyeol:ahh bizim hizmetçimiz hazırlar şimdi yemeği.
Kris:chanyeol yeter bu kadar. Kendine gel.
Chanyeol:haksız mıyım kris bugun hizmetçimiz yok hazır yokken hari yapsın yemekleri.
Xiumin:çocuklar ne gerek var yemek yapmaya pizza siparişi verelim.
Baekhyun:ahh evet bu mantıklı.
Ben gidip pizzaları sipariş edeyim.
Kai:aynen hadi bizde mutfağa gidelim.
Chanyeol:siz gidin benim küçük bir işim var onu halledip geleceğim.
Lay:tamam çocuklar biz geçelim mutfağa.
Çocuklar mutfağa geçerler chanyeol da lee soo Man'in yanına.
Chanyeol:girebilir miyim?
Soo Man :elbette chan gir.
Chanyeol:ben sizinle bir konu hakkında konuşmak istiyorum.
Soo Man: tabii dinliyorum.
Chanyeol:bu yeni gelen kız sanki asistanlığa pek uygun değil gibi yani bizim gibi bir grup hani başka asistan mı kalmamış da o geldi.
Soo Man:chanyeol dış görünüşü hakkında konuşmayacağım ama yetenekleri asistanlığa uyuyor bu yüzden onu asistanlığa aldık.
Chanyeol:haklısınız efendim ama sizce bunu fanlara nasıl söyleyeceğiz?
Yani sizce fanlar dalga geçmez mi? Bence grubumuz bu kadar büyümüşken düşürmenin bi anlamı yok.
Soo Man:bunu düşüneceğim chanyeol ama ya hari ne olacak ona ne diyeceğiz?
Chanyeol: ona yardımcımız (hizmetçimiz) olarak kalabileceğini söylesek?
Soo man:tamam chanyeol şimdi dışarı çık ben bunu düşüneceğim sonra size haber veririm.
Chanyeol yurda geri döner.
Kai:ahh chan sonunda geldin seni çok bekledik gelmeyince bizde yemek yedik sen sonra yersin.
Chanyeol:sorun değil çocuklar afiyet olsun (sırıtarak odasına çıkar)
Suho:bu çocuğun neyi var böyle anlamadım.
Chen:boşverin onu çocuklar 20 dakika sonra comeback için çekimler yapmamız lazım şimdi biraz dinlenin.
Baekhyun:Chen haklı çocuklar hadi herkes odasına gitsin.
Herkes odasına gider. Chanyeol alt kata iner. Alt katta sadece hari var.
Hari yemekten sonra kirli tabakları yıkar.
Chanyeol:ahh demek buradasın!
Hari:ş-şey bir şey mi lazımdı?
Chanyeol:hayır ama senin için iyi oluyor bu soruyu sorman malum yarın öbür gün hizmetçi olarak bi yerde işe başlarsın da işine yarar.
Hari:chanyeol neden benimle uğraşıyorsun?
Chanyeol sinirli bir şekilde hariyi duvara iter.
Chanyeol:sana daha önce ne demiştim ben? Sen bana chanyeol diyemezsin bizim seninle aramızda dağlar kadar fark var. Sen sadece burda bir asistansın bunu unutma.
Kai aşağıya iner.
Kai:çocuklar ne oluyor burda?
Chanyeol:hiç kanka birşey yok hari ile konuşuyorduk sadece.
Kai:siz konuştuğunuza emin misiniz? Yani kavga eder gibi bir..
Chanyeol:kai!! Konuşuyoruz dedik ya dimi hari.?
Hari:ş-şey e-evet konuşuyorduk.
Kai: peki o zaman hadi şimdi comeback için çekimlere gidiyoruz.
Chanyeol : hadi gidelim. (Ha ri'ye bakıp) sende dikkat et odama eşyalarıma zarar gelmesin.
Kai:iyi de chanyeol hari de bizimle geliyor.
Chanyeol:ne?
Kai:tabii ki yani o bizim asistanımız elbette bizimle gelecek.
Chanyeol:hâlâ anlamıyorum. Ne yani Daha kendi giyinmeyi bilmeyen bir kız 12 adamı mı giydirecek?
Kai:(chanyeol'un kulağına yaklaşıp) chan sen ne diyorsun kız burda ayıp oluyor.
Hari'nin gözleri dolar
Kai : hari o öyle demek istemedi kusura bakma.
Hari:sıkıntı değil.
Kai:hadi o zaman sen çantanı al bizde dışarda bekliyoruz.
Hari:tamam geliyorum şimdi.
Exo arabanın yanına gider ve hariyi bekler. 3 dakika sonra hari yanlarına gelir.
Chanyeol:sonunda gelebildin. ben gidiyorum şimdi.
Suho:Chan hari de seninle geliyor.
Chanyeol:hayır suho neden ben?
Baekhyun:çünkü biz bir arabaya 4 kişi bineceğiz ee sende arabana kimseyi almadığın için hari seninle gelecek.
Chanyeol:işte bakın kendiniz de söylediniz ben arabama kimseyi almam neden bu kızı alayım ki?
Hari:sorun değil ben taksiyle gelebilirim.
Chanyeol:iyi arada aklın çalışıyormuş.
Xiumin:chanyeol yeter bu kadar hari de seninle geliyor o kadar işte şimdi herkes bineceği arabaya gitsin.
Herkes bineceği arabaya biner hari kapıda bekler.
Chanyeol:davetiye vermemi ya da sana kapıyı açmamı mı bekliyorsun?
Hari:ş-şey hayır chanyeol bey sadece arabanın kilidini açmanızı bekliyorum ki girebilirim o zaman.
Chanyeol: (küçümser ifade ile) neyse bin!.
Arabaya binerler ve yol boyunca hiç konuşmadan gidecekleri yere varırlar. Arabadan inerler
Chanyeol:ahh bizden önce gelmişler şimdi nerde bulacağız onları.
Benimle gel Soo manı arayalım nerede çekimleri yapacağımızı soralım.
Hari: peki.
Chanyeol arkasını döner ve eski kız arkadaşını(sevgilisini 😂) görür ve hızlı bir şekilde hari'nin elinden tutar ve onu gizli bir yere çeker.
Hari:b-bu ne? Noluyor?
Chanyeol:şşş biraz sessiz ol.
Hari:iyi de Soo man beyi aramayacak mıydınız.? Neden burdayız? Aniden noldu böyle? Neden sessiz olalım? Kim var bur..
Chanyeol sözünü bitirmesine izin bile vermeden ağzını eli ile kapatır ve küçük bir yere otururlar.
Chanyeol:sadece 2 dakika, sadece 2 dakika boyunca sessiz ol. Bunu benim için veya yaşamak için yap.
Hari:p-peki.

Yeni bölüm yakında gelecek. İnşAllah güzel bir bölüm olmuştur 💫

WOLF MAN [EXO] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin