5. bölüm

3.3K 71 2
                                    

Bu bölüm sevdiğim dizilerden ziyade sevdiğim filmlerin en sevdiğim replikleri olacak... :)

1. 

      Ben o gün nerdeyse ölüyordum, bugün hayatta olmam bir mucize, biliyor musun? Bu yüzden seninle çıkmaya çok korkuyorum. Yalnızken arkamda bir şeyler varmış gibime geliyor. Uzandığımda biri gözünü dikip bana bakıyor sanki. Korkudan uyuyamamanın ne kadar yorucu olduğunu biliyor musun? Bundan sonra hiç mışıl mışıl uyuyamayacağım. 

     Ama.... Sana ne olacak peki?? Ben şimdiden bu haldeysem, sana ne olacak peki?  Senin yalnız olduğunu düşünmektense, arkamda bir hayaletin olmasını tercih ederim.. 

     Korku filmlerindeki bayan oyuncular hakkında ne dediğimi hatırlıyor musun? Aşık olmazlar. Çünkü film, yalnız olduklarında daha korkunç olur. Ama senden korkulduğunu düşünmek.. kalbimi acıtıyor..

Sanırım sana aşık oldum bile.. Geri dön. Tamam mı? 

CHILLING ROMANCE

2. 

+İnsan öpüşürken neden gözlerini kapatır bilir misin?

-Çünkü aşklarından gözleri kamaşır.

+Gözlerimi kapattığım o kısacık zaman da bile seni özleyeceğim...

A MILLIONAIRES FIRST LOVE

3. Bu 3 repliğin üçü de aynı filmden;

*    Kafamın içinde bir silgi var ve herşeyi siliyor.. Anılar giderse aşkın ne anlamı kalır ki? Anılarım yok olursa ruhumda yok olur..

*  +Bereber yaşarsak beraber ölür müyüz?

    -Yalnız geldin yalnız gidersin. Hayat böyle..

*   +Zamanla herşeyi unutacağım, seni unutacağım, kendimi unutacağım. Lütfen git ve hayatına devam et.

   -Hayır! Ben senin için herşeyi hatırlayacağım. Ben senin kalbinim, senin beyninim. Herşeyi beraber hatırlayacağız. Hergün yeni bir doğuş olacak senin için. 

A MOMENT TO REMEMBER

4.   Son replikler de benim en sevdiğim filmlerden birinden...

*   Sahgsahwa’nın çiçekleri yaprakları yere basınca açar. Ne çiçek yaprakları görür ne de yapraklar çiçeği. Bu çiçek kavuşamayan âşıklar anlamına gelir.

*   Tek taraflı aşkın en iyi yanı nedir biliyor musun?

İnsanlar karşılıklı sevdiklerinde birbirlerinden daha çok beklentileri olur. Sürekli seninle uzlaşmasını istersin, sonra kavga edip ayrılırsınız. Ama tek taraflı aşkta sadece karşındaki insanı sevmekle yetinirsin. Karşındakinin senden beklentisi olmaz… Ama sen o kişinin başarılı olmasını, sağlıklı ve mutlu yaşamasını, beklersin. Benim aşkımda böyle. 

WE TEACH LOVE

Bu seferlik de bu kadar... Multimedia Cilling Romance'dan, müzikse A Moment to Remember Soundtrack'ı...

Kore Dizilerinden En Sevdiğim Replikler...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin