3. bölüm

4.6K 87 10
                                    

1. Bu bölüme benim acayip sevdiğim bir replikle başlayacağım. Bu dizi pek çok şeyi içeriyor olsa da benim aklımda kalan, daha sonra da uzun uzun düşünmeme neden olan şu hususu sorguluyordu; "Sevmek illa sahip olmak demek midir?"

Hastası olduğum replik ise şöyle;

Baba…

Birgün, hayatıma bir kadın girdi.

Mümkün olan en kırıcı sözlerle o kadını derinden yaraladım. Yapabildiğim kadar o kadını kendimden uzaklaştırdım. Ama, o kadın yine de bana geldi.

Bana çok benziyor. Bazen ona baktığımda, kendime bakıyormuş gibi hissediyorum. Benim sahip olduğum yaralara o kadın da sahip. Zihnimi dolduran gözyaşları aynı zamanda o kadının kalbine de akıyor. O kadına bu yaraları ben açtım. Onu ağlattım. O kadınla hiç tanışmamalıydım. O kadının,benim gibi bir adamın hayatına girmesine, izin vermemeliydim.

Pişmanım, baba.

Hayatımda…ilk kez… pişmanım...

NİCE GUY

2. Aslında bu diziyi pek sevmem. Çok ağlamaklı dizilere pek gelemiyorum. Ama bazen de iyi oluyor ya ağlamak insanı öyle bir deşarj ediyor ki.. Işte insanı hönkür hönkür ağlatan diziden benim en sevdiğim kısa ama düşündüren replik;

Ben onu hançerliyorum, sen niye kanıyorsun. Taş kafa...

I AM SORRY I LOVE YOU

3.  Bir ağlamaktan harap ve bitap düşülecek dizi daha... Bir şey söylemeye bile gerek yok, repliği okuyunca anlarsınız...

Seni sonsuza kadar koruyacağım. İnan bana. Sonsuza kadar...

Gülümse, ben de seninle gülümseyeceğim.

Mutlu ol, ben de seninle mutlu olacağım.

Biz ayrılığın olmadığı cennette kavuşacağız.

Aşkımız daha yeni başladı.

İçinde atan kalbin atışlarını duyabiliyor musun?

Çünkü içindeyim, ayaklarım artık üşümüyor.

Sana verdiğim söze inan. Çünkü seni koruyan ağacım ben. Cennet Ağacı...

Aşkım... Cennete buluşacağımız güne kadar ayrılmayacağız...

TREEE OF HEAVEN

4.  Bu da bu bölümün son repliği.. Secretsız olmaz.. Romanrik mi romantik bir replik olsun dedim. Valla ne zaman bu sahneyi hatırlasam içimin yağları eriyor fena halde hoş... :)  İşte o replik;

Gil Ra Im: Herkes bize bakıyor.

Kim Joo Won: Tabikii bakacak.Az önce fakir bir dublörü öptüm.

Yakınlarda biri mağzamızın hisselerinden almışsa çabuk olup satması iyi olur.

O mağzanın patronu bir kadına aşık oldu. Bu yüzden her şeyi mahvetme eşiğindedir...

Şimdilik Bu kadar.. Resim Tree Of Heaven'dan.. Ost ise Nice Guy dizisindeki en sevdiğim enstrumantal parçadır dinledikçe efkarlandırıyor... :)

Kore Dizilerinden En Sevdiğim Replikler...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin