8. bölüm

2.6K 74 8
                                    

Bu bölümde en romantik repliği seçelim... :)

Adaylar gelsin......

1.

Keşke seni bütün gece sırtımda taşısam...

Benimle gelmek ister misin?

Eğer benimle gelirsen çok mutlu olurum..

Ahh.. Seni sırtımda taşırken ölsem keşke...

MİSA/ I AM SORRY I LOVE YOU

2. 

Kalbimm.. Kırıldı artık..

Çünkü seni kalbimi kıracak kadar çok sevdim...

MILLIONAIRE'S FIRST LOVE

3. 

Seni o kadar çok seviyorum ki.

Seni sevmeme engel olamıyorum.

Seni sevmiyormuş gibi de davranamıyorum.

Seni ne kadar sevdiğimi görmene izin veremem.

Tek yapabileceğim seni rahatsız etmemek ve beni sevmeni istememek.

Yavaş yavaş yanından ayrılmak istiyorsam koşmalıyım.

MY GIRLFREND IS A GUMIHO

4. 

+Bayan Go Dok Mi'de sadece ilgimi çeken bir şeyler var."Neden bu şekilde yaşıyor?" "Neden insan içine çıkamıyor?" Benden çok farklı biri. Merakımı uyandırıyor hepsi bu. 

-Bende böyle başlamıştım. Birdenbire meraklandım. Ardından endişelenmeye başladım. Endişelenirken düşünmeye başladım. Düşünürken özlemeye başladım. Bu yüzden onu merak bile etme. 

FLOWER BOY NEXT DOOR

5. 

benim adım le se ryung 

lütfen hayatta kalın ve,

beni öldürmek için geri dönün ...

o günü bekliyor olacağım ve,

sizin ellerinizde seve seve öleceğim..

THE PRINCESS MAN

6. 

Allah'ım... sana bu sözü veriyorum. KaLan günLerimde Eun-chae'nin yanımda oLmasına izin verirsen... KaLan günlerimi bu kadınLa geçirme fırsatını verirsen bana Daha çok üzerime yükLenmezsen... Her şeye bir son vereceğim. Kinimi, öfkemi bir kenara atacağım ve... ..huzur içinde öLeceğim. Allah'ım... gerçekten ... sana söz veriyorum.

I AM SORY I LOVE YOU

Aslında daha çok romantik replik var ama çoğunu önceden paylaştım bir kısmını da sonraya saklamak istiyorum... Şimdilik bu kadar... Multimedia my girlfrend is a gumiho'dan.. Ost da Flower boy next door'un eğlenceli mv si... :)

Kore Dizilerinden En Sevdiğim Replikler...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin