3. Bölüm -Kanlı Parti-

651 30 7
                                    

''Önüne dön!!'' diye cırladım yanımdaki çocuğa.Ellerini havaya kaldırıp güldü.Her yerim sırılsıklamdı.

''Sakin ol Al'' dedi Em beni kolumdan tutarken.

''Sakin felan olamam hem ıslağım hemde herkes onunla yattığımı düşünüyor'' 

Elimle alnıma vurdum.Tam bir salaktım.Şuana kadar neredeyse adım kimseyle çıkmamıştı.Tabii şimdi çıkınca da tam çıktı.

''Sende çok güzel bir iz bırakmışsın'' 

Em salak salak gülmeye başlayınca kafasına bir tane şaplak attım.

''Seni öldürmemi mi istiyorsun?''

''O zaman seninle yürücek kimse kalmaz'' diyip alt dudağını sarkıttı.Omuzumu silkip yurt odama yürümeye devam ettim.Arkamdan Em bana yetişip

''Akşama hazır ol''

''Neden ki'' dedim kaşlarımı kaldırıp

''Unuttun değil mi?''

''Neyi?'' 

''Yeni çocuklar? Parti?'' dedi kollarını açarak.

''Of bugün müydü?'' 

Kafasını sallayıp arkasını döndü.Poposunu kıvırta kıvırta uzaklaştı.Fin'e yakalanmamak için kapımı açıp hemen içeri daldım.Üzerimde ki ıslak giysileri hemen çıkarttım.Hasta olmasam iyidir.

Duşun verdiği rahatlıkla küvetten çıktım.Bornozumu üzerime geçirip banyodan çıktım.Evet lüks bir yurttayım değil mi?Tek kötü tarafı dışarı sadece haftasonları çıkabiliyor olmamız.Odamda uçuşan tozlar görünce pencereye doğru yürüdüm.Pencereyi açıp temiz havayı içime çektim.Ağaçların arasındaki 2 kişiyi görünce biraz geri çekildim.Kim olduklarını görmek için kafamı gizlice geri uzattım.Meraklı bir kızım ne yapayım?

Futbol takım kaptanı Matt'i görünce gözlerim büyüdü.Genelde çocuk havalı olduğu için takımdan ve popon kızlardan başka kimseyle konuşmazdı ve genelde takımıyla gezerdi ama şimdi tek.İnanılcak şey değil.Onun karşısındaki bana arkası dönük olan kişiye baktım.Siyah ceket siyah pantolon siyah bot.Oh hayır.Yine mi sen pislik torbası?

Ne konuştuklarını duyamadığım için hayal kırıklığına uğradım.Matt cebinden şeffaf bir poşet çıkartınca gözlerim eline kaydı.İçi beyaz tozla doluydu.Yok artık.Matt uyuşturucu satıcısı mıydı?Acaba bugün daha nasıl garip olabilir?

Fin poşeti eline aldı ve arkasını dönüp yürümeye başladı.Matt koşarak ona yetişti.Fin'nin kolunu yakalayınca suratına hızla bir yumruk yedi.Şaşkınlıkla ağzımı kapattı.Durup duruken Matt'e neden vurdu ki bu?Matt yerde acı içinde kıvrandığında bu sefer karnına tekme attı.Aşağıya insem mi diye düşünmeye başladım.Ya beni de döverse?Kafamı sallayıp gitmemeye karar verdim.Sanki ben dövülsem Matt gelcekti?Hah

Fin sonunda çocuğu bıraktığında Matt'nin yüzü kanlar içindedi.Fin kanlı ellerini Matt'in üzerine sürüp poşeti aldı.Pencereden uzaklaşıp üzerime kedili pijamalarımı giydim.nasıl olsa parti vaktine daha 2 saat vardı.Kendimi yatağa atarak düşünmeye başladım.Fin'den korkuyordum.Gerçekten kötü bir çocuktu.Hem uyuşturucu kullanıyor he adam dövüyor.Pardon adam dövmüyor bildiğiniz adamı ölüm döşeğine getiriyor.Ondan uzak durmalıydım.Çok geç olmadan.

Dışarıdan gelen tıkırtıyla yataktan fırladım.Acaba kapıyı açsam mı?Belki ondan korkmadığımı gösterirsem benden uzak dururdu.Kapıyı açtığımda yerden anahtarını aldığını gördüm.Kafasını yavaşça bana döndü.Dudakları yukarı kıvrldığında üzerimdeki kedili pijamalara baktım.Lanet olsun.

DarknessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin