6. Bölüm -Kaos-

542 33 5
                                    

İstemeyerek de olsa en az bir kere başınız belaya girmiştir.Arkadaşlarınız tarafından hatta aileniz tarafından bile kendinizi belanın içinde bulmuşsunuzdur.Peki ya bela hiç tanımadığınız ya da katil olduğunu bildiğiniz kişi tarafından geldiyse ne yapardınız?

Ben şuanda o kişinin kollarında yatıyorum.Kafam boynunun girintisinde onu kokluyorum.Hm kokusu kesinlikle baştan çıkarıcı.Baharat ve biraz da sigara kokusu.Kafamı kaldırıp yüzünü incelemeye başladım.Tek kelime ile:Kusursuz.Göz kapakları hafif bir şekilde kıpırdandı ama uyanmadı.Parmaklarım yüzünde keşfe çıkmamak için zor duruyordu.

Dün uyumadan önce ''benimsin'' dediğini duymuştum.Bu kelime içimde bir şeyleri harekete geçirdi.Sanki ruhum harikalar diyarına gitmişti Fin'nin ruhu ile birlikte.

Ama atladığım bir şey vardı.O başımı belaya sokan kişiydi.Artık onun düşmanları gözünde bir yem olarak görülüyorum.Asıl soru beni neden koruduğu?Onun için hiçbir şeyim.Belki de beni kullanıcaktı kim bilir ki?

Şunu asla unutma Alisha o bir bela

Bela

Fin gözlerini açınca üzerinden ayağa fırladım.Bana şaşkın ve uykulu gözlerle bakarken

''Ne yapıyordun?'' diye mırıldandı.Sesi uykudan uyandığı için boğuk bir şekilde çıkmıştı.

''B-ben eee''

Bir şeyler bulmaya çalışıyordum ama olmuyordu.Seni izliyordum diyemezdim herhalde.Dersem benimle dalga geçerdi sanırım ya da geçmezdi.Açıkcası nasıl bir tepki vericeğini bilmiyorum.Çünkü kendisi tam bir dengesiz.

''Suratında bir şey vardı desem inananır mısın?''

Kaşlarını kaldırıp bana anlamsız bir bakış gönderdi.

''Bir insan tek gecede nasıl delirebilir ki?'' diye kendi kendine söylenip ayağa kalktı.

''Ben mi delirdim?Hah''

Ellerimi belime koyup önüne dikildim.

''Başka kim olabilir ki ufaklık?''

''Ben ufaklık değilim egoist bey''

Ağzımdan kelimeler cırlar biçimde çıkınca yüzünü ekşitti.

''Kulağımın dibinde bağırma!!''

Elleri beni itmek için göğsüme ulaştı ve kendimi arkamdaki koltukda buldum.Ani çarpma ile sersemledim.Önüme gelen saçları ellerim ile arkaya atıp kızgınlıkdan dolayı kızaran suratımı ona sergiledim.

''Asıl sen delisin.Dün akşam bana benimsin diyordun ama şimdi nasıl davranıyorsun?''

Suratına ifadesiz maskesini takıp

''Rüya görmüşsün ufaklık'' dedi.Arkasını dönüp bodrum diye tahmin ettiğim yere ilerledi.Sesimi çıkartmadan kapıyı kapatmasını seyrettim.Uzun bir nefes alıp verdim.Size dengesiz olduğunu söylemiştim.

Karnımdan gelen gurultu ile mutfağa yöneldim.Gözüm dün baktığım fotoğraflara kayınca yemek fikrinden vazgeçtim.Dün elime aldığım için azar işittiğim fotoğrafı elime alıp çerçevesinden çıkarttım.Tam da tahmin ettiğim gibi arkasında yazılar vardı.

FIN & NATALIA

''New york lisesi 01.12.2013'''

Ve altında kocaman bir öpücük.Demek kızın adı Natalia'ydı.Beynime çakan şimşekle elim telefonuma gitti.Em'in dedikleri hafızamda belirdi.

''Tabii bir ara çok sevdiği bir sevgilisi olmuş ama kız ölmüş.Ah çok trajedik''

Telefonun internetini açıp arama sayfasına ''New York lisesinde katliam'' yazdım.Çıkan ilk sonuca basıp okumaya başladım

DarknessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin