ceptăr nambăr uan. ★

112 3 2
                                    

        Prima mea zi la noul liceu, clasa a X - a, emoțiile îmi zvâcneau prin corp, iar palpitațiile îmi făceau inima să-mi răvășească creierul. Eram așa de tulburată, vestea mamei m-a copleșit, de prima oară de când am auzit că ne vom muta în București inima mi-a explodat, gândindu-mă la cea mai bună prietenă a mea, o voi întâlnii, voi merge cu ea la liceu, simțisem că visele noastre au explodat într-un bun sfârșit, în sfârșit viața mea prinde contur, mă simt fericită, simt că aici e locul meu.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - 

      Traversez cu atenție, îndreptându-mă spre stația de autobuz, avea să merg cu Miranda, prietena mea cea mai bună, la liceu. Miranda mă salută cu un zâmbet ștrengăresc, la fel făcând și eu.  

                      - Iar el?  întreb eu îndreptându-mi atenția spre Sebastian, crush-ul Mirandei.

                - Oh, erm.. mda. Jur că dacă îl văd intrând pe poarta liceului nostru, mă sugrum, spuse Miranda, iar eu am chicotit. Ah, Iss? întreabă Mira uitându-se cu ochi mari în partea opusă a străzii.

                    - Nu se poate..., spun eu sacadat.

   Miranda oftează eliberând un zgomot extenuat.

                  - Nu ai uitat că......? întreabă ea.

                - Da, știu.. spun eu fără pic de entuziasm amintindu-mi de băiatul blond ce acum se îndreaptă spre stația de autobuz.

                - Va fi un an lung, spune Mira uitându-se la Sebastian ce se salută cu crush-ul meu virtual, Alexander.

   - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - 

 Drumul spre liceu a fost unul lung, avându-i pe Alexander și pe Sebastian pe cap tot restul anului, defapt în timpul anilor mei de liceu, eram speriată.

 Miranda s-a îndreptat spre clasa ei iar eu spre a mea, spre deosebire de Miranda, ea nu avea " norocul " să pice cu niciunul în clasă, ea fiind a XI - a. Dar eu.. sunt aceeași clasă cu Sebastian și Alexander, ei bine, Sebastian nu era problema mea, dar Alexander...

 Am intrat în clasă urmărind fiecare detaliu în parte cu atenție. Am rămas câteva secunde fără suflu când am văzut cine intră în clasă.... era.....

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Sfârșitul primului capitol.

Lighting făching Fire ♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum