Marinette pov
Astăzi este prima zi de liceu. Aceasta veste este una minunata deoarece o să îl revăd pe Adrien.
În dimineața aceasta m-am trezit la ora 07:50. Ooh, nu, iar o să intarzii. Îmi fac rutina de dimineața cat de repede pot.
Am ajuns la școală, bineînțeles că în cea mai mare grabă, pentru a nu intarzia, dar bineinteles ca intarziasem.
În goana mea spre clasa mă izbesc de cineva. Era Adrien. Bun mod de a incepe prima zi de liceu.Adrien pov
Fugeam spre liceu, fiind în întârziere. De odată fac contact cu cineva, izbidu-ma de Marinette.
-Scuze, eram în întârziere. Ești bine ?o întreb eu
-D-da sunt n-nibe, a-a-adica bine. Și s-scuze pentru ce s-a întâmplat a-acum câteva secunde. Și e-eu eram in întârziere. spune eaNu mai aveam timp sa ii raspund, doar incepeau orele. O ajut sa se ridice, după care mergem împreună spre clasa.
Marinette pov
Am ajuns în clasa împreună cu Adrien. Era ora 08:30 și profesoara de franceza nu-și făcuse inca apariția. Ciudat! Dar mă bucur că nu o sa fiu certata inca din prima zi.Adrien pov.
Nici nu apuc sa intru in clasa ca isi face Chloe apariția în fața mea si incepe sa tipe la mine:
-Adri-buby-iuby-scumpy, de ce vorbesti cu o sarantoaca că Marinette ci nu cu mine?
-Vorbesc cu Marinette pentru ca ea este o persoana foarte bună și are o inima foarte mare fața de un monstru că tine, Chloe.
-Eu, monstru!?! Te spun lui tati!
-Zici că ești un copil de 5 ani când spui ,, te spun lui tati" . Să știi că ,,tati" nu o să-ti poată rezolva problemele personale.Chloe pov
Nu pot sa cred ce a spus Adrisor-al-meu despre mine. După ce a terminat acele jigniri la adresa mea am fugit imediat spre baie pentru a putea plânge fara sa vada toti cum imi curge machiajul.
Deodată vad un fluture albastru care intra in ochelarii mei, după care aud o voce.Hawk Moth pov
Presimt ca aceasta fata este victima perfecta si ca imi va aduce miraculosii ca sa imi pot atinge scopul.-Zboara micul meu demon akuma și posed-o!
-Bună, Intunecato. Eu sunt Hawk Moth. Te voi ajuta sa te răzbuni pe cei care te-au jignit. În schimbul puterilor vreau miraculosii lui Ladybug și ai lui Chat Noir. Accepți ?
-Da, Hawk Moth.Autoarea pov
În acel moment Chloe s-a transformat intr-o ființă neagră, care arunca cu bile tot negre, iar cei nimeriti de ele ramaneau lipsiti de putere, bilele avand puterea de a lua energia celor loviti, facandu-i inofensivi.Marinette pov.
Eram atât de uimită de faptul că Adrien mi-a luat apărarea, încât nu am observat dispariția lui Chloe.
Am iesit pe hol , vrând să o caut, dar o ființă neagră imi distrage atentia, dandu-mi seama imediat că era Chloe akumatizată.
Caut un loc retras, unde sa mă pot transforma. O scot pe Tikki din gentuță și rostesc cuvintele magice:
-Tikki, transformarea!
După ce m-am transformat în Ladybug, îl vad pe Chat Noir luptându-se cu Întunecata.Adrien/Chat Noir pov
Luptam cu Întunecata, când îmi văd domnița intervenind in lupta. E așa de curajoasa!
Deodată s-a auzit strigătul unui copil care căzuse și mai avea puțin și era lovit de bilele Intunecatei, dar......Suspans
Ce credeți că s-a întâmplat ?
*CAPITOL CORECTAT*
CITEȘTI
Povestiri Miraculous//In Curs De Editare
Fanfiction~~Doi adolescenți, viețile lor duble, restul dramelor din jurul lor și o multime de secrete. Chiar si cu aceste obstacole, vor reuși cei doi sa fie împreună, la bine și la rău? Vor putea face față provocărilor oferite de viață la o vârstă atât de fr...