-Despre ce vrei sa vorbim, Adrien!? Despre "minunata" poza facuta cu Lila!?
Atunci el a vrut să-mi spună ceva, dar l-am întrerupt.
-Sper că ea e fata care o să te facă fericit.Adrien Pov.
De ce mi se întâmpla astea numai mie? De ce nu pot sa fiu fericit cu fata pe care o iubesc? De ce am acceptat sa fac poza aia?
Prea multe întrebări fără răspuns...Marinette Pov.
Sunt în camera mea, varsandu-mi toată supărarea pe micuța mea Tikki.
Deodată vad un demon akuma zburând spre mine.
Atunci am auzit vocea agitata a kwami-ului meu:
-Fugi, Marinette. Nu te lasă akumatizată. Ștergeți lacrimile și fereste-te de demon. Daca o să te prindă o să fi un fel de marioneta a lui Hawk Moth. O să te controleze.
Când am auzit toate astea am inceput sa fug din toate puterile de fluturele mov.
În timp ce fugeam am trecut pe lângă un chiosc de ziare și am văzut revista cu pricina, iar de atunci nu am mai putut fugi. Demonul mi-a intrat în cercei și am auzit o voce:
-Salutare, eu sunt Hawk Moth, iar tu ești Distrugătoarea, iar așa vei putea distruge tot ce ti-a frânt inima. Vei putea primi puterea doar daca îmi promiti că îmi aduci inelul lui Chat Noir.
In acel moment am fost cuprinsă de un sentiment de furie, așa că am acceptat fara să mă gandesc.
Hainele mele au devenit o rochie stil japonez cu simbolul focului pe ea.Hawk Moth Pov.
Astăzi s-a întâmplat cel mai bun lucru, am akumatizat-o pe Ladybug.Adrien Pov.
Eram cu privirea în tavanul alb al camerei mele, și cu gândul la Marinette. Deodată s-au auzit diferite zgomote de afara.
M-am transformat în Chat Noir și am plecat în căutarea akumatizatului. Cum i-am văzut fața mi-am și dat seama că e Marinette.
Deși nu mi-a plăcut, am inceput sa mă lupt cu ea.
După o ora de lupta am simțit cum puterile îmi scad, iar când eram pe punctul să renunț...Suspans .
Paa
CITEȘTI
Povestiri Miraculous//In Curs De Editare
Fiksi Penggemar~~Doi adolescenți, viețile lor duble, restul dramelor din jurul lor și o multime de secrete. Chiar si cu aceste obstacole, vor reuși cei doi sa fie împreună, la bine și la rău? Vor putea face față provocărilor oferite de viață la o vârstă atât de fr...