Luka

91 5 3
                                    

-Dar de ce are nevoie de o astfel de putere? întrebă Adrien curios.
-Pentru că a fost akumatizata și a uitat multe lucruri, dar și pentru a face ca acest lucru să dispară din prezent. spuse Plagg plictisit
-Deci să înțeleg că Marinette a fost akumatizata!
-Da, dar într-un așa-zis univers paralel.

Autoarea pov
După trei zile Marinette și-a revenit și s-a împăcat cu Adrien. [Dacă vreți să știți dialogul dintre cei doi atunci când s-au împăcat scrieți-mi in comentarii și va apărea într-un capitol special.]

În prezent

Luka pov
Astăzi o să studiez alături de sora mea, deoarece părinții noștrii vor să mă transfere în școala în care studiază ea, ceea ce mi se pare o idee bombă. Sper că o să îmi fac mulți prieteni, poate chiar și o iubită.
Dupa aproximativ 10 minute am ajuns la școală. 
-July (așa o alint eu pe Juleka), sa îmi prezinți si mie colegii tai, da? ii spun eu
-Fie...! răspunse ea.

July îmi arata clasa si îmi prezintă colegii. 
-Cine e fata aceea drăguță cu par albastru prins in doua codițe adorabile?
-E Marinette, dar ia-ti gândul, e împreună cu Adrien.

Oricine ar fi Adrien asta o sa aibă ceva de a face cu mine. Activez "Modul cuceritor" și mă duc să vorbesc cu ea. Se va îndrăgosti de mine...

-Hey. Tu ești Marinette, nu? Eu sunt Luka.
-Bună, Luka.
-Stii...ești foarte frumoasă, ai iubit?
-Da, are. intervine Adrien in discuție.
-Si tu ești...
-Iubitul frumoasei domnișoare de lângă noi.
-Deci tu ești Adrien!
-In carne și oase...apropo, nu dau autografe.
-Nici nu vreau de la un patetic că tine...nu o lua personal, Agreste-Junior.
-Băieți, potoliți-va, va rog!! adaugă Marinette exasperată de cearta lor.
-El a început! tipa amândoi în același timp arătând spre celălalt.
-Eu mă retrag. le zice bruneta
-Stai, iubito (punând accent pe acest cuvânt). Și eu mă retrag. Nu uita, Luka-Fraierică "cel mai deștept cedează".

Adrien Pov
Nu pot sa cred cat tupeu are tipul asta. Cine se crede? Vrea să mi-o fure pe Bugaboo a mea, dar n-are șanse, e prea perfecta pentru pămpălăul ăsta.

Marinette Pov
De ce se poarta Adrien asa? Oare e gelos? In orice caz nu are de ce sa fie, intre mine si Luka nu o sa fie altceva decat o prietenie. Sper ca nu o sa mai existe alte certuri asa ca ma duc sa vorbesc cu ei!

-Adrien?
-Da, Bubu, e totul ok?
-Nu chiar... in ultimul timp tu nu esti normal.
-Ba sunt normal.
-Nu esti. Acel Adrien de care m-am indragostit nu putea sa fie rau cu nimeni, ma lasa sa vorbesc si cu alti baieti fara sa fie gelos...
-DAR NU SUNT GELOS!!
-Atunci ce ai cu Luka?
-Se crede mai bun decat toti.
-Adica mai bun decat tine?
-Da...a-adica nuu...
-Adrien, pe mine nu ma minti asa usor, te cunosc mult prea bine.
-Daca m-ai cunoaste atat de bine ti-ai da seama ca nu te mint.
-De ce esti atat de orgolios?
-Nu sunt, doar ca Luka asta nu imi inspira nimic.
-Mie mi se pare un prieten bun.
-Bine...o sa incerc sa iti respect parerea, dar nu o sa fiu niciodata de acord cu ea.

Luka pov.
Ii vad pe Marinette și Adrien cum vorbesc a.k.a se cearta din cauza mea. Intervin și eu în discuție, doar că sa il mai enervez puțin pe Adrien și să o cuceresc pe Marinette:
-Ce mai faci, Marinette?
-Vorbește cu iubitul ei minunat, nu-i așa, scumpo? zice Adrien.
-Mda. răspunse Marinette.
-Marinette, trebuie sa vorbim ceva intre 4 ochi, urmează-mă!
-Bine, Luka.

Adrien/Chat Noir Pov.
Arghh, tipul asta deja mă scoate in sărite, mai bine ii urmăresc. Mă duc la baie și mă transform in Chat.
Ii caut peste tot cu privirea, iar într-un final ii vad in fata scolii, unde SE SĂRUTAU!?!?
Atunci eu....

Suspans.

Sper că v-a plăcut acest capitol. Paa.

Povestiri Miraculous//In Curs De EditareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum