Noua putere

105 8 3
                                    

... și am început să vorbim:
-Buna, Ladybug!
-Bună seara. Dar de unde...
-De unde știu că ești Ladybug, asta ai vrut sa spui, nu-i așa?
-Da..
-Eu ti-am oferit miraculosul. Sunt protectorul si distribuitorul tuturor miraculosilor.
-Wow...
-Si cu ce te pot ajuta, domnișoara?
-Tikki mi-a spus că trebuie să vin la dumneavoastră în legătură cu akumatizarea mea care a fost urmată de o amnezie.
-Știam că se va întâmpla asta într-o zi...Marinette, a venit timpul!
-Timpul sa...?
-Timpul să descoperi inca o putere a miraculosului tău, puterea de a schimba trecutul.
-Serios? Chiar pot avea o astfel de putere?
-Da, doar că trebuie să o activezi mai întâi.
-Si cum pot face asta?
-Destul de simplu; in loc sa spui "Tikki, transformarea!" o să spui "Tikki, să schimbăm trecutul!". Dar nu fa asta inca, întâi asculta-mi toate indicațiile. Timpul se va întoarce în fața ta, iar in loc sa te transformi vor trece prin tine raze. Tu te vei opri atunci când vei vedea ultima ta cearta cu Adrien, spunând "Tikki, oprește timpul!".
Apoi îl asculți înainte să îl judeci. Daca totul decurge bine o să va împăcați, iar tu nu vei mai fi akumatizata si nici miraculosii vulpe și albina nu vor mai fi dispuși la riscul sa fie furați de Hawk Moth.
-Dar de unde știți dumneavoastră de cearta mea cu Adrien?
-Surse sigure.
-Mbine, nu contează asta acum. Sunt gata să mă transform. Tikki, să schimbăm...
-Stai, aceasta putere îți consuma foarte multa energie, este posibil că după să nu mai poți lupta câteva zile. Crezi că te descurci?
-Eu cred că mă descurc, dar nu știu dacă Chat va putea lupta singur. Totuși risc. Tikki, să schimbăm trecutul!
Marinette a început să se întoarcă în timp și...

Suspans.

Îmi cer scuze că acest capitol e atât de scurt, dar am vrut sa las suspansul și nu găseam un moment mai bun.
Dacă sunteți curioși cum arată Mari când se întoarce în timp va puteți uita la poza de la media. Bye.

Povestiri Miraculous//In Curs De EditareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum