Hallgattam... csak némán álltam összetörve. Majd sóhajtottam egyet és elmondtam amit gondolok a sírás szélén állva, lemondva mindenről. Talán egy kósza gondolatban még az öngyilkosság is felmerült de ezt gyorsan elhesegettem magam elől. Akkor sem fogok a kedvére játszani azzal hogy megölöm magam.
-Ez... fáj... nem azért mert ez az igazság. Régen tudtam ezt, hogy... nem lehet képességem. Csak nem akartam elhinni.. Reménykedtem benne, hogy lehet nekem is szupererőm. De ez... csak az én önámításom volt. Azért fájt ez a legjobban, mert így vágtad hozzám ezeket a szavakat... Jó. Rendben. Nem foglak semmivel sem zavarni. Nem fogok megszólalni semmikor. Még órán sem. Az utcán sem. Nem fogok az utadba állni. - mondtam mosolyova miközben kicsordult egy pár könycsepp a szememből - mégha a kín felis emészt nem fogok ordítani. Szépen mindent magamba folytok mint mindent ahogy eddig tettem. Ha fájdalmaim is lesznek amiért szeretlek nem fogok segítséget hívni. - és elmondtam mindent amit mondani akartam. Pletykáljanak csak a bandája de én nem fogok szólni érte. Mindent feladva elmentem az asztallap mellett, felkaptam a táskám a hátamra és kirohantam a sokkolt osztálytársaim mellett. Csak futottam és futottam és futottam. Lassulni kezdtem amikor már a lábaim lemondták a szolgálatot így gyalogolni kezdtem amerre láttam,már amennyire láttam a könnyeimtől. Annyira fáj...! De amikor feleszméltem, hogy megkellene állni a város egy olyan részén voltam amit nem ismertem. Megálltam, hogy körülnézzek az utcában. Nem volt ismerős.. Egyik épület sem. Elkezdtem bolyongani az utcákon. Ráadásnak, még annyira is elvesztem, hogy még be sötétedett is. Fázni kezdtem, majd valamerre elindultam, és ismét sírni támadt kedvem. Anyu biztos halálra aggódja magát.. én pedig elvesztem egy idegen környéken. Mi lehetne ennél rosszabb? Erre a gondolatomra elkezdett esni az eső. Csodás még valami? Mire villámlott egyet. Ühm... okos gonolat: rossz helyzetben...NE GONDOLJ VAGY KÉRDEZZ ROSSZRA! Pechemre még a kabátom is a suliba hagytam és fogalmam sincs, hogy hol vagyok... nagyszerű. A hajam csapzottan állt össze csomókba, míg az egyenruhám egyre jobban tapadt rám. Járkáltam az épületek között de semmit sem találtam ismerősnek. Minden egyes villámcsapásnál... Egyik épület sem. Elkezdtem bolyongani az utcákon.Annyira elvesztem, hogy még be is sötétedett. Fázni kezdtem. Valamerre elindultam, és ismét sírni támadt kedvem. Anyu biztos halálra aggódja magát.. én pedig elvesztem egy idegen környéken. Mi lehetne ennél rosszabb? Erre a gondolatomra elkezdett esni az eső. Csodás még valami? Mire villámlott egyet. Ühm... okos gonolat: rossz helyzetben...NE GONDOLJ VAGY KÉRDEZZ ROSSZRA! Pechemre még a kabátom is a suliba hagytam és fogalmam sincs, hogy hol vagyok... nagyszerű. A hajam csapzottan állt össze csomókba, míg az egyenruhám egyre jobban tapadt rám. Járkáltam az épületek között de semmit sem találtam ismerősnek. Minden egyes villámcsapásnál összerezzentem mégha messze is volt és kezdtem pánikba esni. A látásomat az is bezavarta, hogy ömlött az eső, így elhomályosítva azt amit kellett volna lássak. Reszkettem. Miért kellett nekem elfutnom úgy hogy nem néztem szét semerre?..Tizenöt percig csak mászkáltam a zuhogó esőben, összerezzenve minden villámlásnál és szétázott ruhákkal, de! Kiértem egy általam jól ismert és imádott helyre. A tengerhez. De mielőtt mehettem volna az ismert szakaszhoz, hogy hazamehessek valaki a derekamnál fogva visszahúzott, megfogta a kezem és visszafele kezdett húzni..
Hát öhm.. itt lenne a folytatás! Remélem jó lett és elnézést amiért ilyen soká hoztam de nem volt ihlet és suli...de! Itt van a kövi rész és megpróbálom minél gyorsabban hozni a kövit! *^* És szerintetek ki húzta vissza? ötletek? xD Na Noklik /igen Noklik xD a Nokedli rövidítése legalábbis szerintem!/ ennyi lettem volna xD Remélem hogy nem fogtok megkövezni amiért itt hagytam abba! És van még egy bejelenteni valóm még így utólag! xD Készül egy másik iromány is de az teljesen saját történet...lehet klisés lesz, nem tudom hogy tetszeni fog e nektek de majd ha kész leszek mindennel akkor szolgálok új infóval rendben? Címe még nincs neki de igyekszek jót adni neki.>< *bénabenne* na mostmár tényleg elég lesz belőlem a végén már el sem akarjátok olvasni annyit írok X""D na sziasztok Noklik <3 *3*
أنت تقرأ
BnHA fanfic HUN - Szenvedésből Szerelem? /KatsuDeku/ /BEFEJEZETT/
أدب الهواةEz egy Boku no Hero Academia fanfic lenne... remélem tetszeni fog! Legelső ilyen irásom... szóval... annyira ne kövezzetek meg qwq