Dragoste de traficant

2.1K 49 9
                                    

Cum ar fi sa fii fata unui mafiot ,a unui om ce deține putere , a unui criminal fara inima ? Tania vă poate spune asta . Viața ei e demnă de scris o carte despre ea . Încă de mică a trăit alaturi de crudul ei tată . Mama nu si-a cunoscut-o niciodata . Dupa spusele lui John , tatăl ei caci așa îi spunea ea abandpnato la ușa lui cu doar o scrisoare . Nu a interesato niciodata mai mult . Copilaria ei , defapt ce vorbesc , copilaria ei nu a existat . A invațat sa suporte de mica . Are nervi de fier si nu ai zice că dupa acea privire de un albastru senin se află o tarie si un caracter de bărbat . Acum micuța Tania a crescut si a devenit o adevarată femeie . Cu niște forme de invidiat se mai poate lăuda si cu o inteligență de neîntrecut . A facut si ea primara ,gimnaziala si liceul fiind mereu premianta si cu 10 pe linie. Nu învăța de frica tatălui sau , pe el nu il interesa școala , de asta nici nu a lasat-o la facultate . Viața Taniei chiar nu era una buna . Săptamanal facea turul continentului sau chiar si mai mult . Afacerile murdare ale tatălui său o plimbau prin toată lumea . Știa că la un moment dat va fi vandută . Pentru asta a fost crescuta,ca pe urma ei John va primi bani grei .

S-a impăcat cu ideea spera doar sa nu ajungà pe mâna unui bosorog dependent de sex . Virginitatea, un alt subiect important . La cei 19 ani fata era virgină singurul lucru bun din viata ei si important atat pentru ea cât și pentru tatăl ei care daca s-ar intampla sa isi piarda virginitatea ar omorao chiar el . Mai are o sora Katerina , este jumatate rusoaica . Mama ei murise cand a inascuto .La 17 ani stia foarte bine ce îi rezerva viitorul , acelasi lucru ce il rezervase si Taniei . Mereu s-au înțeles foarte bine chiar dacă nu petreceau foarte mult timp impreuna . Katerina facea școala in Canada pe langă Tania care umbla peste tot cu asociatii tatălui ei , gorilele si fratele ei . Are si un frate . Klaus . Cu doar 3 ani mai mare decat ea era copia fidelă a lui John si mâna lui dreapta . Se ocupa mai mult de droguri și traficul de carne vie mai pe scurt "fetele de la produs " . Cu el nu se ințelegea așa bine .

Acum Tania era in avionul personal a lui John . Impreuna cu fratele ei si cateva garzi se indreptau catre Ungaria . Aveau sau mai bine spus Klaus avea de incheiat o afacere cu droguri . Era un client important dar nu il mai vazuse , auzise de el de la fetele pe care fratele ei le expluata . Era un barbat important cu putere si fiul unui vechi prieten a lui John .

-Tata a fost in Canada . -vocea lui Klaus rasuna in incapere .

-presupun ca pentru alta afacere ..

-a fost la Katerina .

Ma uit atenta la privirea lui serioasă. Nu prea era interesat de noi , il vedeam cel mult odata la o luna sau doua , iar Katerina doar in vacanțe .

-De ce ? - intreb suspicioasă.

-Vrea sa o dea.

-Ce ? intreb mai mult tipand cu vizibilà furie in voce .

-Da , un client a vazut o poza cu ea si ..

-si John a dat-o ?

-nu , a fost acolo cu scopu de a o lua dar Katerina l-a implorat si el a renunțat .

-Doamne mai are si el putina milà .

-nu e așa rau precum pare . - adauga Klaus .

-mda. .. e mai rau .

Discuția se incheiase . Fața de John , Klaus era mai milos cu fetele , le iubea chiar daca nu recunostea si ar face orice sa le protejeze mai ales pe Tania care ii e sora si de mama si de tata , dar nici pe Katerina nu ar lasa-o chit ca ii e sora doar de tata .

"Excursia" cu avionu se incheie , cei 2 iesira impreuna cu ceilalti "baieti" si se urcara intr-o masina cu destinatia " Depozit" . De cand umbla ea cu fratele ei fusese la foarte multe astfel de depozite si de multe ori ajutase , mai ales cu politia . Cand era vorba de politie Tania era arma lor secreta . Cum facea , cum nu facea scapa repede .

Dragoste de traficantUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum