-Tabitaaaaaa .
-Hei Katerinaaaa .
Imi sare in brate , mi-a fost asa dor de ea .
-Ce faci ? Cat de frumoasa te-ai facut . -spune privindu-ma .
-Ei , lasa-ma pe mine eu am in fata cea mai frumoasa viitoare mireasa.
-nu-i asa?
-tot modesta ai ramas .
-Ca intodeauna , imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat si ca nu am putut sa-ti fiu alaturi .
-E ok , am avut persoane care m-au ajutat sa uit . -spun si ma uit la Tobi care imi face cu ochiul .
In livingu mare intra Klaus care statea de vorba cu o fata roscata , cu ochii verzi era superba .
Cand l-am vazut i-am sarit in brate .
-Tabita , ma faci de ras.spune strangandu-ma in brate .
-Da si mie mi-a fost dor de tine .
-eu nu mai zic .
Da mana cu Tobi si se imbratiseaza . Acea fata se uita cam trista la noi cand ne imbratisam .
-Eu sunt Tabita logodnica lui Klaus . -ii spun ca sa vad ce fata face .
-Lo..ce? Klaus .
-Marina , nu o asculta , e sora mea . -spune si toti incep sa rada .
-Vroiam sa iti vad reactia , presupun ca esti iubita lui Klaus .
-Da si sora lui Taylor incantata .
-Eu sunt Tabita .
-Am auzit multe despre tine de la astia 2 . spune si arata catre Kate si Klaus .
-ce pot sa spun mereu am fost un model pentru ei .
-Da da , hai ca exagerezi surioara - spune Kate razand .
-el este logodnicul meu defapt , Tobias da vezi si tu e cam uratel noi ii spunem Tobi .
-Hei . -sare Tobi imediat .
-Glumesc e cel mai frumos baiat din lume - spun si imi inconjor amble maini dupa gatul lui iar el ma prinde de talie .
Dar am simtit imediat lipsa cuiva , TATA , in ciuda conflictelor mi-e asa dor de el .
.-unde e tata ? spun si se lasa o liniste in camera .
-in gradina cu tatal lui Taylor si Eliajah . -spune Tobi din spatele meu .
Pornesc spre gradina cu lacrimi in ochi , cand il vad nu ma pot abtine si ii sar si lui in brate .
-Tabita?! Esti bine ?
-Da tata , doar , mi-a fost dor de tine .
Imi zambeste si el si vad mici lacrimi in coltul ochilor , stiam eu ca nu e asa rau , ca ma iubeste , ca mi-a simtit lipsa.
Dupa mica drama de familie ce a avut loc o servitoare ne-a condus la camere , am fost bucuroasa cand am auzit ca eu si Tobi vom imparti aceasi camera pe durata sederii noastre nu mai zic de el care avea o privire si un zambet de milioane presimt ca va fi o seara galagioasa dar sincer aveam chef de putina dstractie si stiti la ce ma refer .
-Da , si atunci a spus " Tampitule eu sunt Taylor"
Toti am inceput sa radem galagios . Ne adunasem noi , asta tineri adica eu , Tobi , Taylor , Mara , Kate , Klaus si Marina si povesteam , am ras vreo 2 ore incontinu , ii iubesc pe oamenii astia , cu ei ziua e mai buna.
-gravida se retrage , spune Mara si ajutata de Tobi se ridica de pe fotoliu .
-si mireasa ,spune Kate , maine e petrecerea burlacitelor .
-si mirele , baieti maine seara e jale .-Taylor .
-hai sa sarim peste ziua de maine , adica petrecerile am o presimtire ca cineva va bea prea mult .. -spun eu .
-NU -raspund ceilalti in cor
Pe rand se retrasera toti si am mai ramas doar eu , Tobi si Klaus .
-mi-e somn eu plec baietii ,
Ajunsa in camera m-am schimbat si am cazut lata in pat , nu puteam sa dorm totusi asa ca am deschis tv-u si nevand la ce ma uita am lasat pe un documentar plictisitor .
Dupa 20 de minute in camera intra si Tobi . se strambase la mine ca un copil mic ce era si intrase in baie , cand a iesit avea pe el doar o pereche de pantaloni de treining .
-nu poti pune si tu ca oamenii normali un tricou pe tine ?
-cine a spus ca eu sunt normal? .
-corect .
Se tranteste langa mine pe pat si isi lipeste corpul de al meu , simteam o caldura ce imi provoca un sentiment de extaz si dorinta . Incepuse sa ma sarute pe gat , stiam ce vrea , ii dau crezare , are si el nevoi , de 3 luni . Isi introduce mana pe sub tricoul meu si continua cu sarutarile pana ajunge la fata mea.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Stiu ca este cam scurt dar eram nerabdatoare sa postez ceva , nu prea am avut imaginatie si de la un timp cam scriu asa aiurea . Sper sa va placa !
CITEȘTI
Dragoste de traficant
Teen FictionUnii oameni trăiesc pentru a citi . Nu spun că e un lucru rau , nu . Cititul te trimite intr-o lume îndepărtată , unde totul e mai frumos și ești liber . Libertatea este un lucru a dracului de bun .Dar nu consumat in exces . Povestea nu este o ade...