4.

591 27 1
                                    

Nu stiam ce inseamna sa iubesti , ma gandeam ca este un simplu sentiment care , dupa cativa ani trece dar mai auzisem si de cazuri in care iubirea a durat o viata intreaga . Acum stiu . Iubirea , iubirea e cel mai frumos urat sentiment . Iti da senzati de neliniste , agitatie , liniste , fericire. Este ceva amestecat , in secunda asta simti ceva , in urmatoarea altceva . 

Cineva a spus ca iubirea e arhitectul universului , iar eu , ii dau crezare . Cand iubesti totul se schimba in jurul tau  inima face cu tine ceea ce vrea . Dar , cel mai importan cand iubesti e sa fii iubit .

Dimineata m-am trezit cu zambetul pe buze si cu Tobi dormind ca un ingeras langa mine . Mai Normal nu era sa mi aduca cafeaua , micul dejun la pat , trandafirul . Dar eu il prefer asa , nu imi plac romantismele in proportie prea mare , el e micutul meu egoist si il iubesc asa cum e . Mi-am facut rutina de dimineata si m-am imbracat cu o pereche de jeansi negri , un hanorac gri si all staruri negre , scurte , Mi-am prins parul intr-o coada de cal , sus si am coborat sa caut niste cafea . Eliajah vorbea la parter cu un domn mai in varsta si cu un baiat cam de varsta mea , poate putin mai mare .

-Buna dimineata , spun politicoasa si il sarut pe Eliajah pe obraz , asa ii placea , eu gemenele si Mara sa il pupam dimineata , il facea sa se simta mandru pentru ce a realizat .

-Neata scumpo.

-Domnule Eliajah nu mi-ati spus ca aveti o fata  si o fata atat de frumoasa , spune baiatul in timp ce ma analiza atent .

-Gabriel , tinere  , nu iti fa atatea sperante .

-Adica?

- hhh , adica intradevar am 2 fete , dar sunt gemene si sunt categoric cu un deceniu mai mici decat tine  si mai am si 3 baieti minunati , iar ea , este superba logonica a fiului meu cel mare , Tobias , cred ca v-ati cunoscut acum vreo 7-8 ani , erati mici .

-Atunci , imi scuzati asa zisele avansuri domnisoara ..

-Tania . 

-Tania , si zambeste smechereste .

Ma intorc cu un stil doar al meu si pornesc spre bucatarie , ce nesimtire . In bucatarie am baut cafeaua alaturi de Mara . Dupa ce am terminat am iesit impreuna. Eliajah era in acelasi loc impreuna cu cei 2 barbati . Mara s-a dus in sufragerie , am stabilit sa ne uitam impreuna la un documentar despre copii . Eu vroiam sa merg sa imi iau telefonu din camera mea . Tobi cobora scarile , era doar in pantaloni , nu observase musafirii , fug repede si il imping inapoi in camera . Odata ajunsi , inchid usa si ma intorc extenuata la el dupa ce am fugit pe scari si hol .

-Iubito inteleg ca mai vrei dar nu e prea dimineata ? - spune el .

-Baaai , nu fi , nu ai vazut ca avem musafiri ? - spun si incep sa rad.

-serios  , pe cine?

- 2 barbati  ma rog , nu imi place de ei , vreau sa spun de tipu ala mai tanar , Gabriel parca .

-Gabriel , zici ?

-Da , se dadea la mine , noroc de tatal tau .

-Mama  masi sa vezi ce si-o ia el , acum vad eu cine e Gabriel asta .

-Ehee , gataaa , calmeaza-te , nu m-a atins , tu i-ati un tricou pe tine , oameni normal nu merg doar in blugi si tenisi .

Isi ia tricou si eu telefonu si iesim .

De data asta cei 3 se mutasera in living spre exasperarea Marei care chiar vroia sa se uite la documentar .

-Tobi , greu te mai dai gasit , cred ca ii mai sti pe Greg si Gabriel .

-Da , tata  sigur . -spune zambeste si da mana cu acei oameni .

Avand in vedera ca mai era doar un fotoliu si locul de langa Gabriel liber , Tobi m-a tras in brate la el  .

Dragoste de traficantUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum