13.

424 24 6
                                    

Muzica bubuia in difuzoarele mari puse in fiecare colt al casei. Bruno , majordomul incerca sa imi ia din mana sticla de alcool si o alta fata incerca sa ma dea jos de pe canapeaua din piele , luxoasa . Eram in lumea mea , simteam muzica cum imi trece prin vene amestecata cu alcoolul puternic . Dar nu mai durase mult petrecerea mea ca muzica s-a oprit .

-Cum naiba ati gasit telecomanda ? spun cu o vaga parere de rau dar razand .

-Domnisoara , ar fi bine sa mergeti in camera dumneavoastra e deja 2 dimineata si sunteti ametita .

-hai mai taci , sunt in perfecta stare , uite nu vezi .

Am sarit de pe canapea jos si in incercarea de a ma tine pe picioare m-am dezechilibrat si am cazut .

-Hai in camera .

Nu am mai realizat pe urma cum am ajuns in camera deoarece adormisem .

-Tania

Am deschis ochii usor si mi-am dat seama ca vedeam in ceata . Camera se invartea cu mine si parca eram legata la cap cu lanturi de 10 kg . Casc ochii mai bine si il vad pe Noah in fata mea incercand sa ma trezeasca din starea de amorteala.

-ce?

Intr-un final ii raspund cu o voce ragusita si ma ridic mai bine in capu oaselor.

-Haide cu mine .

-Unde ?

-Am examen la trigonometrie , si mi-e foarte frica , te rog .

-Noah , uitasem complet , iarta-ma , lasa-mi cateva minute sa ma pregatesc .

-doar grabeste-te .

Frumuselul de Noah iese din camera lasandu-ma cu gandurile mele .

Dupa ce imi fac un dus rece sa ma dezmortesc , imi iau o pereche de blugii albastri stamti , platforme negre , un maieu larg negru si o geaca de piele maro . Imi impletesc parul usor si il las pe o parte , imi iau gentuta maro si ies din camera luand in fuga telefonu de pe masa .

Jos , gemenele se jucau cu Jimi sub supravegherea majordomului .

-Va simtiti bine domnisoara ?

-Da , da-mi cheia de la masina lui Tobi .

-sunteti sigura ca puteti conduce ?

-da ma , da-o odata .

In cateva secunde mi-a dat si cheie si am pornit cu Noah spre scoala .

-numai tu dai examenul ?

-nu , inca vreo 3 colegi si Tabita .

Cand a spus numele Tabia , a inceput sa se inroseasca si a lasat capul in jos .

-care e treaba cu Tabita ?

-Ce , de unde stii ?

-Pai , te-ai dat de gol acum .

Incepe sa rada si isi lasa capul in jos .

-iti place ?

Aproba parca doar pentru el , si il mai las cateva secunde in liniste in timp ce conduceam .

-Haide Noah , ai 16 ani , ar trebi sa fie o treaba rezolvata asta cu fetele .

-Pai e , dar cu ea e altfel .

Incep sa rad si parchez masina in parcarea liceului .

Coboram amandoi si intram in scoala care era pustie .

Merg dupa Noah pana aungem in fata unei clase unde se aflau 3 baeti alaturi de cate o femeie sau un barbat .

-se pare ca nu a ajuns .

Dragoste de traficantUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum