Un scurt bocanit ma facu sa tresar in timp ce incercam sa imi creez un machiaj cat mai natural . Soptesc un intra si dau de ochii luminosi ai Karei. La vederea mea fata ii s-a luminat si a tipat dintr-o data .
-Esti asa frumoasa Tania !
-Ohh , m-ai speriat , multumesc dar exagerezi .
-deloc , esti superba scumpo .
-Multumesc foarte mult .
O prind intr-o imbraisare scurta si ma uit la ea zambitoare .Aveam o rochie neagra simpla din matase si scurta cu o croiala aparte . Parul era drept si in picioare aveam o pereche de stileto crem care se asortau cu plicul de aceeasi culoare .
Am iesit din camera impreuna cu Kara si pe hol , in fata unei oglinzii pusa chiar de mine pe unul dintre pereti Tobi se chinuia sa isi inchida ultimul nasture de la camasa , nu avea papion sau cravata , imi placea asta .
M-am apropiat de el si i-am luat gulerul intre degete i-am inchis nasturele si l-am "asezat" asa cum trebuie .
Mi-a furat repede un sarut si mi-a facut cu ochiul .
-Esti gata ?
-sigur ca da .
Ma prinde de mana si coboram amandoi dupa ce ne-am luat la revedere de la Kara care ne-a urat distracie placuta.
Am intrat in sala mare care era aranjata foarte dragut in roz pal si crem . Erau multe persoane si chiar ne-am mirat .La usa ne-a intampinat un majordomn care avea o lista in mana .
-Buna seara doamna , domnule , bine ati venit , care este numele dumneavoastra ?
-Lopez , Tobias Lopez.
-Da , v-am gasit , si domnisoara Tania Ruso .
-Lopez . -il corecteaza Tobi .
-Ma scuzati , dar aici scrie Ruso .
-Viitoare Lopez .
Majordomnul zambeste si il strang mai tare de mana pe Tobi . El se uita scurt la mine si isi intoarce repede capul razand .
Ne-a condus la o masa unde mai erau inca 2 barbati si 2 doamne sau domnisoare .
La vederea lor Tobi s-a mirat , la fel si ceilalti barbati .
-Lopez , chiar renumitul Lopez .
-In carne si oase .
-Ohoo , ce mai faci batrane , tot asa ai ramas , plin de viata ?
-Plin de viata voi fi mereu.
-Asa cum te stie toata lumea , nu am mai auzit de tine in ultimii 2 ani.
-ce pot sa spun , m-am asezat la casa mea .
Un raset se auzise din partea celor prezenti la masa . Daca fiind plecat de acasa cea mai mare din timp inseamna ca era asezat la casa lui atunci nu vreau sa stiu cum era cand nu era asezat la casa lui .
-vad ca ai si insotitoare , vrei sa dai bine in fata noastra ăh ? In orice caz , ti-ai ales bine fata
, ar parea ca va potrivi daca nu te-as cunoaste si as stii ca le schimbi in fiecare seara .
Enervata de replica lui am zis sa ma bag si eu putin in discutia lor .
-Pardon , Tania Lopez nu am apucat sa facem cunostinta , nu ?
El ma priveste putin ciudat dar totusi mirat si cu un zambet strengar in coltul gurii .
-Lopez ? Ori e coincidenta de nume , ori esti sora lui de care nimeni nu stia .
CITEȘTI
Dragoste de traficant
Teen FictionUnii oameni trăiesc pentru a citi . Nu spun că e un lucru rau , nu . Cititul te trimite intr-o lume îndepărtată , unde totul e mai frumos și ești liber . Libertatea este un lucru a dracului de bun .Dar nu consumat in exces . Povestea nu este o ade...