-01

29 6 2
                                    

Min Yoon Gi POV

Aku membuka kasut sekolah dan meletakkan kasut tersebut di dalam rak  .

Aku masuk ke dalam rumahMacam biasa . bau yang familiar menusuk hidungku

Mata aku liar mencari seseorang .

Aku pergi ke dapur . Aku lihat seorang lelaki separuh umur sedang bersandar di kerusi meja makan sambil memegang botol arak  . Appa .. Wae buat yoongi macam ni?

Aku tersenyum manis dan pergi ke arah lelaki tersebut atau appa ku .

Aku menyapa appa .

"Annyeong appa :) . Appa dah mandi? "

Aku menyapa dengan lembut sekali . Bagaimana pun appa aku . dia tetap appa aku ..

"Eh budakKau jangan menyibuk la . berambus kau . menyemak . Jangan nak ambil berat sangat pasal aku . Dasar budak bangsat " jawab appa ku 

Hati aku retak mendengar jawapan yang diberikan appa tetapi Aku tetap senyum dengan jawapan tuAku cuba tidak ambil hati .

"Appa . Yoongi naik atas dulu nae?"
Aku meminta izin appa untuk naik keatas .

"Pergila kau . ada aku kisah kau nak kemana ? Sudah . berambus ".

Appa menendang-nendang  badan ku sambil mengusir aku pergi dari situ . aku pergi ke atas .

Pintu bilik aku bukaAku meletakkan beg diatas meja belajar lalu menghempaskan badan di atas katil haih . lega .

Setelah beberapa minit . aku terfikir kan sesuatu . Apa yang aku dan appa nak makan hari ini ? Aku baru sahaja diberhenti kan kerja kerana majikan aku tahu yang aku kerja tanpa kebenaran sekolah .

Hermosavage"s▶ LetterWhere stories live. Discover now