Surat + MYG
04
BY@jijudoxeu-Yoongi berjalan di kawasan taman permainan . Walaupun hari sudah lewat . Dia tak kisah,kerana dia mahu mencari ketenangan.
Min Yoon gi menyedari dirinya kerap batuk hari ini ."U-uhuk . hah hah s-sakitnya dada asyik batuk je " nafas yoongi tidak teratur .
Min yoongi langsung tidak perasan . ada seseorang yang sedang mengekori nya.
Min yoongi leka berjalan sambil menyepak batu-batu kecil .
Tiba-tiba ada seseorang membaling sesuatu tepat-tepat pada kasut yang dipakai nya .
"Surat?"
Yoongi membaca surat tersebut .
"Hai . Awak buat apa tu ? Kenapa tak balik rumah?"
Hah? Siapa yang bagi ni?!" Yoongi mencari pemilik surat tersebut . Dia memandang sekeliling . Tiada siapa .Yoongi berjalan pulang ke rumah .
Min Yoon Gi POV
Aku masuk ke dalam rumah . appa tiada di rumah . haih .
Badan aku berasa lemah . Kepala aku pening . apa semua ni ?
Aku cuba memanjat(?) tangga dengan menggunakan sisa tenaga yang ada .
Haih . aku masuk ke dalam bilik .
Beg sandang ku diletak diatas meja belajar .
"Uhukk"
"Uhuk-k "
Aku batuk dengan teruk beberapa kali.Aku berlari masuk ke dalam bilik air .
Aku pergi ke singki . aku batuk lagi dan lagiAku menutup mulut dengan tangan semasa batuk .
Satu benda menjadi perhatian ku . DARAH .
Aku menangis sambil menghantuk-hantukkan kepala sendiri didinding ..
"A-apa se-semua ni ?!"
Aku memandang tab mandi . Aku masuk ke dalam tab mandian yang dipenuhi air .
aku masuk ke dalam tab tersebut . Dengan baju yang terkena sisa darah dari mulut .
Aku merendamkan diri.
Aku batuk dengan darah yang turut keluar semasa batuk .
Selepas beberapa lama ..
Aku berusaha bangun dari tab dan menukar baju .
Aku termenung seketika ditingkap bilik ku .
Aku pergi ke katil dan rebahkan diri .
"Mungkin ini menanda kan yang aku sudah tidak lama didunia ni ".
Kata hati ku sebelum perlahan-lahan aku melelapkan mata ku ..Di dunia ini . semua orang tak akan sentiasa bahagia . ada duka . ada bahgia ..
Love from ♥; @jijudoxeu- aka Bini zayn . pft
Please;
Vote✅
Comment✅Author; hai salam . best tk? Kalau best . macam biasa . next part but vote .
YOU ARE READING
Hermosavage"s▶ Letter
Hayran KurguLetter + MYG + "buang je la surat ni. bukan ada orang nak baca pun . surat ni pun aku tulis sekadar nak luahkan perasaan yg aku simpn selama ni . kisah perit hidup aku . haih . no one care " min yoongi mengeronyokkan(?) surat itu dan buang...