Surat + MYG
-02
BY@Jijudoxeu-Min yoongi jalan di koridor dengan langkah lemah. Luka yang dilindungi disebalik baju uniform nya terasa amat pedih .
Dia tiada teman mengadu . Tidak ada sesiapa yang sudi berkawan dengannya kerana appa nya .
Setiap hari diejek . dicaci dan dimaki . perkara biasa bagi yoongi..
Dalam perjalanan masuk ke kelas . ada seseorang menepuk bahu nya dari belakang . lalu yoongi menoleh kan kepala nya untuk mengetahui siapa yang menepuk bahunya.
Terlihat seorang gadis cantik . Yoongi kenal gadis itu . kawan sekelasnya . Park Han Byul . kaya . cantik . tetapi tidak ada kawan . Hm .
"Hm . awak pemilik surat ni ke?"
Soal HanByul sambil menayangkan Surat tersebut .Membulat mata yoongi melihat surat yang di tayangkan tepat-tepat pada muka nya .
"Mana kau ambil surat ni? Bagi balik ."
Pinta yoongi."Makna nya ini awak punya la kan?"
Soal gadis itu lagi ."Iya.."
"Awak tak ada kawan kan? Jadi .. Mari kita berkawan ? Kita kongsi masalah yang sama . Awak pasal appa . saya pasal omma . Bolehkan kita berkawan?" Bicara hanbyul dengan senyuman nipis dibibir.
Terkejut yoongi dengan kata-kata yang keluar dari mulut hanbyul .
" T-tak . tak boleh . kita tak sama taraf . maaf"
Kaki yoongi laju melangkah pergi dari tempat itu. Manakala hanbyul hanya melihat kepergian yoongi .
Yoongi POV
Apa yang perempuan tu cakap tadi ? Dia buat lawak ke ?
Aku ambil sweater kesayangan ku lalu memakainya.
08.30 am .
Mana cikgu ni. Haishh.
Tiba2 sekumpulan pelajar lelaki masuk ke kelas dan menghampiri aku .
"Woi budak miskin"
Bahu aku ditolak kasar oleh salah satu pelajar itu ."Apa yang kamu semua nak ni? Jangan kacau aku. " balas aku dengan suara mendatar .
"Oh . sudah pandai menjawab ya? Tolong la sedar diri kau tu . Bapak kaki botol . heh . Budak miskin macam kau ni memang sudah pasti takkan dapat kebahagiaan ." kata pelajar lelaki itu .
Aku menggenggam tangan ku . cuba tahan diri dari menumbuk.
"Sudah la jangan kacau aku . "
Pinta ku ." budak bodoh "..
"Bapak kaki botol"
"Mengemis"
"Tak sedar diri"
Dan macam lagi ejekkan dari mereka .aku tak dapat tahan .
Dushhh .
Aku melayangkan penumbuk ke arah muka pelajar yang tidak henti mengejek aku .
"Aku dah kata jangan kacau aku kan?! Pekak ke sial?!".
Aku berlari keluar dari kelas. Aku nak ketenangan.
Aku pergi ke rooftop. .
Aku bersandar di dinding rooftop
Dengan air mata yang tak henti-henti mengalir ...."Aku benci hidup aku!"
Bersambung .
Love from♥;@jijudoxeu- aka bini zayn .
Author; hai. Best tk ? Kalau best author sambung next part ye.
YOU ARE READING
Hermosavage"s▶ Letter
Fiksi PenggemarLetter + MYG + "buang je la surat ni. bukan ada orang nak baca pun . surat ni pun aku tulis sekadar nak luahkan perasaan yg aku simpn selama ni . kisah perit hidup aku . haih . no one care " min yoongi mengeronyokkan(?) surat itu dan buang...