Surat + MYG
03.
BY@Jijudoxeu-Min Yoon Gi jalan pulang ke rumah .
Surat ditangannya dipegang erat . Semua perasaan yang seksa terbuku dihati,Diluah kan didalam surat .Surat tempat dia mengadu duka .
Surat segala-gala nya . so bila cikgu bagi anda kertas exam . sila buat . eh tetiba .maaf ..Dia berhenti seketika . Dia menoleh kebelakang kerana dia merasakan ada orang mengikuti nya.
Lalu dipandang pula surat ditangan nya. .
"Buang je la surat ni . Bukan ada orang baca pun . Tiada siapa kisah tentang hidup aku , keperitan yang aku lalui . No one care(?) ." monolog min yoongi bersendirian ..
Lalu yoongi mengeronyok(?) Kan surat tersebut . Dia mencampak surat tersebut di tepi jalan lalu dia melangkah pergi.
Selepas beberapa saat .
Sepasang tangan mengambil surat itu lalu dibaca . .
" Hidup aku Malang . Why ayah aku macam tu ? Why ayah aku tak macam ayah orang lain? Ni mesti surat lelaki tu . wae laa dia taknak kawan dengan aku haih . "
Park hanbyul memerhati yoongi yang sudah jauh darinya .
Min Yoon gi POV
Aku masuk ke dalam rumah . seperti selalu. Aku cari kelibat appa aku.
Mana dia pergi ..
Aku pergi ke bilik appa ..
Pintu tak tertutup rapat .
Aku mula mendengar suara desahan perempuan . sangat jelas .
Aku mengerutkan muka .
Aku melihat di celah pintu .
Air mata aku mengalir .
Beg sekolah yang elok disandang pada bahu tadi jatuh .
Terlihat seorang wanita dan seorang lelaki yang dia sangat kenal . iaitu appa nya sedang membuat perbuatan terlarang .
Appa .. Appa dah tak sayang omma lagi ke?
Sanggup appa buat benda ni didalam rumah ni. .
Aku mengambil beg sekolah ku lalu keluar dari rumah .
Dalam sehari .. Sudah 2 Kali aku nangis .
Mungkin orang akan ingat aku lemah .
Cakap memang senang. Kalau kau yang lalui dan selesaikan masalah yang rumit sendiri? Hm . kerja sekolah yang sikit pun kau tak dapat nak selesaikan..jadi , fikir-fikir kan la ye .Aku berjalan Tanpa arah dengan sisa air mata di pipi.
Hari semakin gelap ..
Aku nak pergi mana?..
Bersambung.
Love from♥; @Jijudoxeu- aka Bini zayn 🌚
Author; hai guys . so macam mana? Best ke tak ?. .
Baca la story "cursing love" sayaaa
Please :
Vote✅
Comment✅
YOU ARE READING
Hermosavage"s▶ Letter
FanfictionLetter + MYG + "buang je la surat ni. bukan ada orang nak baca pun . surat ni pun aku tulis sekadar nak luahkan perasaan yg aku simpn selama ni . kisah perit hidup aku . haih . no one care " min yoongi mengeronyokkan(?) surat itu dan buang...