Realita

31 0 0
                                    

Před sebou uvidí jeho mámu připravenou jít do práce. ,,Vstávej jinak nestihneš školu zlato" řekla. To by byla opravdu velká škoda. Pomyslel si, odhrnul peřinu a po celém těle se mu začala dělat husí kůže od zimy. Rychle vyskočí z postele a začne se oblékat, měl pocit, že umrzne. Oblečený se rozhodne sejít po schodech dolů do kuchyně, kde snědl snídaní, která náramně voněla, protože jeho máma byla velmi dobrou pekařkou v městečku. Když dojedl snídani, rychle si vyčistil zuby a vyšel směrem do školy. Cesta mu připadala krátká, protože celou cestu poslouchal písničky ve sluchátkách, která byla z poloviny skryta pod jeho vlasy.

Před školou potkal svou kamarádku, která se na něho už z dálky usmívala. Aspoň někdo má dobrou náladu pomyslel si. Její úsměv zmizel na starostlivý pohled, zatímco se k ní přibližoval. Když k ní přišel, hned na něm poznala, že se mu něco stalo.,,Zase jsi měl noční můry?" zeptala se. ,,Byl tam znovu" odpověděl. ,,Tomi..." zareagovala a objala ho.,,Musíš se mu postavit, když učitelé nedokáží pomoct, tak si poradíme sami, aspoň aby si měl v noci klid. Něco vymyslíme neboj". Tom se na ní usmál a společně šli do školy.

Tomovi se zlepšila nálada, když zjistil, že Jirka není ve škole, ale zároveň se obával toho, že si na něho po cestě domů počká. Ale tato myšlenka ho velmi rychle opustila, když na něho bafla kámoška za zády a on měl pocit, že z ní dostane infarkt. Zasmála se, když viděla, jak skoro spadl ze židle.Tomův vyděšený obličej se proměnil znovu na jeho dobrou náladu. Když uviděla, že má dobrou náladu tak se usmála a vyhrkla na něj: ,,něco jsem vymyslela, ale vím, že by jsi s tím stejně nesouhlasil, kdybych ti to řekla hned. Takže to uděláme jinak, tady máš seznam a kup všechno, co je na něm napsané. V 9 mi zavolej až budeš u domu". Ani nečekala na jeho odpověď, protože učitel vběhl do třídy a zavelel: ,,Všichni zamilovaní si sednou na svá místa". Klára se na něho chvíli podívala vražedným pohledem, ale na konec se i trochu usmála.
Takhle probíhal celý školní den, dokud nezazvonilo naposledy a celá třída se rozeběhla do šaten a následně co nejrychleji domů.

Život ve snechKde žijí příběhy. Začni objevovat