2

75 3 7
                                    

Zobuďím sa na rané svetlo .
Pozriem sa na telefón . 6 :48 .
Siskočím s posťele vedľa mňa spí Paťo . Včera keď sa zobuďil bol hrozňe hladní .
Iďem do kuchiňe urobiť raňajky .
Zbehňem po schodoch a zamierim do kuciňe .
Pozriem sa do chladňičky a rozmíšlam čo urobím .
Hemendex !
                  **********
Na stole sú 5 taňierou ,na 3 sú hemendexi ,na 1 ovocie .
Ako , žltí melón ,ananás ,mango a tak .A na poslednom zaleňina ,ako napríklad ,paradajky ,uhorky , paprika a tak . Stôl je prestretí , na švécky stôl . A ja mám na práci už len freš .V Tom započujem kroky . Otočím sa a zbadám mamku .
Ignorijem ju .V tom začňe plakať Paťko . „Freš si urop sama ."poviem kludňe ale drzo .
Škaredo namňa pozrie . Ale hoďím ignor .Vibehňem po schodoch a vezmem Paťka .
A bežím dolú schodami .
Podám ho mamke a poviem „ Nakrm ho ." Tá si spod trička viťiahňe prsňík a začňe ho kojiť .
Ja začňem raňajkovať . Započujem kroky . Maťej ! Ňigdo iní s nás tak ňedupe .
Obiaví sa pri stole zo slovami „Gďe je freš ?"
„Ňeňi . Mamka ho ňeurobila ."
„Čo trepeš . Vždycky jobíš freš ti ."
„Ňerieš ! Tu máš číslo na opatrovaťelku .A láskavo jej zavolaj hňeď ."
Podala som jej vytlačení papier  , s telefoním číslom .
Vibrala si zo župana telefón a naťuká číslo .Celú dobu sa namňa škaredo pozerala .
                   *************
Iňem do školí .Mahla som ísť na štvorkolke ale ňechcela som pôsobiť ako zbohatlícte ďecko .
Som už skoro pred školou .
Vibavila som opatrovaťelku a išla do školí .Som na dvore ,ňigdo tu ňeeje , iba ňiaky chalaňi.
Ale ňeviem prečo na mňa tak pozerali .Zacíťila som ostrú bolesť a padla na zem .
Udrela som si hlavu .
Ňiaky Šebo ma skopol na zem .
„Ale koho sem čerťi priňiesli !"
Zachechtal sa chalan .Ostatní sa s úškrnom približovali .
„Drž papuľu !A prečo vlažím na zemi ja !?" Zakričala som .
Viskočila som na nohi a chcela mu vraziť , ale jeden chalan mi chiťil ruku a vykrúťil .Zadržala som bolestné zasťehnaňie .
Ďalší ma kopol bo brucha .
Spadla som a snažila sa popadnúť dich .Pomali som sa dala na štyri a snažila sa postaviť .Ale v tom mi ušťedril ďalší kopaňec a povedal „Ti si do mojej ťeti začínať ňebuďeš !Suka !"
„Kdo ťije suka !?Ti potrat !
A vlastňe gdo je tá tvoja debilná ťeta !?"zas mi ušťedril kopaňec a drzo zasičal .„Angličťinárka !"
Viplešťila som oči .Keď ma prestali koňečňe biť vyskočila som na nohi a nasaďila mu čelenku .Chlapec ostal ležať na zemi a ja som pár krát do ňho kopla .„Ti špina !"zarevala som .
Ostatní chalaňi sa len pozerali .
S hrdosťou som prišla k jednému , on len ňemo stél
Zaťala som päsť a vrazila mi .
Chlapec padol na zem a zaliala ho krv .Ostatní uťiekli .
Ale jeden jeden povedal .„Za to buďeš pikať !"
V tom sa v dverách obiavila naša triedna .S viďeseňím na mňa pozrela a potom na chlapcou .
Rozuťekala sa .A zastala pri chlapcoch .„Sťe v poriadku !?Bolí vás ňiečo !?"
Obidvaja prikývli .Triedna Ivana na chiťila za lakeť a odvliekla do triedi .Chalanom prikázala abi pomohli tím dvom zmláďením zasranom.
               ***********
Do riťi !Celú dobu jej to  visvetľujem a ona melie , že tomu ňeverí !Ivana počúva len ich verziu .„Ke mi ľúto ,ale musím zavolať tvojej mame "
Hoďí na mňa lútostní pohľad a ja iba prikývňem .
               ***********
Seďim v auťe ,mamka vikrikuje nadávky a vyhrážky .Ja ňepočúvam , pozerám sa zokna a premíšlam nad tím čo sa stalo .
Z rozmíšlaňia ma vitrhňe otázka „Počúvaš ma vôbec !?"
„Ňie "a zas mi leťí facka .
Potom zas ňiečo začňe vykrikovať ,ale ňepočúvam .
               *************
Učím sa a zároveň mislím na veci ktoré sa stali .Zrazu pocíťim hňev a smútok zároveň.Viskočím zpoza stola a uťekám von .
Uťekám tak ríchlo že veci okolo mňa sú žmuhi .Zapískam na Jackinu , v sekunďe je pri mňe .
Rozrazím vchodové dvere a uťekám do lesa
Jackina posušňe uťeká pri mňe .
Uťekám ošťe pár minút a potom zastaňem .Snažím sa popadnúď dich .Sadňem si na kameň .
Jackina sa hrála zo suchím lisťím .Keď som popadla dich .
Zas sa vo mňe nahrnul hňeu .
Postavila som sa a udrela celou silou do stromu .„Do ruťi !"
Bolí to teda dosť .Ale zas sa to do mňa nahrnulo .Začala som mláťiť do stromu a mláťila som do vteďi dokyal som ňemala krvavé hánky .Sadla som si a usmiala sa .
Po zapäsťí mi ťiekli potoky krvi .
Jackina na mňa pozrela , očami naznačovala , či mito môže olízať.Ruky som si dala na kolená . Keď sa jazik dotkol majich rúk zasťehnala som .
Jackina na chvíľu prestala a pozrela sa na mňa .A potom znova začala . Ako kebi mi zozumela .Je užasné mať aspoň ju .
               ***************
Stvojím pred vílou a modlím sa abi sa ma ňič ňepítali .A aňi sa ňepozerali .Otvorím dvere Jackina vleťí do vnútra .
Ja vojďem ,vizujem sa a ťichím krokom odíďem do izbi .
Mamka seďí na gauči a píše si s kamoškami .

Dobre som v izbe . Ja mám také šťasťie že mám vlastnú kúpeľňu .
Vošla som do ňej , zobrala Alpu ,
Otvorila ju . Ruku som si dala nad umívadlo a Alpu vyliala na ňu .Zadršala som výkrik a nahoďila bolestní pohľad  .
To isté som urobila s druhou rukou .Usmiala .
Už dlho som ňemala na perách úprimní úsmev .A zrazu ho mám 2 krát za ďeň .
           *****************
Stuďené kvapky padajú na moje ťelo a ja s hrdosťou si pozerám jánky .Ju tam veľké bolesťivé chrasti .Pozriem si na brucho a boky .Mám tam žltofialovo modré modrini . Vizerá to otporňe . Mám ich všade , na nohách ,na zukách .No skrátka všaďe , ale som hrdá na to že som sa im postavila .Dokonca som sa ňebála .Skôr som bola tak nasratá že som na strach aňi ňemislela .Som zviknutá na bolesť . Aj na to že ňemôžem veriť ľuďom .
             ************

fuck youWhere stories live. Discover now