Seďím v lavici .Seďím v druhej lavici od tabule .Prví krát v škole . Teda v novej škole .
Je prví ďeň školí po prázdňinách .
Ňeviem prečo ale mamka ma dala na inú školu .
S tatkom sa teras ňerosprávam .
Vihoďil nás z domu . Vlastňe kvôli Paťovi .
Mama a tatko sú rozveďení , asi už 2 roky .
Tatko plaťí mamke alimenti .
Tatko je právňik a mama ňepracuje . Ale jej priaďel Ďuro , má vela firiem .
Ďuro nám teras vybavil vilu .
Na kolibe .
A tam teras bívame . Žijem si dosť luxusňe . Ale zameňila by som to za človeka ktorému sa dá veriť. Mám 2 bratov ,jeden je vlastňí ,ten je o rok mladží a volása Maťo .Potom nám ňevlastné ho brata , Paťa .Paťo je vlastňe Ďurou syn .Tatko mi už dávno zohnal doučovaťelu .Tá ho zbalila , keť sa naroďil Paťo ,oznámila že je tehotná .
Aj tak bola nahovno doučovaťelka .
Áno !Paťo sa naroďil pred pár dňami .
Z premíšlania vytrhov obrovský ktesk .Angličtinarka mi celou silou treskla po lavici .
Kto iní !„Krajčiová dávaj pozor !"
Už pri schodoch ma ohukovala , že som prišla na skejťe .Krava !
No ale späť do minulosťi .
Rozviedli sa preto lebo .
Tatko zbil mamu , lvastňe to bolo na ďenom poriadku .Pamätám si že pár krát zbil aj mňa a Maťa .
Ale vlastňe to je ďalší dôvod prečo som ho odvrhla .
Zaz ma ňiekoho hlas vitrhol z rozmíšlaňia .„Krajčiová !"
„maby si sa ňepokakala" zamrmlala som si popod nos .
Užiťelka sa prudko otočila a zareval „Ti si čo dovoluješ !"
Rozbehnutí ma krokom išla k lavici .Ignorovala som to , ale to bola chyba . Zdramila mi peračník a vihoďila ho von oknom . Tá suka . Viskočila som zo stoličky a povedala „V tom peračníku bil iphone 6 ! To si zaplaťíťe ! A buďem žiadať verejné ospravedlňeňie !"
Učiťelka namňa vivalí oči a priškrťením hlasom povie „Ja sa mám ospraveblňiť ťebe !?"
Sebavedomé som prikývla .
Učiťelka sčervenala
„Do riaďiťlňe !"
Ťicho som sa postavila a sebavedomím krokom som prekročila prah triebi .
A celou silou šlahla dverami .
************
Zaklopem na dvere .
Spoza dverí započujem ňeprijemňe patrím hlasom „Ďalej". Otvorím dvere a tam seďí vypasená čiernovláska .
„Ti si tá nová !? Však .Čo si vyviedla že ťa sem poslali !? "
„To sa spítajťe tej angličtinarky !
Často tu vihadzujeťe ľuďom s oklamať veci !?"
Riaďiťelka na mňa vyplešťila očí .
„To sa takto drzo správaš všdi !?
Mám zavolať tlojim roďičom !?
Šak táto škola ťa naučí !"
„Pochibujem , ale skúsiť to môšeťe " Riaďiťelka zrudla presňe tak ako angličtinárka .
Skoro som ňeudržala smiech .
„Von ! Choď čakať von !Pred riaďiťelňu ! Volám tvojim roďičom !"
„Kludňe "po tomto slove zaťala nechti do stola .
Višla som von a sadla si na lavičku .
**************
„Čo urobila !? Vihoďila mojej dcére peračník !"Ozíval sa z riaďiťelňe krik .Dvere riaďiťelňe sa otvorili , tam stála mama , za ňou bledá a viklepaná riaďiťelka .
Najprv česvená teras biela .
Ňieje ona chameleón ?
Nad touto myšlienkou som skoro ňeudržala smiech .
Mama ma zdrapla za ruku a povedala „ choď si pre veci , odchádzame ! "
************
Stojím pri červenom Kabrioveťe .
A čakám kým príďte mama .
Rozrazí dvere školí a rozbehnutí ma krokom iďe ku Kabrioletu .
Outo zapína a ja otvorím dvere .
Sadňem si na miesto spoluseďiaceho . Mama nastúpila na miesto voďiča a dupňe na plyn .Auto vištartuje a mama začňe kričať .„Prečo musíš sa všdi ,všdi dostať do problémov !?
Správaš sa jak chalan !
Prečo ňemôžeš byť aspoň ras slušná !?"
„spítaj sa tej kravi "
„ Ja sa pítam ťeba !"
„Ale ja ťi ňeodpoviem !"
Vtom mi leťela facka .
Otvorila som dvere auta .
Mamka prutko zabrzďila a zadriftovala .Ešťe že tam ňegdo ňebol . Vianočka som a kotulala sa pár metrou .Celí svet sa mi krúťi a vžetko ma bolí .
Ale aj tak viskočím na nohi a uťekám do lesa . Mamka chvíľu uťeká za mnou ale potom som počula jak sa jej zlomil podpätok .Super bodi od Ďura môže zahoďiť , boti za 500 € .
************
Seďím na kameňi a rozmíšlam či sa domou vráťim alebo ostaňem bezdomovcom . Tá druhá ponuka ma láka ale gdo by sa postaral o Jackinu . O moju milovanú fenku . V tom mi zapípa mobil .Do riťi napichli .
Vistopujú si ma a odvedú domou !
Iphone ktorí ako zázrakom prežil ten pád z druhého poschoďia ,tam ňechám .
A uťekám preč .
*************
Stojím pred vílou a rozmíšlam či doňej vojďem .Som pripravená .
Otvorím bránu a potom aj vchodové dvere .Vstúpim mama seďí za stolom .Má rosťečenú špirálu , teče jej po lícach a kvapká do výstrihu .Vizujem sa .
Mám v pláňe odísť do izby ale keď sa otočím , zrazu je za mnou a prutko ma otočí . Vlepí mi ďalšiu facku .„Ťeba to vôbec ňemrzí ?!Ňemrzí ťa čo robíš !?"
„Ňie "poviem chladňe .
Vtom mi leťí ďalšia facka .
„Si ako tvoj oťec !"
Keď vislovila túto vetu vibuchla som a začala vrieskať .„Gdo je ako oťec !?Gdo !?Tí si tá čo keť ňiečo vyveďie ,kúpi račej darček , ako keby si sa mala ospravedlňiť !Ti si tá čo si urobila ďecko a ňevie sa o ňho aňi postarať !Tí si tá čo hocikomu vlezie do posťele !Ja aspoň ňiesomkurva !A mimochodom ja sa starám o to ďecko , ti ,ti ho len kojíš !Môj brat ma považuje za mamu a ťeba za choďiace jedlo !"
Mamke sa nabrnuli slzi do očí , začala ma fackať . S kašdej stráni mi leťeli facky .Keď som dostala poslednú začala po mňe hádzať veci , potom ma pár krát kopla .
Ale slzám som odolávala .
Soťila som ju a povedala „ Stále si iba kurva !"
Prestala ma biť a sadlasi .
Započula som Päťkou plač .
Rozuťekala som sa a zobrala ho na ruky .„čččč....Už je dobre .Ňeplač."
Poťapkávala som ho po chrpťe a slobo točila .Zťichol a začal , zaspávať .Je ešťe malí spí každú pol hoďinu .Mamka sa oňho stará iba večer .Keď sa zobuďí cez ďeň sa oňho starám ja .Maťej sa ňepostará aňi o ribičky .
Škaredo som pozrela na mamku a išla ho uložiť do posťele .
Položila som ho do posťielky a išla za mamkou .
„Jedol ňiečo !?A prečo ňespol v posťielke !?Je jeho čas !"
„Ňejedol ,ňič .Ale prečo ňebol v posťeli ,to ňeviem ."
„Ňič ňejedol !?Si jeho matka malabisi ho ulošiť späť s plním bruškom !"
Naštvatím krokom som odišla do izbi ,hoďila tašku na zem .Schmatla som kľúč od izbi a zamkla .Otočila som sa a chrptom skĺzla po dverách !
Hlavu si dala do dlaňí a zadržiavala slzi .
************
YOU ARE READING
fuck you
Teen FictionSom Soňa Krajčiová a tento príbeh je o mňe . O tom aký je svet krutí .Oko sa s malého ďievčaťa staňe človek .Vždicky som bola viac bítá ako sýta .Ale vtedi som ňeveďela že sa to raz zmeňí !Ňigdi som ňebola obľúbená . Všdi som mala ostrí jazik a vždi...