5

43 3 4
                                    

Túto časť chcem venovať Hedviga12 .Je to moja prvá nasledovaťelka a hrozňe sa s toho ťeším .Že sa ten príbeh páči aspoň ňiekomu a že to ňieje úplňe na zahoďeňie .
Ti kokso trešťí mi hlava .
Pomali rozlepím oči a poobzerám sa.A vtedy mi to došlo .Ja som sa ožrala ako kôň .
A vlastňe ,prví krát piem a ja sa hňeď opiem .Pozrem sa na telefón . Do riťi ! 1:37 !Je ráno !?
Mamka ma zabie .Snašila som sa postaviť ,ale zamotala sa mi hlava a skoro som spadla .
Pevňe som sa chiťila stromu .
Je mi hrozňe veľká zima .
Keď sa mi prestal točiť svet ,pokúsila som sa o zlezeňie zo stromu a podarila sa mito .
Dopadla som na nohi a vyhoďila si tašku na rameno .
Je celkom dosť ťašká .Načo som ju vôbec brala !?Ja blbá .
Ale teraz ,ako sa dostaňem domou ?
                 *************
Po  hoďiňe blúďeňia som zisťila že vila je 100 m. od Tesca .
Keď som stála pred domom bolo 2:24 . Bojím sa vojisť do vnútra .
Ňeviem či na mňa mamka čaká .
Strčím kľúč do dverí a pomali otočím .Dúfam že ma ňečaká na gauči , v tej jej mafiánskej póze a ňečučí na dvere . Otvorím dvere a čo viďím . Mamku . Ale ňieje v tej jej póze , stojí a zazerá na mňa .„Kďe si dola !?"
„Ňigďe ."
„Ňetrep .A ňebuť drzá ."
„Už si si mohla zviknúť že na ťeba ňiesom zrovna najmilšia ."
Hňeď jak som dopovedala vetu , mamka si našlapla do zadu a vlepila mi facku .Falošňe som sa usmiala . Ňechápavo pokrúťila hlavou a spíyala sa ňedvoverčivo.„Jak môžeš zo sebou žiť ?" Zasmejem sa a poviem zo zachrípnutím hlasom . „To vravíš ti mňe !? Kebi som ňeviguglila opatrovaťelku a upratovačku , Paťo by to tu ňeprežil ! Ňemám náladu sa s ťebou vaďiť !Iďem spať !"
Po tejto veťe sa jej do očí  nahrnuli slzi .Ňeznášala keď som hovorila o tom aká je ňeschopná matka .  Vizula som sa a vybehla schody .Rozrazila som dvere izby .Hoďím tašku na zem a šmarím sa do posťele . Zavriem oči a dostávam sa do ríše snou .
                  ***********
Som v tmavej pustaťiňe , všaďe je hmla .Započujrm hlási .
To je môj oťec !?Ňie ,ňie ,to sa mi zdá . „Soňa !Gďe si !?Ja sa zmeňím ."Do riťi tosami ňezdalo .A ako inak započula som aj ženský hlas .„Si ako tvoj oťec !"A ako inač kebi to ňebola moja mamka .Snažím sa ísť po stopách hlasu .Ochvilku sa z mlhi vynoria dve ocobi .
Mamka a Fotrík .Obidvaja sa na mňa pozerajú s ladovím pohľadom .Som si istá še to ňedopadňe dobre .Mamka mi vlepila facku .Ja som ňeudržala rovnováhu a padla .
Tatko sa kumňe zohol a chiťil ma za krk .Pevňe ho zovrel a začal so mnou triasť .
Ňemohla som sa nadichnuť .
Viťiahla som zo zadného vrecka nožík ale mamka ho odkopla .Potom som cíťila bolesť v  bruchu .
Tá maťerinská láska je teda silná ,keď ma kopla do brucha .
 
Prutko som sa posaďila a pretrela si oči .Zadícjaná ako kôň som zo seba dostala ukludňujucu vetu .
„Bolto len zlí sen ."Pomali som nahmatala telefón .Keď som ho našla pevňe som ho sťisla a priťiahla ho pred hlavu .
Zapla som obrazovku a pozrela na čas .Do očí sa mi dostalo ňeprijemňe ostré svetlo .
5:3 . Pomali som sa postavila .
Zvliekla som zo seba všetky veci a išla do sprchi .Zapla som stuďenú vodu a užívala si kvapky vody .
            ****************
Vezmem biele obťiehnuté rifle s ďierami na kolenách a šedé volné tričko .Vlasi som si dala do boxerských copikou .

Vlasi som si dala do boxerských copikou

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Zíďem dole po schodoch a tam ma čakajú raňajky .
Paňi, tak toto je prví krát čo ňerobím raňajky ja .
Pri stole poslušňe stála ňiaka nová žena .Asi slúška .
Asi ju vybavil Ďuro ,musel viďieť ako robím raňajky .Ňevie .
„Dobré ráno .Raňajkovali sťe ?"
Spítam sa milo .„  Ešťe ňie .Som Rebeka .Som tu nová ."
„Som Soňa .Poď si dať raňajky ."
„Pohoďe .Kúpim si ňiečo cestou ."
„Načo si máš ňiečo kupovať ,keď si spravila perfektný švécky stôl ?
Poď sa najesť."ťicho si prisadla a naložila si ovocie .Usmiala som sa a ona mi úsmev opetovala .
          ***************
Prvá hoďina !Oooooch !
Jak ja ňeznášam školu !
„Crrrrrrrrrrrrrrr...N " Ha ! Mňa má karma rada . Sdrapňem učebňicu slovenčini a šmarím ju do tašky . Viložím si nohi na stôl a zastrčím si sluchátka do uší .
Čírou náhodou mi vtrhňe telefón Rišo .„Daj mi to !" Vyskočila som zo stoličky . „Ale čo buďeš plakať !? " Začal mi mávať pret hlavou rukami , na znak že mi vrazí . Keď viďel že to so mňou ňič ňerobí zobral pimpongovú raketu a a zamával s ňou .
Cukal som sa .On do mňa strčil a to som už ňevidržala . Vytrhla som mu zaketu a celou silou mu ňou vlepila facku . Líce mu nabrala červená farba .
Otočila som sa a kráčala na WC .
Ale pociťila som slabí naraz do hlavi . Z vlasou som si vyťiahal masloví chleba . Celé vlasi som mala od masla . Pramienky vlasou sa ňechutňe lepili o seba .
Pomali som sa otočila a rozbehla sa . Rišo zmrzol . Z rozbehu som ho skopla na zem . Tak tím to má brutalňe dožral . Hoďil po mňe chleba !Chiťila som ho pod krk a vyťiahla na nohi  .Pevňe som zovrela päsť a naťiahla .
Rišo dostal tak silnú ranu že sa zosipal na zem . Vteďi som si uvedomila čo som vlastňe spravila . Ja som agresívna !
Rišo sa čakal na zemi v bolesťiach .Pozrela som sa na ňho a vyšprintovala som na WC .
Rozrazila som dvere vecka a rozbehnutí ma krokom som išla k zrkadlu . Pozrela som sa ma seba a zapla vodu .
Udrela som človeka veľa krát ale toto fakt bolí .Celá päsť ma páli a bolí . Ňemôžem hibať prstami .
Ruku dám pod prúd stuďenej vody .Trochu to zašťípe .
Pretože sa mi ottrhla chrasta a leje sa mi s toho krv .
Z mišlienok ma vytrhňe hlasné zakričaňie .„Krajčiová do rieďiťelňe ! Volám tvojim roďičom !" Zo slzami z očiach som sa povzbuďivo usmiala do zrkadla . „Všetko buďe dobré .
Zažila si aj horšie ."
Zažeňiem slzi , vipňem vodu a rozrazím sebavedomé dvere WC .
   ************

fuck youDonde viven las historias. Descúbrelo ahora