Seďím v izbe už hoďinu a pozerám na sťenu .Zrazu ma popadňe ňezňesiťelá chuť preskúmať okolie .
Vyskočím na nohi a iďem otvoriť okno .Otvorím ho .
Pozrem sa do zrkadla vedľa okna a potom na okno .Višvyhňem sa ces okno ,na strechu .Rukou sa vráťim späť do vnútra a vezmem tašku .Ces okno ju vyťiahla von a prehoďila si ju ces rameno .
Obhliadla som terén ,ale šmiklo sa mi .Bruchom som padla na strechu a šmikala sa dole .V poslednej chvíli som sa zachiťila o koňiec strechi .Visela som vo vzduchu .Pozrela som sa potom seba a usmiala sa .Milujem pocit adrenalínu .Pusťiala som sa a nohami dopadla ,na mamin balkón .Modlila som sa aby tam ňebola .Áno !Ňeňi tam !Juchú !
Z balkóna som zliezla cez zábradlie .Rozuťekala som sa a predložila plot pozemku .
Ciťila som sa volá .
*********
Pár hoďín som blúďila ,ale bavilo ma to . Nakoňiec som našla Tesco.Ale spomenula som si že ňemám peňaženku .Chvíľu som rozmíšlala a potom išla do Tesca .
Nahoďila som úprimní pohľad ňeviného ďievčata .Išla som do regálu s alkoholom .Schmatla Fernet .Hľadal som uličku gďe ňiesu kameru .Bingó !Z školskej tašky som vyťiahla flašku .
Otvorila som Fernet a potom fľašku .Fernet som preliala do flašky.Práznu skleňenú fľašku od fernetu som schovala za bio víropky a moju chlašku som dala do tašky .Vyšla som s regálu a zamierila som si to von s Tesca .Sa Tescom som našla malí lesík .
Vyliezla som na strom a otvorila fľašku .Odpila som si .Zo začiatku to bola fakt hnusné ale potom som to ignorovala .Tá moja fľaška bola fakt veľká , pretože bola na treningi .Ale keď ma mamka odhlásila s karate tak som ju začala nosiť do školi .
Mám ešťe len 12 a už chlascem .
Celí svet sa mi motal ,ako by som dola na kolotoči .Milujem kolotoče .Prečo je svet zrazu krásny ?Som opitá ?Nad touto myšlienkou som chiťila záchvat smiechu .Som o ožratá .
Keď buďe svet vizerať takto ,rada buďem ožratá každí ďeň .
Pomali si lahňem na konár a cíťim nutkaňie spať .Zavriem oči a pomali sa dostávam do ríše snou .
**************
YOU ARE READING
fuck you
Teen FictionSom Soňa Krajčiová a tento príbeh je o mňe . O tom aký je svet krutí .Oko sa s malého ďievčaťa staňe človek .Vždicky som bola viac bítá ako sýta .Ale vtedi som ňeveďela že sa to raz zmeňí !Ňigdi som ňebola obľúbená . Všdi som mala ostrí jazik a vždi...