Yolculuk Başlasın

93 7 0
                                    

Kredi kartının sorunundan dolayı biletimi kesmek zor olmuştu. Ama sonunda kesmistim. Yaşasın artık hayallerinin ülkesine gitmeye ramak kalmıştı . Adım adım hayallerime koşuyordum. 2 gün sonra Hindistan'da olacağım . Heyecanlıyım hemde çok. Yarın bavul hazırlama işleri var . Çok uzun iş . 2 hafta kalacak olsamda gerçi 2 hafta o ülkeyi gezmeye yetecekmi Allah bilir. Sabah olmuştu . Esila zirrrr zirrrr çalan alarmını kapatarak uyandı. Alarma lanet etmişti . Ama bavul hazırlaması gerektiğinide unutmuştu .  Aman Allahım saat kaç oldu ben hala alarmı lanetlemeyle uğraşıyorum . Daha birsuru isin var . Bavullarim hazır değil . İnanmıyorum ya. Esila mutfağa iner inmez kendisine kahve hazırladı. Kahvesini yudumlarken de götüreceği şeyleri gardrobundan çıkarıyordu. Sonunda kahvesi bitmişti. Ve tabii bavul hazırlamada . Esila midesinden gelen seslere kulak verdi . Ayy acıktım herhalde bu heyecandan ben olurumde ben yakında .  Hemen tost yaptı tostsunu yerken Hintçe şarkılar dinliyordu . Sonuçta onun en büyük zevki buydu.  Tostunu bitirdikten sonra. Hindistan'da gezilecek yerleri araştırmaya başladı . Gitmek istediği yerleri bir kağıda yazdı . Nerdeyse akşam olmuştu. Artık uyumak istiyordu. Uçağı sabah saat 9 da idi . Saat 5 30 da havalimanında olması gerekiyordu . Ve uyanabilmesi içinde erken uyuması. Esila artık uyumuştu. Rüyasında Hindistanda  bir ask bulduğunu görüyordu . Lanet alarm sesiyle uyandı. Direkt aklına rüya geldi  ve her zaman rüyaların tersine döndüğünü düşündüğü için bunun da bir saçmalık olduğunu düşündü . Ve yataktan kalktı .  Mutfağa gitti ve kahve yapti. Kahvesini yudumlarken giyeceği kıyafeti seçti . Artık hazırdı . Taksiye binerek havalimanının yolunu tuttu . Havalimanına vardığında çok heecanliydi. Az kalmıştı . Çok az . Biletini aldıktan sonra . Bekleme salonunda bekledi. Anons edildiğinde ayaklandı . Artık uçağa binmisti. Uçak havalanmaya başladığında  içinde yaşadığı duygular anlatılmaz yasanirdi. 7 saat uçuş sonunda uçak Mumbai havalimanına inmişti ..

Hindistan'a Uzanan AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin