Sonunda Hindistan'daydi. Hayallerinin ülkesinde . Hemen uçaktan inerek havalimanına doğru yol aldı . Bavulunu almak için bekleme yerine gitti. Biraz bekledikten sonra bavulunu aldı ve havalimanından çıktı . Taksiye binerek konaklayacağı otelin yolunu tuttu. Otele geldiklerinde hemen odasına çıktı. Çok yoruldum aslında biraz dinlenebilirim. Çünkü zaten önümde istediğim kadar gezebilecegim koskoca 2 hafta var . 1 2 saat dinlendikten sonra sonunda dışarıya çıkmaya karar verdi . Turist gezi turlarına katılacaktı . Bunun içinde 40 dakika içinde aşağıda olması gerekiyordu . Hızlıca hazırlanmaya başladı. Üzerine salaş uzun beyaz bir elbise giydi . Kahverengi mini sırt çantasına kendisine lazım olabilecek şeyleri koydu. Gunes gözlüğünü ve şapkasını aldıktan sonra artık hazırdı. Aşağıya indi . Karşısında pide kuyruğu gibi turist kâfilesi gördüğünde şaşırmıştı. Acaba Hindistan onun gibi herkesin demi hayaller ülkesiydi. Neyse şimdi bunları düşünme zamanı değil diye söylemekte turist kafilesinin arasına katıldı. Esila çok heyecanliydi. Hayallerinin ülkesindeydi. Şuan tacmahala gidiyorlardı . En çok görmek istediği yere. Otobüse bindikten sonra dışarıyı izlemeye başladı. O sırada aklına o rüyası geldi. Keşke gerçek da diye icinden geçirdi . Ama kendisi her zaman rüyaların tersine döndüğünü inandığını için böyle bir şeyin de mümkün olmadığını düşündü. Sonunda tacmahala gelmislerdi. Gezmeye başladılar . Esila gezerken o kadar çok mutluydu ki en çok istediği şey buydu. Hindistani didik didik gezmek . Her zerresine kadar görmek istiyordu. Suan hayallerini gerçekleştiriyordu . Tacmahali gezdiler. Esila bir sürü fotoğraf çekildi. Tekrar döneceklerken birine çarptı ve Esila yere düştü. Esilayi kaldırmak istercesine biri elinden tuttu. Bu çocuk Esila karşındaki kişiyi nerden tanıyordu . Birine çok benziyordu. Hemen ayağa kalkarak özür diledi ve teşekkür etti . Ama çocuk Türkçe anlamadığı için tepkisiz kaldı. Ah Esila ah diyerek kafasına vurdu. Sen Türkiye'de değilsin Hindistandasin kendine gel diyerek kendi kendine sayikladi. Birde karşısındaki çocuğa baktı bu çocuk kimdi bunu nerde görmüş olabilir . Tabii yaa bu rüyasında gördüğü çocuktu . İki üç dakika sonra üzerindeki şaşkınlığı atarak çocukla Hintçe konuştu. Ona teşekkür etti. Ve özür diledi . Çocuksa "benim özür dilemem gerek ben senin önüne çıktım " dedi . Ve kıza ismini sordu. Çocuk çok guleryuzluydu. Ve çokta yakışıklıydı . Ama bundan Esila ya ne . Devam etti . İsmim Esila senin ismin ne diye sordu Esila . Çocuk tebessüm ederek abhay dedi. Sanırım Esila bu çocuktan etkilenmişti . Çocukla vedalaştıktan sonra turist kafesinin gittiğini gördü . Direkt yürümeye başladı . Bir taksi çevirdi ve otelin yolunu tuttu. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hindistan'a Uzanan Aşk
Romanceturist kafilesinin peşine takılıp hayatının aşkını bulan kızın hikayesi ..