~ prolog ~

735 71 0
                                    

Zdravím jmenuji se Yuri Katsuki,jsem vlastníkem Hybrid childu kterého jsem jednoho dne našel vyhozeného na skládce,když jsem tam viděl ležet panenku zaujalo mě to a šel jsem se podívat blíže. Byl to zajímavý kousek sice taková ušmudlaná ale zaujala mě. Vzal jsem jí tedy domů,s myšlenkou že jí umyji a postarám se o ní. V chodbě mě zastavila mamka se slovy ,,pro boha co to je?" Ukázala na panenku která seděla na botníku .

,,nic" řekl jsem a rychle vzal panenku a utíkal s ní do koupelny. Posadil jsem jí na pračku a vzal jsem ručník který jsem na jedné straně namočil do vody a druhou jsem nechal suchou. Začal jsem panenku otírat a po chvilce jsem zjistil že to je sice panenka ale má vzhled jako kluk měl bílé vlasy,modré oči a bílou pleť. Budu ti říkat Victor říkal jsem si pro sebe v duchu.


Než jsem vyšel z koupelny tak jsem vykoukl ze dveří a podíval se na jednu stranu chodby a druhou. ,,vzduch čistí" řekl jsem potichu a vzal do ruky Victora a šel s nim do pokoje .

Po pár měsících jsem si začal všímat že Victor roste a pomalu se snaží mluvit jako člověk. Každý den jsem si s nim povídal a říkal mu svá největší tajemství  s pocitem že mě vyslechne. A on opravdu poslouchal seděl naproti mě na posteli a koukal na mě a poslouchal každé mé slovo.



My Hybrid Child [Victuri FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat