~ 1 díl ~

615 61 1
                                    


 Victor vyrostl rychle,už mě dokonce přerostl. Mluví už plynule a někdy až moc. Hybrid child rostou láskou co dostávají od jejich majitelů. Já jsem dával Victorovi lásku co jsem mohl,byl to v dětství můj jediný kamarád a ke všemu zamnou chodil furt jako pejsek. Někdy to bylo otravný ale pak jsem si řekl kdybych neměl jeho nemám nikoho. 

Zapřemýšlel jsem se a koukal jsem do blba než se přede mnou objevil Victor mávající rukou mě před obličejem ,,hej Yuri'' poskakoval a mával. ,,no?'' řekl jsem a narovnal si brýle. ,,nad čím přemýšlíš?'' řekl a sedl si vedle mě na postel. ,,nad tebou jak si mi vyrostl'' řekl jsem a pousmál se. 

,,Chtěl si říct jak jsem tě přerostl''  řekl a podrbal se na zátylku a u toho se lehce pousmál. 

,,No to taky'' řekl jsem a zvedl se z postele ,,kam jdeš?'' řekl nechápavě Victor. 

,,Něco nám udělat k jídlu'' řekl jsem a u toho si pohladil po břichu a dodal jsem ,, jdeš taky?'' Victor kývl hlavou a rozešel se za mnou do kuchyně. Začal jsem vařit palačinky, Victor je miluje.

,,Jé'' řekl když viděl že vařím to co tak miluje,objal mě ze zadu a pozoroval jak míchám těsto. ,,máš tulivou?'' řekl jsem a koukl se na něj ,,trošku'' řekl a přitiskl si mě víc k sobě. Nikdy jsem to nebral tak že by mohl být gay prostě mě rád objímal.

Když mě pustil došel jsem pro olej a vyndal pánvičku. Victor si sedl na kuchyňskou linku a pozoroval mě . Když jsem dodělal všechny palačinky vyndal jsem dva talíře a na každý z nich nandal tři palačinky. Když jsem je zevnitř namazal marmeládou tak jsem je zamotal,pocukroval a nakonec dal šlehačku.

Victor mezitím připravil pro každého příbor na stůl a mohli jsme začít jíst ,,dobrou chuť'' řekli jsme oba na jednou a začali jíst. ,,Tak co jak ti chutnají?'' řekl jsem a koukal na něj,on hned začal mluvit s plnou pusou ani jsem mu nerozuměl a tak jsem se naklonil k němu a dal mu prst na pusu ,,šš s plnou pusou se nemluví'' a sedl si zpátky. Victor dožvýkal poslední kus palačinky a řekl ,, úžasný '' a usmíval se od ucha k uchu. 



My Hybrid Child [Victuri FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat