Jeho ruka zabloudila pod mé triko, na jeho tváři se objevil velký zářivý úsměv. Jo přesně tenhle úsměv já miluji a představa že ho nemám že by se cokoliv pokazilo by mě asi doslova odrovnalo. Neví sice proč nad tím přemýšlím v tuhle chvíli kdy mi Victor sjíždí rukou pod lem mých domácích tepláků,můj úd se začíná stavět. ,, mhm '' zamručí a uchopí ho do ruky. Zrudnu až na prdel ,, ani nevíš jak si teď roztomilý '' řekl a uculil se na mně ,, n-nech toho '' řeknu a dám si ruku před obličej. ,, No tak neschovávej se mi '' řekne a druhou rukou mi mojí ruku dá pryč z obličeje. Pokračuje v pohybu jeho druhou rukou a já už se neudržím a z úst mi vyjde lehký stén. Victor se na mě zadívá a nahne se ke mě,svoje rty doslova přilepí na ty mé a začne válka jazyků.
Zničeho nic si mě vzal na klín a mezi tím si sundal svoje kalhoty,sedl jsem si obkročmo na jeho klín a začal se lehce pohybovat dozadu a dopředu a to samé opakoval. Jeho úd se začal stavět přes jeho boxerky. Stáhl jsem mu je a než jsem se nadál byl jsem otočen zády k němu. ,, A teď si tě hezky pomalu vezmu '' zašeptal do ucha a pomalu svým údem zajel do mě. Za začátku byl klidný a přirážel pomalu moje a jeho stény se prolínali navzájem. Začal tvrdě přirážet zatím co jeho teplý dech mi dopadal na krk a u toho šeptal ,, na tohle už myslím hodně dlouho '' jeho ruka mezitím sjela na můj úd a začala ho rychlým tempem honit.
,, J-já už '' snaží se ze sebe dostat ,, budu '' dořekne a naposledy přirazí a udělá se přímo do mě a po chvilce se udělám i já s hlasitým sténem. Victor mě otočí směrem k němu a přitiskne se mi na rty. ,, Hlavně mi neříkej že tohle všechno je jen sen '' řekne a uculí se. Zazubím se ,, doufám že tohle sen není '' řeknu a přitulím se na jeho nahé tělo.
,, Victore ? '' řeknu a koukám do země. ,, Copak? '' vezme mojí bradu a hlavu mi zvedne svojí hebkou dlaní směrem k němu abych mu viděl přímo do očí. Ach ty jeho nádherné modré oči. ,, Bál jsem se tak moc že už s tebou nikdy nebudu moct být '' řeknu a do očí se mi slzy hrnou. Usměje se a slzy mi setře ,, už na to nemysli,netrap se tím jsme teď spolu a jen tak nic nás nerozdělí '' přitáhne si mě k sobě. ,, Doufám v to '' řeknu a poslouchám tep jeho srdce.
ČTEŠ
My Hybrid Child [Victuri FF]
FanfictionHybrid child něco jako lidské androidy,já Yuri Katsuki jsem vlastníkem jednoho takového.