I...I love him?!?

58 12 0
                                    

J-já..miluju Himchana..
Odtáhli jsme se od sebe a já nevěděl, co mám dělat.

"Omlouvám se... Pochopím, když teď budeš chtít odejít.. Ale chci ti něco říct. Uvědomil jsem si, že celou dobu, co tě znám tě miluju...Nemyslím to za ty dva měsíce, myslím už od školy. Jenže jsem si to uvědomil nejspíš pozdě. Omlouvám se.."

"J-já.." chci to říct, ale nejde to...proč?!
No tak, Junhongu, ty srabe...
Dobře...když to nejde takhle, tak to musí jít takhle...
Přiblížil jsem se k Himchanovi a políbil ho...
Když jsem se od něj odtáhl, tak jsem začal cítit, jak se začínám červenat.
"B-ber t-to jako odpověď..." řekl jsem jen a schoval si tvář do rukou, aby neviděl, jak se červenám.

To, jak mě políbil, jeho reakce... Byl jsem šťastný. Prosím, že je to skutečné..že to není sen...
Podíval jsem se na Junhonga, který schovával jeho tvář. Opatrně jsem ho chytil za ruce a odtáhl je pryč.

"Hyung...červenám se..nedívej se na mě..." řekl jsem v rozpacích. "Promiň, ale nejde to. Jsi moc roztomilý a nejde, abych se na tebe nedíval." odpověděl a usmál se, přičemž jsem ještě víc zčervenal. "N-nejsem roztomilý..." tiše jsem zaprotestoval.

-----------------------------------------------------------------

Vedli jsme 'hádku' o tom, jestli jsem roztomilý nebo nejsem, ale přitom nás vyrušil Mochi, který vyskočil k nám na gauč. Vypadalo to, jako by chtěl, abychom se přestali 'hádat'.
"Neboj Mochi, my se nehádáme, jen tady Himchan nechce přiznat, že nejsem roztomilý." řekl jsem a usmál se. "Ale jsi.. Mochi, že je roztomilý, že jo?" nenechal se Himchan. Mochi jen vyskočil z mé náruče, přeběhl k Himchanovi a souhlasně zaštěkal. "No vidíš...i Mochi souhlasí, takže kdo má pravdu?" ušklíbl se. "Mochi, ty jsi mě zradil...hmp..tak to teda ne, nebavíme se..." řekl jsem na oko uraženě a otočil se k nim zády. Ale po chvilce mi to nedalo a otočil jsem se zpátky. "Né, dělám si srandu.. Pro tentokrát jsi můj milý Himchannie vyhrál, ale to jsem tě nechal vyhrát, protože tě miluju..."

"Já tebe taky..." odpověděl jsem a znova, odteď už mého, Junhonga políbil...

Za všechno může MochiKde žijí příběhy. Začni objevovat