O dva měsíce později...
S Himchanem jsem se stali nerozlčnou dvojku. Přesto, že se známe jen pár dní a dva měsíce si neskutečně rozumíme...a to jen já a on, ale i Mochi. Takže jsme vlastně nerozlučitelná trojka.
Čím víc jsem byl s ním, přišlo mi, že jsme se snad už někdy museli znát..
Po skončení v práci jsem zavolal Junhongovi, jestli má dneska čas.
H: Ahoj, když je ten pátek, tak se chci zeptat, jestli máš dneska čas?
J: Mám no a zrovna jsem ti chtěl taky zavolat, náhoda?
Odpověděl a zasmál se.
H: Možná ne..
Zasmál jsem se taky.
J: Jo..a cos potřeboval?
H: No...nechci, aby to vyznělo špatně...ale, nechtěl bys ke mně dneska přijít, klidně i s Mochim a přespat tu?
J: Moc rád, v životě jsem u nikoho nepřespával...takže, když už né v dětství, tak aspoň teď
H: Tak jo..a mám pro tebe přijet, abys nemusel jít takový kus pěšky?
J: Jestli chceš, tak jo..ale nechci tě zdržovat, jestli musíš ještě něco zařídit, tak klidně s Mochim přijdeme pěšky.
H: Ne ne, já se pro vás stavím. Nemám už nic na práci, takže přijedu.
J: Um..dobře, tak teda moc díky..
H: Tak to u mě trochu zkulturním a za hodinu budu u vás.
J: Dobře, tak zatím.
H: Zatím..
Možná to je zvláštní, ale opravdu jsem nikdy u nikoho nespal. Moc kamarádů jsem neměl..no, vlastně jen jednoho, ale když jsem šli každý na jinou školu, tak jsme se pak neviděli. Už je to hrozně dávno, takže už ani nevím, jak vypadal a jak se jmenoval.
-------------------------------
Připravil jsem věci u mě doma a vyrazil pro Junhonga a Mochiho.
Přijel jsem před dům, kde bydlel a on už čekal před vchodem. Nastoupili ke mě do auta. "Ahoj." pozdravil mě a usmál se. "Ahoj, nečekal jsi moc dlouho?" "Ne, asi jen dvě minuty, takže to nic." usmál se znova. "Dobře...no a těšíš se?" usmál jsem se taky. "Samozřejmě a vypadá to, že i Mochi." odpověděl a sledoval Mochiho, který štěkl na souhlas. Usmál jsem se...
Jak moc jsem si je za ty dva měsíce oblíbil. Vůbec mi nevadí, že nemám přítelkyni, jsem rád s Junhongem a Mochim. Zajímalo by mě, co bych asi teď dělal, kdybych Mochiho nenašel..
ČTEŠ
Za všechno může Mochi
ספרות חובביםCo všechno se může přihodit, když se vám ztratí mazlíček? Ne vždy to znamená vše špatné. V Junhongově případě to přineslo i něco milého. Povídka na ship HimLo |Himchan × Zelo - B.A.P|