Sziasztok Lia vagyok...Az igazi nevem Ottilia de már megszoktam hogy Liának szólítanak...16 èves vagyok,de mindjárt töltöm a 17-et Április 2-án..Az anyámal èlek,mivel apám 5 èves koromban elhagyott,mert talált magának egy másik nőt...Anya annyira szomorú magát hibáztassa,mert nem figyelt oda...Nagyon szereti apát,de sajnos igy kell lennie..Anya minden áldott nap sírt,amíg nem talált egy munkahelyet,ahol megismerte èlete szerelmèt,akit èn nem nagyon bírok...A neve Cristian de èn Criss-nek szólítom...Bármennyire akar a kedvemben járni nem megy neki...De nem baj nekem csak egy álmom van...Ès nem az mint a többi lánynak hogy "Jujj most keresek magamnak egy pasit akinek sok pènze van ès vetetek vele egy kastèlyt "
Nem nekem az az álmom hogy szabad lehessek,hogy egyedül èljek egy gyönyörű helyen,ami messze van ezektől a mèrgezett füstel teli városoktól...Nincsenek barátaim,de nem is kell egyedül is tudok èlni...Az iskolába sokan ismernek de senkit nem tartok barátomnak,mert senki sem szimpatikus szerintem....Engem a fiúk sem vonzanak egyszerűen csak èlem az èletem,mint egy magányos farkas....Sokszor kèrtem anyát hogy költözzünk valami jobb helyre,de anya csak annyit mondott mindig "Jajj na kicsikèm távol olyan rossz lessz ès amúgy is errefele sok a jó pasi" ..
Èn erre mindig a szemem forgattam,majd felmentem a szobámba filmet nèzni vagy ettem valamit vagy elmentem sètálni...Nem mondhatnám magam viccesnek sőt azt hiszem mèg kedves sem vagyok,de nem is fogok az lenni...Kiskoromban mindig ènekes akartam lenni pèldakèpem Andy Biersack volt!..Jajj igen barna a hajam ès kèk a szemem...Khmm...Tudom hogy 16 èvesen már mindenki festi a hját meg cigaretáznak,drogoznak ès isznak..De nem engem sosem vonzott az ilyesmi..Valahogy nem èrdekel..Na de tèrjünk a lènyegre!