Reggel felkeltem,ma egy kicsit kènyelmesebb öltözetre gondoltam,ezèrt a szekrènyem elött álltam ès gondolkoztam,mit vegyek..Nèztem erre-arra de semmi sem volt..Vagy talán mègis..Gyorsan felkaptam magamra cuccaimat..
Egy kicsit ki sminkeltem magam,de nem annyira,hogy nagyon csak egy kicsit...Fogatmostam,csináltam egy frizurát(ugy nèztem ki,mint egy tèpett varjú,de nem baj ez állt jol nekem)..Ès ekkor megpillantottam az orát,ami 7:50-et mutatott.
"Ez nem lehet igaz,sosem kèstem el óráról,ès ha ne talán elkèsek az osztályfönőköm nagyon leszid!!" mèrgelödtem,majd ráeszmèltem hogy a gondolkodásommal eltöltöttem 1 percet.. "Jajj ne nenenene Istenem,most futhatok amig nem lesz köpetem!!" Gyorsan rohatntam ki az ajtón..Ugy futottam,mint egy örűlt..Meg sem álltam az iskoláig..
"Elkèstem szuper" annyira mèrges voltam,hogy mèg az ablakot is kivágtam volna az ablakon...
Becsoszogtam a terembe ahol minden szem rám szegült...-Mièrt kèsett??-kèrdezte a tanárnő es szemöldökèt is felvonta..
-Elnèzèst,elaludtam!!-nyogtem ki pár szót,mivel nem kaptam már levegőt sem úgy futottam...
-Rendben üljön le!!-mondta a pók fejèvel-Ha mèg egyszer elkèsik szóllok az osztályfönőkènek!!-mondta felvont hanggal..
-Rendben!!-mondtam ès helyet foglaltam..Egèsz orán átkoztam a tanárnő fejèt,egyfolytába nèzett ès köpködött a tábla elött...Olyan beszolásai voltak,amin csak ő nevetett az egèsz osztály csak nèzte,hogy most akkor MIVAN??..
-Lia mi a logaritmus??-köpködött az első padba lèvő gyerekre,aki olyan szemmel nèzett mintha "Jèzusom valaki adjon már egy essernyőt!!"
-A logaritmus??-ismèteltem a tanárnő szavait...
Egy hangot hallottam,aki nem más volt,mint Tim èppen súgni akart..
-Khmm...A logaritmus kèt szám között èrtelmezett matematikai művelet,a hatványozás egyik fordított művelete!!-mondtam magabíztosan..
-Rendben,akkor folytassuk!!-mondta atanárnő mosolyogva..Hátrafordultam ès Tim èpp engem figyelt..
-Köszi hogy segítettèl!!-mondtam mosolyogva..
-Szívesen!!-mondtam,majd viszonozta mosolyomat...Órák után úgy döntöttem,hogy sètálok egyet az erdőben,ugyis anyáèk ma dolgoznak...
Elindultam az erdő fele..Èlveztem a szellőt,ahogyan vègig fut a börőmen..
Kb. az erdő közepèn lehettem,amikor megpillantottam egy ösvènyt ès elkezdtem követni...Elèrtem egy kastèlyhoz,ami elhagyatottnak tűnt...Vissza akartam tèrülni,de elkezdett zuhogni az eső,igy muszály volt bemenjek..A hideg is kirázott attól a helytől!!
Ahogy belèptem lepakoltam cuccaim az ajtó elè ès elindultam felfedező utra..Meleg volt szóval az azt jelentette,hogy valaki èl itt...Vègig mentem egy folyosón..Egy kicsi fèny szűrődött ki egy ajtó mögül..
Bementem a szobába,ami inkább nappalinak tűnt..
Volt valami piros lötty az asztalon..Azt hittem bór ezèrt beleszagoltam,de nem èreztem az illatát,nem is bór volt..Na de mindegy odamentem az ablakhoz ès kinèztem rajta...Nagyon zuhogott az eső,nem tudtam hazamenni...
Leültem a fotelba ès elkezdtem a házifeladataimat kèszíteni..
Irkáltam,amikor egy olyan nagyot dörgött odakint,hogy elejtettem a tollat a kezemből...Odamentem az ablakhoz ès egy jó nagyott villamlott..."Huhaa azt hiszem,hogy ma nem jutok haza!!" szájat húzva ültem volna vissza a helyemre,amikor megpillantottam,hogy valaki áll az ajtóban..
-Jèzusom,bocsánat,elnèzèst nem tudtam,hogy van itt valaki..Csak zuhogott az eső, nem volt ernyőm ès gondoltam hogy bejövök ide!!-mondtam egy kicsit ijedten..
Nem láttam az illető arcát,ezèrt közelebb lèpetm hozzá..-Gond ha maradok,amíg eláll az eső??-kèrdeztem egyre ijesztőbb volt..
-Nem nem gond csak nyugodtan!!-csendült fel egy ismerős hang,amit ma mèg èn hallottam...Levette a kapát csukjáját igy megpillanthattam hogy ki az...Felakasztotta a fogasra ès megfordult...
-Ez nem lehet igaz Tim??-mosolyogtam örömömben hogy egy ismerős arc lakik itt..
-Ugy bizony dáá!!-mondta Tim mosolyogva-Nem vagy èhes??-kèrdezte gejèt egy kicsit megdöltve..
-De,most hogy modod egy kicsit megèheztem!!-mondtam nevetve..Bevezetett a konyhába,ès elkezdett valamiket előpakolni..
-Te itt èlsz??-kèrdeztem ès körbenèztem..
-Igen,de nem egyedül!!-mondta ès előmbe tette a kaját...Elkezdtem enni..
-Te nem eszel??-kèrdeztem fejet vonva..
-Khmm...Nem èn ettem!!-mondta mosolyogva....
-Mègis mikor,hol?-kèrdeztem ès közben nagy szemeket meresztettem..
-Khmm...Ès te hogy hogy itt vagy??-terelte a szót Tim..
-Kb. egy fèl órája èrkeztem..Gondoltam sètálok egyet ès ide találtam...Haza akartam indulni,de elkezdett zuhogni az eső ès gondoltam akkor bejövök!!-mondtam ès közben tömtem a fejem..
-Ertèm!!-mondta-szívás,mert nekem nincs ernyőm!!-mondta nevetve..
-Nem gond!!Maradok addig,amig eláll,persze csak ha nem gond!!-mondtam mosolyogva..
-Ooo nem,nem zavarsz nyugodtan!!-mondta ès eltette a tányèrt,amiből ettem..Elkezdett mosogatni èn addig nèzelödtem a konyhába...
-Jajj igen,kivel èlsz mèg itt??-kèrdeztem èrdeklődve..
-Háth van egy testvèrem akit Anabellának hívnak,ès az ő barátjával Robival!!-mondta ès közben mosogatott..
-Èrtem ès ők hol vannak??-kèrdeztem..
-Ők az ajtóban!!-mondtaHirtelen odapillantottam èn megláttam őket....