Anabella szemsz.
Bement Lia tusolni..Èn addig kisiettem a szobából ès gyorsan letusoltam..Felvettem pizsamám,ès siettem vissza a szobába...
"Na jólvan mèg nem jött ki" gondolkodtam,hogy addig mit csináljak...Lefutottam a konyhába elővettem egy bóros üveget ami megvolt töltve vèrrel..
"Látim Tim sokat küzködött hogy kifacsarja az összes vèrt" kuncogtam,majd beszürcsögtem az utolsó cseppig..
"Ez jol esett" gondoltam,majd visszafutottam a szobába ahol azt láttam,hogy Lia èpp most jött ki a fürdöből..
Lia szemsz.
-Hol voltál??-kèrdeztem,mikor megpillantottam Anabellát az ajtóban..
-Ohh csak megszomjaztam ès gondoltam,hogy míg tusolsz addig èn iszom egy keveset!-mondta Anabella mosolyogva..
-Èrtem..Akkor ma velem alszol??-kèrdeztem Anabellát..
-Ahham!!-ballagot az ágyam fele,majd leült..
-Rendicsekk!!-mondtam,majd kacsintottam egyet..
-Gyere segíts a szivacsot felhozni,amin aludni fogok!!-mondta Anabella ès magával huzott egèsz a padlásig,ahol sok volt a règi cucc...
-Hűhha!-nèztem körbe nagy szemekkel..
-Tetszik mi??-mosolygott Anabell..
-Nagyon..Imádom a règi helyeket!!-mondtam mosolyogva..
-Ennek örülök!!-mosolygott,majd kezembe nyomta az egyik szivacsot...A szivacsokat alig bírtam..De láttam,hogy Anabell könyedèn lèpkedik vele együtt...
-Hejj nem nehèz??-kèrdeztem kifulladva..
-Nem!!-mondta..
-Akkor cserèljünk!!-mondtam neki nevetve...Anabell a kezembe nyomta a másik szivacsot,ami nehezebb volt..
-Huhha inkább a másik kell!!-mondtam mosolyogva..
-Háth rendben!!-kapta vissza a másik szivacsot Anabell..
-Hogy bírod??-kèrdeztem,mint aki mèg soha nem cipelt szivacsokat..
-Háth èn már megszoktam!!-mondta ès nagyon nevetett higy èn szerencsètlenkedem..
-Ne nevess te tyúkfej!!-beèrtünk a szobába..Ledobtam a szivacsokat,majd megdobtam a párnával Anabellt...
-Èn tyúkfej??-kiáltott nagyot Anabell,majd visszadobta a párnát...
-Tete!!-nagyokat ütöttünk egymásra,amikor belèpett Tim ès Robi..
-Mi foylik itt lányok??-kèrdezte Robi..
Anabell megdobta a párnával Robit,amire Robi odafutott ès csiklandozni kezdte Anabellt..
-Dekis èdik!!-mondtam,majd szembe dobtam Timmet..
-Na várj csak!!-mondta Tim,majd viszadobta a párnát ès igy szorakoztunk egèsz este 20:54-ig..
Nagyon kimerültünk..
-Nah alugyatok jol!!-tèretek ki a szobából a fiúk,mire mi integettünk nekik....-Jujj Lia te vagy a legjobb barátnőm!!-jelentette ki Anabell,majd felmászott mellèm az ágyba!!..
-Teis a legjobb barátnőm vagy!!Igaz idáig senkim sem volt,de most nagyon örülök hogy te itt vagy nekem!!-mondtam..Nem tudom mi volt ez az èrzès de annyira megszerettem őt...Sosem akarom elveszíteni..Vègre van egy barátnőm,aki tudja mire gondolok ès megèrt..Sosem tudtam,hogy miylen ez az èrzès..De most már tudom ès azt is hogy tènyleg megszerettem őt...Mintha a testvèrem lenne...Ha valami baja lesz csak szoljon mindeg ott leszek neki ès sosem fog csalodni bennem...Remèlem ő sem...Elaludtam...
Egy álomban voltam....
Egy nő ès egy fèrfi állt ott...Nem tudtam kik voltak azok..De kèt gyereket szorongattak...Egy kislány t meg egy kisfiút...A kastèlyban voltak,ahová èn eltèvedtem...
Hirtelen tűz ütött ki a kastèlyban a nő biztonságba helyezte a gyerekeket...
A gyerekek csak sírtak..Nem szabadott az èdesanyuk után menjenek...A nőre esett egy nagy fa,ami tűzzel borította egèsz tesstèt..A fèrfi segíteni akart de nem tudott ezèrt a plafon az emberre zuhant..A kèt gyermek csak sírt nem tudták mitcsináljanak az anyukhoz futottak de nem tudtak segíteni sem neki sem az apjuknak...Az orám csengetett..Felèbrezstett álmomból nem tudtam mi törtènik a gyerekekkel..Èletben maradnak..Hogy èlnek majd meg!!!Hová mehettek árván...Szegènyek!!!