4 rèsz.

61 7 0
                                    

Felköltött az órám 7:00 Anabella sehol sem volt lehet ő hamarább elment suliba "De vajon hová tehette a ruhát?" gondolkodtam,amikor megláttam ott volt a fotelban...

Felköltött az órám 7:00 Anabella sehol sem volt lehet ő hamarább elment suliba "De vajon hová tehette a ruhát?" gondolkodtam,amikor megláttam ott volt a fotelban

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Fogatmostam,fèsülködtem,majd lesiettem a konyhába..Tim várt rám..
-Szia menyünk ketten suliba??-kèrdezte mosolyogva..
-Igen,amugy sem tudom az utat visszafele!!-nevettem..
-Akkor mehetünk is!!-mondta,majd felvette kabátját..

Kièrtünk az erdőből mirefel Tim kárimkodni kezdett,mert tiszta sáros lett a cipője..
-Ki vagy morci??-röhögtem..
-Hahaha vicces!!-mondtam,majd ő is nevetni kezdett...
-Na de siessünk,mert nem èrünk be!!-mondtam,majd magam után húztam..

Elèrtünk a suliba,ahol fizika óra volt az első..
-Csináltál házit??-kèrdezte Tim..
-Èn sosem csinálok!!-röhógtem..
-De jegyet kapunk!!-nevetett Tim,mire nekem lefagyott a mosoly a kèpemről..
-Nemárr lemásolhatom??-kèrdeztem mire ő bollintott..
-Suli után jössz hozzánk??-kèrdezte Tim..
-De nem tidom az utat!!-mondtam nevetve..
-Makd èn haza hozlak!!-mondta,majd beèrtünk az osztályba..

Tim előkapta füzetèt,makd elkezdtem másolni...
Tim szemsz.
"Fura ez a lány" gondoltam magamban,majd elővettem üvegem,ami vèrrel tele volt de nem látta senki,mert nem volt átlátszó..

Nèztem Liára,nagyon sietett a másolással...Annyira aranyos,amikor komoly..Valamièrt ő más,mint a többi lány ő komoly ès egy kicsit melegsèget èrzek,mikor közelemben van...

-Tiiimmm!!-hallottam  egy kiáltást
-Mi a gond Lia?-kèrdeztem mire ő rá mutatott a füzetemre..
-Ez mi a retek??-mutatott a ponpásan állo N-betűmre..
-Az egy "N" betű!-mondtam,majd helyre igyekeztem..

Bejött a tanárnő Lia időben lemásolta..Szerencsère nem vette èszre,hogy másolva van,igy mind ketten 10-est kaptunk..

Lia szemsz.
Timmel haza igyekeztünk,amikor Tim megállt..
-Mi a baj?-kèrdeztem ès odmentem...
-Lia fontos vagy nekem!-mondta,majd megfogta a kezem..
-Teis fontos vagy nekem Tim!-mondtam,majd elindultunk hazafele...
Tim szemsz.
Szerintem Lia nem èrtette,hogy mire gondoltam,de nem baj legalább nem derül ki az igazság...Igazából fèlek..Fèlek hogy elveszítem,mert megtudja mi vagyok...Nem akatom elveszíteni ő az egyetlen lány aki kitünik a sorból...Fura de èn szeretem...
De nem,nem szerethetem inkább keresek egy más lányt..
Lia szemsz.
-Jössz már Tim??-mosolyogtam nagyot mire ő odapillantott ès viszonozta mosolyomat...

-Jössz már Tim??-mosolyogtam nagyot mire ő odapillantott ès viszonozta mosolyomat

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"Annyira aranyos mikor mosolyog" várj èn miket gondolok..Ráztam a fejem...

Elèrtünk a kastèlyhoz..Annyira gyönyörű ès zsabadnak nèz ki ha tehetnèm ide költöznèk...
Bementünk a házba,ahol Anabella nagy futamodással jött felèm..
-Liaaaaa!!-kiáltott Anabell ès megölelt..
-Szijjaa!!-mondtam msoslyogva..
-Ma is itt alszol??-kèrdezte az aranyos lány..
-Nem ma nem..Csak valamit akar mondani Tim ès ezèrt!!-momdtam mosolyogva..
-Mit akartál mondani bátyó??-nèzte perverz szemmel Anabella Timet..
-Èn csak..ööö....Hogy tanuljon itt!!-momdta Tim ès a tarkoját vakargatta..
-Háth rendben ez esetben tanuljunk!!-mondtam mosolyogva..

Tim szemsz.
Bementünk a szobámba ès elővettem a törtènelmet...
-Èn nem akarok tanulni!!-mondta Lia buftisan...Ugy nèzett ki,mint egy gyerek..Hiszen mèg az nem? Egy darabig nèztem,majd felèbredtem,hogy tanulni is kène...
-Háth rendben,de akkor mitcsináljunk?-kèrdeztem Liától..
-Nèzünk filmet!!-kiabált mire Anabella benyított a szobámba..
-Hmm film jó ötlet!!-mondta Anabella mosolyogva..

Kimentünk a szobából...
-Milyen filmet nèzünk??-kèrdezte Robi...
-Horrort!!-vágtuk rá Anabellával egyszerre..
-Jajj ne!!-mondta Lia
-Kèső!!-Robi feltette a horror filmet..

Lia egèsz vègig hozzám volt kucorodva...Szegèny annyira fèlhetett..Volt nekem eszem ès horrort mondtam..Hirtelen szembeszökött valami a filmből,amitől Lia ugy felriadt,hogy hozzám szökött ès majdnem megcsókolt...

Egy pár percig nèztük egymást ajkaink makdnem összeèrt..De Lia elvette fejèt ès tovább nèzte a filmet...

Vège lett a filmnek..Lia elkezdett kèszülödni...
-Biciklivel megyünk jó??-kèrdeztem Liától..
-Nekem jó!-mosolygott nagyot..

Elindultunk a biciklivel....
Lia szemsz..
Mentünk a fák mellett csak ugy suhantak...Elnehezültek a szemhèjaim ès letettem a fejem Tim hátára..Elaludtam...

Ez meg mi megint álmodom...
Láttam egy nőt egy általános iskolás lányt..Hiszen hasonlít rám..Ennek a nőnek nem voltak barátai..
Az meg ki egy fiú?? Èpp a lány fele tartott elhívta az erdőbe beszèlgetni..AZ ERDŐBE??...
Megálltak...A lány csak mosolyog..
-Szeretlek!!-halatszott a fiú hangja..
-Ènis szeretlek!!-mondta a nő..
-Ha megtidnád,hogy mi vagyok tutira elveszítenèlek!!-mondta a fèrfi lesütött fejjel..
-Èn nem tudnálak!!-mondta a nő..
-Èn egy....
Felkelltem,mit akart mondani a fèrfi??Vajon elhagyta a nő,vagy inkább mègjobban megyszerette??
Mièrt álmodok ilyeneket nem èrtem..Egyátalán nem èrtem...

A szerelmem egy vámpír!!!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora