Hirtelen odapillantottam ès megláttam őket...
Egy fekete hajú zöld szemű lány lèpett be..Nagyon kedves ès boldognak tűnt!!A fiú gondolom őt Robinak hívták barna szeme ès barna haja volt..De nagyon fura,egy kicsit mintha megijedt volna töllem!!
-Ő ki??-kèrdezte Anabella Timtől ès nagy szemeket meresztett..
-Ő az osztálytársam!!-mondta Tim mosolyogva...
-Hmm...Sziaa...Anabella vagyok remèlem barátok leszünk!!-mondta aranyosan..
-Háth persze hogy barátok vagyunk már most!!-mondtam mosolyogva..
-Ennek örülök!!-mondta a lány ès egy puszit adott arcomra..."Az arcomraa??"A lány feje megállt a nyakam fele..Nem tudom mi törtènhetett..
-Khmm...Anabella!!-mondta Tim egy kicsit fennhangon..
-Ooo tènyleg hány èves vagy??-ment vízet inni..
-16!-mondtam..
-Milyen joo..Egy idősek vagyunk!!-ujongott a csap elött..
-Igen!! Amúgy mèg mindig esik nyulytóztam az ablak fele..
-Igen csak úgy zúhog!!-mondta Tim ès rám nèzett..Anabella hirtelen ott termett elöttem, megfogta kezeim ès körbe vizsgált
-Hmm,mi lenne ha itt aludnál tarhatnánk picsi partyt...Jók is lennènek rád a pizsomáim,ugy látom egy a mèretünk!!-nagyokat tapsolt Anabella..
-Ez jó ötlet!!- mondták a fiúk...
-Várjatok èn nem tuduk itt aludni!!-mondtam meghökkenve...
-MIÈRT??-kèrdeztèk egyszerre mind a hárman..
-Mert a szüleim agódni fognak ès nem lenne mit felvennem holnap!!-találgattam..
-A szüleidnek mondhatnád azt,hogy nem tudsz hazamenni,mert zuhog az eső,ezèrt a barátaidnál alszol!!-szólalt meg Robi..
-Igen ès èn tudnèk ruhát adni neked!!-kacsintott Anabella!
-Háth jólvan!!-mondtam,majd elővettem telefonomat...*-Szia anya!!
-Szia kicsim gond van??-kèrdezte anya..
-Nincs,csak ma itt alszom a barátnőmnèl,mert zuhog az eső ès nem tudok hazamenni!!-mondtam.
-Rendben kicsim de majd ne rosszalkodj!!-mondta anya*-Nos itt aludhatsz??-kèrdezte Tim mosolyogva..
-Igen!!-mondtam..
-Háth akkor rendben..Gyere körbevezetlek!!-mondta Tim..
-Okès!!-mondtam..
"Na pazdmeg most itt aludhatok azoknál akiket alig ismerek..Jajj mi lesz ha megölnek...De bolond vagyok mikre nem gondolok!!" ráztam fejem,mint egy hülye..
-Valami gond van??-akasztott le egy gyertyát Tim..
-Nem nincs semmi gond!!-mosolyogtam..