2. část__

38 5 1
                                    

Po tom, co nám do pokoje vtrhla Terka jsme se s Eddiem o nic nepokoušeli. Eddie se šel do svého pokoje- který je naproti mému-převléct. Já jsem šla do koupelny, která je v mém pokoji stejně jako šatník, rychle vysprchovat. Po sprše jsem si vyčistila zuby a namalovala se. Dala jsem si lehký make-up, světlé kouřové stíny, tenkou černou linku, na spodní víčko černou tužku a trochu řasenky. Přeběhla jsem do šatníku, kde jsem si vyndala: černé čipkované spodní prádlo, černé potrhané silonky, fialovo-černé šaty, které mi sahaly do půlky stehen a k tomu černý svetr s šedým nápisem SWAG . Poutírala jsem se ručníkem a všechno si oblékla. Pročísla jsem si vlasy, vzala si tašku do školy a utíkala jsem do auta. V předsíni se obouval Eddie. Jen jsme se na sebe usmáli a on si zavazoval boty, a já hledala ty svoje. Nakonec jsem to vzdala, asi jsem si je nechala doma, tak jsem si vzala černé boty na podpatky... Je únor, venku sníh, zima a já si vezmu boty na vysokym podpatku… Why not… Rychle jsem se obula a opatrně jsem šla k autu. Když jsem nastoupila, Eddie mi dal na hlavu jeho černý klobouk. Jen jsem se na něj usmála a pak se celou cestu koukala z okna…

*ve škole*

Tohle bude zase hroznej den. Ve škole jsem si ještě uvědomila, že mám dneska trénink, jak streetu, tak hokeje a večer mám směnu v klubu. Jestli přežiju tenhle den, tak jsem dobrá. Momentálně zase sedim v poslední lavici se sluchátkama v uších. Terka má zase jinou hodinu, takže jsem tu sama. Taky proč ne, mám dvě hodiny výtvarky a Terka hudebky… proč já kráva si jí nevzala taky… Ha, už vim- ta učitelka mě nenávidí… :‘D  Pak máme společnou hodinu chemie, ještě ke všemu laborky, to zase budeme kousek od podpálení školy… Prostě tu školu nějak přetrpim…

*Z pohledu Eddieho* (krátké)

Celou dobu jsem ve škole přemýšlel o Ali a o tom ránu. Kdyby tam nepřišla Terka, tak bych jí políbil, konečně bych zase pocítil její rty na těch mých, ale teď by to bylo jiný. Teď by Alice nebyla opilá, takže bych si byl jistej, že to neudělal alkohol, ale že to udělala sama… Jediný, co jsem dneska z celýho dne pochytil je, že k nám do třídy přišel nějakej novej kluk. Jediný co o něm vim je, že se jmenuje Christian Beadles, je z Kanady-Toronta, je tu na dva měsíce, hraje hokej, je mu 17, ale je u nás ve třídě, protože neumí moc česky-spíš vůbec- a je tu s kamarádama… Je dost možný, že je z toho týmu, díky kterýmu je Lukáš v kómatu a teď proti nim bude hrát i Ali… Cekem se o ní bojim, ale kluci z týmu na ní nedaj dopustit a berou jí jako segru, tak kdyby něco, snad se o ní postaraj… Celkem by mne zajímalo, s jakýma kamarádama taky ten Christian je, když se říká, že jeho nejlepší kamarád je Bieber, Butler a Somers…

*Z pohledu Veroniky po škole*

Po škole jsem rovnou vyběhla před školu, ani jsem nešla na oběd, jelikož mám jít s Terkou na street dance. Zase na ní budu muset čekat, protože se určitě někde olizuje s Matyasem… Nebaví mě tu na ní čekat, už jsem chtěla jít za ní, dokonce jsem se i otočila k odchodu, tak mě někdo potáhl za zápěstí zpátky. Oh, toho jsem tu ještě neviděla, ale je roztomilej… Awwww! Okey, hlavně klid Vewo, hlavně klid…

„Oh, ahoj, my se známe…?“ promluvila jsem po chvíli ticha

„Ughhh, asi nope, ale někoho mi připomínáš… Mimochodem, jsem Christian Beadles, ale říkaj mi Chris, a jak se jmenuješ ty, zlato…“

„Hele, pro tebe nejsem žádný zlato, okey?! A je možný, že se od někud známe, připomínáš mi někoho z hokeje… No, to je fuk. Jmenuju se Veronika Alice Holá, ale kamarádi mi říkaj Vewo, nebo Ali. Teď mě omluv, ale mám plnej program, takže ahoj!“ už jsem z dálky viděla, jak jde Terka, kupodivu bez Matta. Rychle jsem mu vytrhla ruku a běžela za ní.

„Ahoj zlatko!“ zakřičela na mne a otevřela náruč a já ji objala

„Ahoj miláčku!“ zavtipkovala jsem. Chris na nás koukal jako na blázny, ale mně to nevadilo, takhle to je pokaždý, když jsem s Terkou na veřejnosti. Ano jsme prostě jiný, ale co už, nevadí nám to.

„Hele, nechci rušit naší chvilku debility, ale musíme na trénink, protože už takhle nestíháme, ale jako mně to nevadí, ikdyž jednou bychom mohly přijít v čas…“ řekla jsem přes smích

„Okey, okey, tak pojď ty paní zodpovědná…!“ zakřičela se smíchem

*Po tréninku*

„Bože, to bylo moc na tom tréninku, pěkně si jí to nandala!“ zakřičela Terka

„Zas tak skvělý to nebylo, okey…?“ zasmála jsem se. Naše dalo by se říct „kapitánka“ nebo „hlavní“ naší skupiny si myslela, že když dá nějaký nový kroky, který jsme nikdy nezkoušeli, bude nejlepší. Samozřejmě že by to nebyla ona, kdyby je nedala rovnou do sestavy, kterou celou změnila, změnila kroky, název, hudbu, kostýmy prostě všechno, ale mne to už nebavilo, tak jsem jí řekla co si myslim, Terka řekla něco podobnýho, ale já jí vyčetla úplně všechno, jak se k nám chovala, jaká k nám byla a tak dále. Okey, musim uznat, že se jí to moc nelíbilo a mne i Terku vykopla, nějak se nám to vymklo, upss. Stejně to našim bude u prdele, takže v pohodě…

***

Konečně jsme s Terkou dorazily na zimák, kde mám za skoro dvě hodiny trénink. Právě s Terkou ležíme uprostřed ledový plochy a zpíváme Biebera, samozřejmě že zpíváme Baby. Je to jedna z best songů…

Dnešní trénink bude zajímavej, jelikož máme trénink spojenej s Kanaďanama. Jsou to kluci, kterym je kolem 19, takže jsou starší než já, ale nevadí, prej hrají za Toronto Maple Leafs, je to skvělej tým, vždycky když hrajou, koukám se, fandim jim a prostě je miluju, ale juniory nenávidim. Jsou to debilové, co dostali bráchu do kómatu.

Zpívaly jsme a postupně se k nám přidávali i kluci z týmu, hlavně Dave vypadal vtipně. Začali jsme zpívat As long as you love me. Pohled na nás by musel bejt vtipnej pohled. Zhruba v polovině písničce se rozrazili dveře nad tribunou a vešlo dovnitř asi 15 kluků s taškama asi to budou hráči a pak pár lidí kteří měli kapuce a sluneční brýle- jasně, tady sluníško hrozně svítí -_- pomyslela jsem si. Každopádně tohle bude zajímavý trénink, vzhledem k tomu, že hned jak přišli, začali se málem válet po zemi smíchy… Hmm, uvidíme co ve vás je hoši…

Krátká, I know... Ale budu se snažit dát ještě dneska jednu. Když nebude dneska, bude určitě zejtra... Doufám že to někdo čtě... :D Koment a Vote potěší Love u guys!:))

Btw. ti, co čtou Omgaaaash, why me?! se brzy dočkají části, ale mám zavirovanej netbook, ale kamarádovi se už podařilo se do něj dostat a jenom my z něj vytahne ty části, takže budou SOON :DD

I'm a hockey player, problem? (JBFF)Where stories live. Discover now