Hikayemizin 1.Bölümü Yayınlanmıştır.Keyüfli okumalar dileriz.Önerileriniz için bize ulaşabilirsiniz.
Perşembe sabahı 7:00
Cenk ile Beril aynı apartmanda oturuyorlardı.Beril'in Annesi ve Babası Cenk'e güveniyordu.Cenk ile Beril apartmanlarının önünde bulunan küçük bahçesi olan biraz da fransız havası yaratan MaviCafe'nin önünde buluştular.Aralarında küçük bir diyalog geçti;
-Her sabah metronun önünden Sezer'i alıyorduk bugünde alıcakmıyız Cenk?
-Hayır.Onlar Can ile beraber buluşup okula öyle geleceklerini söyledi.Okulda görüşebileceğimizi söyledi.Beril bir kereliğine de ikimiz gidelim.
-Tamam!Sıkıntk yok.Sezer son zamanlarda böyle huzursuzluk yaratmak peşinde.Bunun farkındayım.Ama buna izin vermeyeceğim çünkü 15Tatil ödevimizi birlikte yapmamız gerek.Annem sana güveniyor.Sıkıntı olacağını zannetmiyorum.Kamp'a gitmememiz için bir neden yok.
(Cenk biraz gitmek istiyor birazda istemiyor gibi bir ikilemde kalarak birşeyler geveledi)
-Umarım onlarda bu fikrimize uyarlar.
Beril onun gelmesini istercesine;
-Gel Cenk!Lütfen! Öyle bir yere gitmeyi çok istiyorum hem 5 arkadaş böyle bir maceraya atılıcağız.Öykü'de istiyor.Annem sensiz birşeye asla izin vermez.
-Tamam Beril.Sadece bir an afalladım.Dün Can ile telefonda az da olsa konuştum.O tamam diyor.Geriye kaldı Sezer'i ikna etmek.
-4 kişi istiyor isek Sezer,inde onay vereceğine emin olabilirim.
Okula yürümeye başladılar.
Birden Beril'in omzuna biri elini sertçe bastırdı.Beril refleks ile arkasını dönüp ona sürpriz yapmak isteyen Öykü'yü istemsizce yere düşürdü.
Öykünün yeni aldığı ayakabıları kirlenmişti.Ama Beril'in böyle bir huyu olduğunu unutmuştu.
Beril Öyküyü yerden kaldırdı ve;
-Ben,ben çok özür dilerim.İsteyerek itmemiştim.İyimisin Öykü?
-İyiyim.Neyse.Sürpriz!diye bağırdı Öykü.
Cenk,Beril ve Öykü yolda okula doğru yürürken mahalledeki MiniMarket'e girdiler.Bakkaldan üç gofret ve 3 su alıp çıktılar.Her sabah rutin olarak bu bakkala gelirler ve birşeyler alırlar.
Sezer ve Can arkalarında belirdi.
Siz?hani bizle gelmiyordunuz?diye afallayarak sordu Beril;
Can mutlu bir şekilde;
-Herzaman rutin bir şekilde beraber buluşuyoruz.Sürprizlerden hiç hoşlanmıyorsun Beril.
Beril birşey demedi ve yollarına devam ettiler.
Okula vardıklarında 10 dk derse geç kalmışlardı.Beril;
-Umarım kimyacı bukadar geç gelmemize kızmaz.Dedi.
Can kapıya üç kere yumruk şeklinde tıklattı.Öğretmen bu 15 tatildeki ödevden bahsediyordu.Ama onlar ödevi bildikleri için rahattı.Öğretmen onları görmezden geldi en arka sıraya ikişer şekilde oturdular.Uyumaya karar verdiler.Bugün yarım gündü.Okuldan 12'de çıkıcaklardı.Yarın da sabah 6'da dayola çıkacaklardı.Hikâyemiz her cuma saat 20:40'da yayımlanacaktır.Bölüm iki daha uzun olucaktır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Kamp
Mystery / ThrillerBir zamanlar 1970'li yıllarda Ağaçlıköy diye bir köy varmış.Bu köy denize yakın,sosyal hayattan uzak,büsbüyük bir araziye dağılmaktadır.Tahtadan apart evler yapan köylüler hiç anlaşmazlık yaşamamışlardır. Köyde bir cami bir bakkal ve bataklık bölge...