Yeni nesil kiz tavlama: Alfa

1.9K 7 7
                                    

Uzun zamandır bu yazıyı yazmanın planı içerisindeydim. Beklenen an geldi sonunda :)


İnternette şöyle bir bakındığımda, milyonlarca kız tavlama yazısı gördüm. Hatta ufak bir istatistik çizecek olursak, yüz yazıdan en fazla 2-3 tanesi işe yarar yazıdır. Hepsini bizzat denemiş bir çılgın olarak söylemekteyim bunu :)


Son zamanlarda ise en çok da gençlerin ağzından duyduğumuz "alfalık" akımı, almış başını gidiyor. Etrafımı bir gözlemlediğimdeyse, alfalık olarak tabir edilen olgunun hayatın her yerinde olduğunu fark ettim. Peki nedir bu alfalık? Nereden çıktı, kim çıkardı? Ne işe yarıyor?


Alfalık denilen şey, bundan yaklaşık 7-8 ay önce namı değer İnci sözlükte "they call me alpha" adıyla takılan bir yazar tarafından ortaya atıldı. Bilmiyoruz tabiki neyin ne olduğunu, hepimiz atladık. Hatta yakın bir arkadaşım bile o sıralar "aga ben alfa olacağım, saha ödevlerim var." diye işi asıp giderdi. Ben de hiç takmazdım, masa başında kalem çevirip oturmak daha cazip gelmişti o zamanlar. Son günlerde de tekrar araştırdığımda ise, adeta bir çığ gibi büyüdüğünü gördüm. Tanımını ise kendi çıkarımlarıma dayanarak "öze dönüş" olarak çıkarttım.


Bu olgudan bahseden they call me alpha adlı yazarı insan ister istemez merak ediyor. Yazım tekniğine baktığımdaysa kişilerin bilinç boşluklarından yararlanması, oldukça enteresan geldi bana. Uzmanım diye gezen çoğu hipnozcu bile bunu yapamazken, o arkadaşın yapması yeterli derecede psikoloji kitabı yalayıp yuttuğunun göstergesi olarak önümüze seriliyor. Velhasıl bu alfalık denilen kuram, olay, olgu aslında kişinin bir kalıba girerek ve arkadaşın da başlığında bahsettiği gibi tüm kadınların zihnindeki kesişim noktası olan "karizma ve cazibe" olayından karşıdakini kendine aşık etme olayı olarak çıkıyor. Benim çıkarımlarım bunlardı, ileride denedikçe de rapor olarak buraya yazarım sonuçlarını :)

Alfa ErkekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin