Din capitolul anterior:
(Alison's P.O.V.)
-Nu o faci o impresie proastă. Mi-a ridicat bărbia. –Nu ai cum..Dar dacă te face să te simți mai bine, putem să mai mergem mâine o dată, și te ajut să alegi cadoul. A zâmbit el.
-Oh, mersi, mersi, mersi! Mi-am aruncat mâinile în jurul gâtului lui, și l-am împins, până când capul lui era pe brațul canapelei. Harry și-a dus mâinile în jurul taliei mele, în timp ce chicotea la comporametul meu copilaresc.
~ Alison's P.O.V. ~
A doua zi ne-am trezit dimineața și am pornit spre mall. Încă nu mi-a venit nicio o idee ce i-aș putea lua mamei lui, dar sper că Harry o să mă ajute. Am intrat mai întâi în TopShop și i-am căutat ceva haine. Harry era chiar în spatele meu, și de fiecare dată când găseam ceva ce credeam că i s-ar potrivi mă întorceam la el ca să îl întreb dacă i-ar plăcea.
Într-un final, am fost amândoi de acord să îi luăm un pulover care ne-a plăcut foarte mult. Era un pulover croșetat, cu niște modele clasice, ca să le zic așa, și era destul de lung. Harry a zis că i-ar plăcea, așa că mi-am pus încrederea în el, și l-am cumpărat. Eram gata să ieșim din mall când lui Harry i-a sunat telefonul.
-Alo? A vorbit el. –Sunt în mall. Nu, sunt cu Alison. De ce? Oh, okay. La cât ajungeți aici? Da, e perfect. Bine, ne vedem atunci. Și eu te iubesc. Pa.
-Cine era? Am întrebat eu după ce a închis.
-Mama. O să vină și Gemma, sora mea, și o să ajungă în vreo două ore.
-Okay. Păi haide să îi luăm ceve lui Gemma, și apoi putem pleca, bine? Am zâmbit el și el mi-a zâmbit înapoi. M-a luat de mână și am intrat într-un magazin de bijuterii. Era cea mai sigură alegere, așa că m-am hotărât să îi iau un lanț. Am găsit unul foarte drăguț cu două pene, una argintie și una aurie. Era un lănțișor simplu, dar drăguț.
După ce l-am cumpărat am mers direct acasă. Era deja ora 12:05, și Gemma și mama lui Harry trebuiau să ajungă cam într-o oră. Eram emoționată, dar și nerăbdătoare să le întâlnescă în sfârșit.
-Merg să fac un duș și să mă schimb. I-am zis lui Harry înainte să urc scările. Două mâini puternice m-au îmbrățișat din spate și m-am întors cu fața spre Harry cu un zâmbet pe față.
-Nu mi-ai dat niciun sărut azi.
-Și ce propui? Am zâmbit eu.
-Hm… A murmurat el rânjind, și eu am zâmbit apropindu-mă de buzele sale, apoi sărutându-l. Harry a mers încet în spate până când s-a lovit de ușa de la intrare. Amândoi am zâmbit în sărut, și eu mi-am dus mâinile prin părul lui în timp ce mâinile lui alunecau în sus și în jos pe spatele meu.
-Chiar trebuie să mă schimb, Harry… Am rupt eu sărutul făcându-l pe Harry să vaiete. Am râs de el și am urcat din nou scările, de data asta nici un braț nu m-a prins.
Am intrat în baie, cu două prosoape și am intrat sub duș. După 10 minute am ieșit și mi-am strâns un prosop în jurul meu, în timp ce pe celălalt l-am folosit să îmi usuc părul. Am ieșit din baie și am mers la dulap.
Mi-am scos din dulap o pereche de pantaloni mulați negri, și un tricou alb simplu. După ce mi-am făcut părul într-un coc dezordonat, am coborât în sufragerie unde Harry era întins pe canapea, uitându-se la televizor. Am zâmbit, și m-am îndreptat spre el, urcându-mă peste abdomenul lui. Imediat pe fața lui a apărut un zâmbet și și-a schimbat privirea la mine.
CITEȘTI
Skinny Love // Harry Styles
Fiksi Penggemar*Am scris povestea asta cand aveam cam 13-14 ani, read at your own risk* skin • ny LOVE /ˈskɪni/ /lʌv/ Atunci când doi oameni se iubesc dar sunt prea timizi ca să recunoască dar totuși o arată.