Schimb viteza într-un mod ameţitor fiind gata sa lovesc tomberoanele din fata scoli primare , cotesc pe Rillim Streat şi trec cu viteza printre casele întrun stil victorian şi dau curbă pe Elm Rich.
În faţa mea se afișă un Kevin relaxat,sprijinit de masina ,privind nonsalat la mine ce ma apropiam cu o viteza uriasa.Ceva imi zice că mi-a pregătit ceva dracu si nu e doar intuitia.
Încetinesc brusc,aproape lovind Lamborghiniul lui verde şi îl văd scoţând telefonul şi urcând în maşină putin enervat de miscarea mea riscanta. Nici nu am apucat să ridic telefonul, că şi simt telefonul vibrând. Desi eu ar trebui sa vin cu ideile si cu planurile,acest baiat ma i-a prin surprindere uneori si m-a lasa mut.Îl i-au cu greutate din torpedou şi răspund, deja îl auzeam maraind ca un caine caruia ia-i furat osul.-Tampitule,aproape mi-ai lovit masina.Sa nu crezi ca nu ti-o platesc.Asculta, doar vino după mine... Fără întrebări, ai auzit? Avem altă locaţie de vizitat astă seară.
Ce mama dracului mai trebuie sa insemne si asta?Imi scot capul pe geam si fac semn cu mana sa vina pana la mine,desi e departe,il vad cum ranjea si ii arat degetul mijlociu.Ma incrunt vizibil iritatat si imi rod buza de jos pana la sange...Dar asa e el,astfel incerc sa il enervez.
-Da mamă, vrei să mă ţi şi de mânuţă ca să nu mă pierd?
Zic pe un ton de copil mic cu vocea piţigăiată şi încep să râd cu putere. Era cât pe ce să scap telefonul din cauza hohoului de râs.
A aşteptat până am terminat de râs şi cu aceeaşi voce piţigăiată mi-a zis "Sigur pui". Asta mi-a provocat alt hohot de râs şi am parcat pentru ai lăsa lui cale liberă să treacă de mine. Tună motorul cu un mararit de jaguar nerebdator sa porneasca dupa prada şi mă luă în depăşire ,apoi am pornit şi eu după el cu un marait si mai puternic. Am scăpat un ofat lung şi m-am uitat în faţă . Am strâns volanul în mâinile mele bibace şi am schiţat un rânjet maniac la peisajul din faţa mea. Mă uit la aparatele aşezate simetric pe torpedou şi activez apelul video spre Kevin. Îmi răspunde imediat şi se uită curios spre mine şi zâmbind ca un idiot. Mda,probabil deja a vazut masina de pizza,dar totusi...
Mă uit încă o dată în faţa mea spre maşina de livrat pizza să mă asigur că nu a dispărut cumva pe o stradă lăturalnică, apoi îmi întorc privirea spre Kevin şi rânjesc bolnav.-Vezi maşina de livrat pizza din faţa mea?
-Da... De ce?
-Băgăm schema "doi la preţ de unul"!Am chef de pizza.
Pentru o secundă părea derutat mai ceva ca un prost căruia îi pui în faţă o ecuatie complicată şi îi ceri răspunsul în trei minute. Cu greu îmi stăpâneam râsul ce putea să erupă ca un vulcan, dar am devenit la fel de repede serios şi mi-am îndreptat privirea spre el. Părea să cerceteze cu privirea pe geam şi îşi muşcă buza de jos ca să rămână serios. Întrun târziu şi-o îndreptă spre mine şi i se vedea entuziasmul în ochii de un verde aprins. Băiatu ăsta are success la fete mai ceva ca mine şi are cu ce se mândri. Adică nu toţi băieţii sunt ca el. Înalt de 1,82,cu ochii verzi, părul şaten şi o musculatură lucrată în sala, prietenul meu e magnet pentru toate deţinătoarea de păsărici din liceu, dar e luat de Bonnie de doi ani deja şi doar proastele au mai încercat să pună mâna pe el.
Săracele... Au ajuns la spital cu chelie şi cu sechele pe o durată destul de mare de timp... Mda, nu că mi-ar păsa de o adunătură de curve cu păsăricile lărgite de fiecare deţinător de sculă din liceu... Eu nu mă pot gândi decât la Julia şi atât. Mi-a dat lumea peste cap de când am văzut-o prima dată. Şi cel mai rău, e că mie foarte greu să recunosc că sunt îndrăgostit. După Bella, nu mi-am deschis inima pentru nimeni. După ce s-a petrecut cu ea, m-am cufundat în băutură şi am regulat femei de mi s-a făcut rău, dar pe atunci eram singur şi nici nu am de gând să îi spun lui James de escapadele mele, ar zice că semăn cu el... Uhhh.... Ce gând sinistru...Si cand eram aici,Kevin ma convins sa vin cu el la club fara sa ii spun lui Bonnie,astfel la-r fi ucis si ajungeam si eu mort odata cu el,am futut toate fetele din liceu si toate ma cunosteau,dar Jenyfer a stat cel mai mult pe langa mine si tinea toate celelalte fete la distanta,de parca as fi diamantul ei si desi as fi putut sa ma lipsesc foarte usor de ea,am lasat-o pentru ca era al dracului de buna in pat.
Desi Bonnie e mica de inaltime,eu avand 1,85,parul negru,ochii negri si o latura mai mult decat demonica...ea ,la cei 1,70 ,e o mica furtuna cand vine vorba de alte femei si aproape ma intrece la nebunii...Si in cele cateva luni in care am stat aici,am putut intalni toate starile ei,de la fericire,la tristete si furie nemarginita.
CITEȘTI
Un demon printre oameni şi un înger printre demoni...
Romance" Un Demon ,cazut din Rai cu aripile frante,odata ajuns pe pamant,este tras direct in Iad si nu poate fi scos decat decat de Ingerul lui...Un Înger Sălbatic"